דף הבית » תרופות סבתא » מהם טחורים – 5 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר
deddd ddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddded dcdddad

מהם טחורים – 5 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר

הטחורים האיומים – 5 התרופות של סבתא העתיקה לטיפול מהיר

טחורים הם מצב שכיח הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.אמנם לא מסכנים חיים, אך הם יכולים להיות לא נוחים במיוחד ואפילו מביכים.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות העומדות לרשות תסמיני טחורים.כאן אנו חוקרים 5 תרופות של סבתא העתיקה מרחבי העולם כדי לעזור להביא הקלה מהירה מכאבי טחורים ואי נוחות.

אמבטיות סיטז

אמבט סיטז הוא סוג של אמבט מים חמים רדודים שנועדו להרגיע את האזור סביב פי הטבעת ותרגולת התחתונה.תרופה עתיקה זו שימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של טחורים.כדי להכין אמבטיה, מלאו אמבטיה או אגן במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.שב עם המותניים והישבן שלך שקוע במים במשך 15 עד 20 דקות ואז טפח על האזור יבש.

מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא שיח יליד צפון אמריקה ומשמש זה מכבר כתרופה טבעית לטחורים.הוא עמוס בתרכובות עיקריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש במכשפה לוז, משרים כדור כותנה בנוזל והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.אתה יכול גם לרכוש רפידות לוז מכשפות מוכנות ברוב בתי המרקחת.

אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי ששימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים.המוהל דמוי הג’ל שלו מכיל תרכובות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והגרד של טחורים.כדי להשתמש באלוורה להקלה על טחורים, חתוך עלה מהצמח וסחט את הג’ל.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

לקבלת הקלה נוספת, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבט סיטז שלך או נוזל לוז מכשפה.לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, ויכול לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של טחורים.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם דרך פשוטה ויעילה להפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בקומפרס קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה או במגבת והמרחו אותה על האזור הפגוע למשך 15 עד 20 דקות.אתה יכול גם להשתמש בשקית של ירקות קפואים במקום קוביות קרח.

דיאטה עשירה בסיבים

תזונה עשירה בסיבים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.סיבים עוזרים לרכך צואה, שיכולים לעזור להפחית את הלחץ על האזור האנאלי.אכילת שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור לקדם תנועות מעיים רגילות.

סיכום

טחורים יכולים להיות לא נוחים ואפילו מביכים, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להביא הקלה.אמבטיות סיטז, לוז מכשפות, אלוורה, קומפרסים קרים ותזונה עתירת סיבים יכולים לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.עם חמש הסעדים של סבתא העתיקה הללו, תוכלו למצוא הקלה מהירה מהכאב ואי הנוחות של טחורים.

סקירה כללית של טחורים

טחורים, המכונה גם ערימות, הם ורידים נפוחים בפי הטבעת התחתונה ובפי הטבעת.הם נפוצים אצל גברים ונשים כאחד ויכולים לגרום לכאב, גירוד ודימום.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם המסייעים בטיפול וניהול הסימפטומים של טחורים.מרבית הטיפולים כוללים שינויים באורח החיים, כמו הגדלת צריכת סיבים ושתיית מים יותר, כמו גם תרופות ללא מרשם וקרמים אקטואליים.במקרים מסוימים, יתכן שיהיה צורך בניתוח להסרת הטחורים.

הסעדים של סבתא העתיקה לטיפול מהיר

בנוסף לטיפולים מודרניים לטחורים, ישנם מספר תרופות טבעיות מסורתיות שהועברו מדור לדור.ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להקל על התסמינים ולספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לטחורים.להלן חמישה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא העתיקה לטיפול מהיר בטחורים:

1.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא מענק טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור, בטחורים עם טחורים.ניתן ליישם אותו חיצונית על האזור המושפע כדי לעזור להפחית נפיחות, גירוד וכאב.

2.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שניתן ליישם ישירות על העור כדי לסייע בהפחתת כאבים ונפיחות הקשורים לטחורים.זה יכול גם לעזור להרגיע את הגירוי והגרד.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בטחורים.זה נחשב לסייע בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בו חיצונית או לקחת באופן פנימי כמשקה.

4.Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תוסף סיבים טבעי שיכול לעזור לרכך צואה ולהקל עליהם לעבור.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על הטחורים ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.

5.אמבטיות חמות

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע את אי הנוחות הקשורה לטחורים ולהפחית נפיחות.בנוסף, הוספת מלח אפסום לאמבטיה יכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.

שאלות נפוצות

האם טחורים רציניים?

טחורים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך בדרך כלל הם אינם חמורים.עם זאת, אם הסימפטומים מחמירים או אינם משתפרים לאחר מספר שבועות, חשוב לפנות לרופא להערכה וטיפול נוסף.

מסקנה

טחורים יכולים לגרום לכאב, גירוד ודימום ויכולים להיות מצב קשה לניהול.למרבה המזל, קיימים מספר טיפולים, כולל שינויים באורח החיים, תרופות ללא מרשם וקרמים אקטואליים.בנוסף, ישנם מספר תרופות של סבתא קדומה שיכולות לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לטחורים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

לסיכום, טחורים הם מצב שכיח שיכול לגרום לכאב, גירוד ודימום.למרבה המזל, קיימים מספר טיפולים, כולל שינויים באורח החיים, תרופות וקרמים אקטואליים, כמו גם תרופות טבעיות מסורתיות.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך. ההגדרה של ויקיפדיה של טחורים מספקת מידע נוסף על המצב והטיפולים הזמינים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן