דף הבית » תרופות סבתא » לשון גיאוגרפית – 7 התרופות של סבתא מהמטבח וזול

לשון גיאוגרפית – 7 התרופות של סבתא מהמטבח וזול

כאבי לשון יכולים להוות סימן לבעיה בריאותית גדולה יותר, ואחד הסוגים הנפוצים ביותר של כאבי לשון הוא לשון גיאוגרפית.זהו מצב שכיח בו הלשון מפתחת טלאים של בליטות אדמדמות, מורמות על פני השטח שלה.הבליטות עלולות לגרום לכאב, לשרוף ואפילו אי נוחות בעת אכילה או שתייה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מהמטבח שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של הלשון הגיאוגרפית.להלן שבע תרופות של סבתא שהן זולות ויעילות כאחד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש שימושים רבים, וטיפול בלשון גיאוגרפית היא אחת מהן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למצב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים, וגרגרו עם התערובת למשך 30 שניות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של הלשון הגיאוגרפית.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של דבש על אזור הלשון שנפגעת והשאיר אותה דולקת למשך חמש דקות.שוטפים במים חמים ולחזור עד שלוש פעמים ביום.

מי מלח

מי מלח הם תרופה נהדרת ללשון גיאוגרפית מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 1 כפית מלח עם 1 כוס מים חמים ומגרדים עם התערובת למשך 30 שניות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים ללשון גיאוגרפית.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית כורכום עם כוס מים חמים וגרגר עם התערובת למשך 30 שניות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת ללשון גיאוגרפית מכיוון שהיא יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר עם התערובת למשך 30 שניות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים ללשון גיאוגרפית.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של אלוורה על אזור הלשון שנפגעת והשאיר אותה במשך חמש דקות.שוטפים במים חמים ולחזור עד שלוש פעמים ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת ללשון גיאוגרפית מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, תלול 1 כפית תה קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה והגרגר עם הנוזל למשך 30 שניות.עשו זאת עד שלוש פעמים ביום.

טיפ מועיל

אם אתה חווה כאבי לשון, חשוב לראות את הרופא שלך כדי לוודא שזה לא סימן למצב חמור יותר.בעוד שתרופות למטבח אלה יכולות לעזור להקל על חלק מהכאב ואי הנוחות הקשורים ללשון גיאוגרפית, אין להשתמש בהן במקום טיפול רפואי מקצועי.

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בלשון גיאוגרפית.יש לו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות ומסייע בהפחתת הדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.גרגר את התערובת הזו למשך כמה דקות ואז לירוק אותה.אתה יכול גם לטבול ספוגית כותנה בתערובת ולהחיל אותה ישירות על הלשון שלך.עשו זאת שלוש או ארבע פעמים ביום במשך מספר ימים.

סבתות תרופה מס ‘2: דבש וכורכום

דבש וכורכום הם שני מרכיבים חזקים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרמים כתוצאה משפה גיאוגרפית.לשימוש, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת כורכום.החל את הדבק הזה ישירות על לשונך והשאיר אותה למשך חמש עד 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על התרופה הזו שלוש או ארבע פעמים ביום למשך שבוע -שבועיים.

תרופה סבתות מס ‘3: מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית נהדרת להרגיע את הכאב והגירוי של גיאוגרפילָשׁוֹן.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת הזו בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום במשך כמה ימים.

סבתות תרופה מס ‘4: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה שימושית לטיפול בלשון גיאוגרפית.יש לו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת הזו בפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותה.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום במשך כמה ימים.

תרופה סבתות מס ‘5: שמן זית

שמן זית הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בלשון גיאוגרפית.יש לו תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן זית עם כפית דבש אחת.החל את הדבק הזה ישירות על לשונך והשאיר אותה למשך חמש עד 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על התרופה הזו שלוש או ארבע פעמים ביום למשך שבוע -שבועיים.

תרופה סבתות מס ‘6: עלי בזיל

עלי בזיליקום הם תרופה טבעית עוצמתית לטיפול בלשון גיאוגרפית.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, טוחנים קומץ עלי בזיליקום טריים לעיסה.החל את הדבק הזה ישירות על לשונך והשאיר אותה למשך חמש עד 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על התרופה הזו שלוש או ארבע פעמים ביום למשך שבוע -שבועיים.

תרופה סבתות מס ‘7: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בלשון גיאוגרפית.יש לו תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הלשון שלך והשאיר אותו למשך חמש עד 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על התרופה הזו שלוש או ארבע פעמים ביום למשך שבוע -שבועיים.

מסקנה

לשון גיאוגרפית היא מצב שכיח העלול לגרום לכאב וגירוי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך מאות שנים, והן עדיין יעילות כיום.החל מחומץ תפוחים לשמן קוקוס, ישנם הרבה תרופות פשוטות וזולות בהן תוכלו להשתמש כדי לטפל בלשון הגיאוגרפית שלכם.

שאלות נפוצות

ש: מהי לשון גיאוגרפית?

ת: לשון גיאוגרפית היא תנאי המאופיין בלשון אדומה ומגושמת עם אזורים לבנים ומורמים.לעתים קרובות זה מלווה בתחושת שריפה או גירוד, ויכול לגרום לאי נוחות.

ש: כיצד אוכל לטפל בלשון גיאוגרפית?

ת: ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הלשון הגיאוגרפית.אלה כוללים חומץ תפוחים, דבש וכורכום, מי מלח, סודה לשתייה, שמן זית, עלי בזיליקום ושמן קוקוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן