דף הבית » תרופות סבתא » הרפס בלשון – 18 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה

הרפס בלשון – 18 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה

הלשון והרפס: 18 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה

הרפס הוא זיהום נגיפי בעור ובפה הנגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס.זה מאופיין בפצעים ונגעים כואבים בעור ובקרומים הריריים, לרוב על השפתיים, הלשון והחניכיים.אמנם זה בדרך כלל לא מסכן חיים, אך זה יכול להיות די כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות זולות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס בלשון ולהאיץ את ההחלמה.

H2 – שמנים אתרים

שמנים אתריים הם שמנים מבוססי צמחים מרוכזים מאוד שניתן להשתמש בהם באופן מקומי או שאף, והם ידועים שיש להם תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות וחזקות.עץ התה, אורגנו, אקליפטוס, מנטה, לבנדר ושמנים אתריים לימון יעילים במיוחד לטיפול בהרפס בלשון.אתה יכול לערבב כמה טיפות של השמן האתרי עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ולהחיל אותו ישירות על האזור הנגוע.הקפידו לדלל את השמן האתרי כך שלא יגרה את העור.

H2 – קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים להרפס בלשון.כל שעליך לעשות הוא להשרות מבד או כדור כותנה במים קרים ולמרוח אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להשתמש בחבילות קרח או בירקות קפואים עטופים בבד.אל תחיל את הדחיסה יותר מעשר דקות בכל פעם.

H3 – טיפ: נסה להשתמש בשטיפת מי מלח.ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים להרפס בלשון.

H2 – תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל מאוד בטיפול בהרפס בלשון.תה קמומיל, ליקריץ, תלתן אדום, ותה לימון בלאם יעילים במיוחד.אתה יכול לשתות את התה חם או קר, או שאתה יכול להשתמש בו כשטיפת פה.הקפידו להשתמש בתה מספר פעמים ביום לצורך יעילות מקסימאלית.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית להרפס בלשון.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה מספר פעמים ביום.

H2 – שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית להרפס בלשון.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.כל שעליך לעשות הוא לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להוסיף שום לתזונה שלך כדי להגביר את מערכת החיסון שלך ולעזור להילחם בזיהום.

H2 – מותק

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטיביוטי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בהרפס בלשון.פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.אתה יכול גם לערבב כפית דבש עם כוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בהרפס בלשון.עם שימוש וטיפול נאותים, הם יכולים לספק הקלה מתסמיני הזיהום ולעזור להאיץ את ההחלמה.

כיצד לטפל בהרפס בלשון עם התרופות הביתיות של סבתא

הרפס בלשון הוא בעיה שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות וכאב.אמנם אין תרופה ידועה, אך ישנם כמה תרופות זולות ואושרו על סבתא שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהתאוששות מהירות.להלן 18 סעדים של סבתא לא יקרה שיכולים לעזור בעת סבל מהרפס בלשון.

1.החל קרח

החלת חבילת קרח על האזור הנגוע בלשון יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.קרח יכול גם להפחית את משך ההתפרצות.הקפד לעטוף את חבילת הקרח בבד או במגבת לפני שמריחים אותה על הלשון.

2.השתמש במי חמצן

מי חמצן יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.הניחו כמה טיפות של מי חמצן על ספוגית כותנה והפעילו אותה על א.ריאה של הלשון.

3.נסה ויטמין C

ויטמין C הוא ויטמין חיוני לריפוי ויכול לעזור להאיץ את תהליך ההחלמה.זה יכול גם להפחית את משך ההתפרצות.קח 500 מ”ג ויטמין C פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הרפס בלשון.

4.לשתות מי לימון

מי לימון הם תרופה יעילה להרפס בלשון.חומצת לימון בלימונים מסייעת להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.שתו כוס מי לימון שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

5.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום.

6.השתמש בשום

שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.מרחו את התערובת על האזור הפגוע של הלשון והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה לטיפול בהרפס בלשון.מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם שתי טיפות שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע של הלשון.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.החל אלוורה

אלוורה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע בלשון והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שתו תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הרפס בלשון.

10.השתמש בשמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה לטיפול בהרפס בלשון.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע בלשון והשאירו אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.קח ויטמין B

ויטמין B הוא ויטמין חיוני לריפוי ויכול לעזור להפחתת הדלקת.קח תוסף ויטמין B פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הרפס בלשון.

12.למרוח שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.מערבבים שתי טיפות של שמן אורגנו עם שתי טיפות שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע של הלשון.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.השתמש בשורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה לטיפול בהרפס בלשון.הניחו כמה טיפות של תמצית שורש ליקריץ על ספוגית כותנה והפעילו אותה על האזור הפגוע של הלשון.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

14.קח אבץ

אבץ הוא מינרל חיוני לריפוי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.קח תוסף אבץ פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הרפס בלשון.

15.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לטיפול בהרפס בלשון.מערבבים כפית אחת של סיידר תפוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן