דף הבית » תרופות סבתא » ליחה purulent – 24 תרופות של סבתא טבעית ופופולרית בין כל הגילאים
dcddd purulent

ליחה purulent – 24 תרופות של סבתא טבעית ופופולרית בין כל הגילאים

מה זה ליחה נוקבת?

ליחה purulent הוא סוג של ריר המיוצר מהריאות ודרכי הנשימה במהלך מחלות וזיהומים.לרוב הוא צהוב או ירוק בצבע ומכיל מוגלה, חיידקים, וירוסים ופסולת אחרת.ליחה purulent יכולה להיגרם על ידי מגוון מחלות ומצבים, כולל ברונכיטיס, דלקת ריאות, שחפת, סיסטיק פיברוזיס וסרטן ריאות.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו מכיוון שהם יכולים להוות סימן למצב חמור יותר.

24 הסעדים הטבעיים והסבתא הפופולארית לליבה purulent

ליחה purulent יכולה להוות סימפטום מטריד של מחלות וזיהומים רבים, אך ישנם מספר תרופות סבתות טבעיות ופופולריות, אשר ניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולעזור להילחם במצב הבסיסי.להלן 24 התרופות הטבעיות והסבתות הפופולריות לליחה נוקבת:

1.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של ליחה נוקבת.מרתיחים קצת ג’ינג’ר במים למשך 10 דקות ומסננים, ואז מוסיפים דבש לטעם.שתו את התה פעמיים ביום כדי להקל על הסימפטומים.

2.תה כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי נוסף שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מוסיפים כפית כורכום לכוס מים רותחים והשאירו אותו לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לטעם.שתו תה זה פעמיים ביום כדי להפחית את הסימפטומים.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום הגורם לליחה המפוארת.אכלו שן שום גולמי פעמיים ביום כדי לעזור להילחם בזיהום.

4.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מערבבים כף דבש עם מיץ של חצי לימון ושותים אותו פעמיים ביום.

5.Steam

קיטור יכול לעזור לשחרר את הריר בריאות הגורם לליחה המפוארת.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הראש מעל הסיר וכיסו אותו במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות כדי לעזור לשחרר את הריר.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מערבבים בצל ומסננים את המיץ.מוסיפים כפית דבש למיץ ושותים אותו פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עוד משותף טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.משרים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים בן לילה.בבוקר, מסננים את הזרעים ושותים את המים.

9.תה מולין

תה Mullein הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מרתיחים כפית עלי מולין בכוס מים למשך 10 דקות ומסננים.שתו את התה פעמיים ביום.

10.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא מגרש טבעי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושואפים את הקיטור.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מרתיחים כפית שורש ליקוריץ בכוס מים למשך 10 דקות ומסננים.שתו את התה פעמיים ביום.

12.מיץ בצל ודבש

מיץ בצל ודבש הוא תרופה ישנה שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ליחה נוקבת.מערבבים בצל ומסננים את המיץ.מערבבים כף דבש עם המיץ ושותים אותו פעמיים ביום.

13.בזיליקום

תרופות טבעיות לליחה purulent

ליחה purulent היא ריר עבה בצבע צהוב המיוצר כאשר הגוף נלחם בזיהום חיידקי או מחלה אחרת.זה יכול להיות קשה ל- DEAl עם, אך ישנן מגוון שיטות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים ועלולות להאיץ את תהליך הריפוי.להלן 24 התרופות הטבעיות והסבתות הפופולריות בין כל הגילאים ששימשו לטיפול בפליגה נוקבת:

תרופות צמחי מרפא

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ליחה purulent.נחשב לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.
  • מנטה: ידוע כי מנטה היא מעמד טבעי, המסייע לשחרר ולגרש ליחה מהריאות.ניתן לצרוך אותו כתה או לשמש כשמן אתרי.
  • ליקריץ: שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.
  • אקליפטוס: אקליפטוס הוא דמסטנט טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.
  • טימין: ידוע טימין הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת זיהום חיידקי.

תרופות תזונתיות

  • דבש: דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ליחה purulent.נחשב לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.
  • שום: ידוע כי שום הוא אנטיביוטיקה טבעית יעילה שיכולה לעזור להפחית את חומרת זיהום חיידקי.
  • כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על הנשימה.
  • לימון: לימון גבוה בוויטמין C שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין ידוע כמצווה יעיל שיכול לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

תרופות ביתיות

  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר את הפליגה בריאות ולהקל על הגירוש.
  • גרגר מי מלח: גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.
  • דחיסה חמה: החלת דחיסה חמה על החזה והגרון יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.
  • מנוחה: קבלת הרבה מנוחה חיונית כדי שהגוף יוכל להילחם בזיהום ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • נוזלים: שתיית הרבה נוזלים תעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.

התרופות הטבעיות הללו לליחה purulent שימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות ואנשים אחרים בכל העולם.אמנם הם עשויים לא תמיד להיות יעילים, אך הם יכולים לספק הקלה מסוימת מהתסמינים ולזרז את תהליך הריפוי.חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים.

שאלות נפוצות על ליחה purulent

מה זה ליחה נוקבת?

ליחה purulent היא ריר עבה בצבע צהוב המיוצר כאשר הגוף נלחם בזיהום חיידקי או מחלה אחרת.זה יכול להיות קשה להתמודד, אך ישנן מגוון שיטות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים ועלולים להאיץ את תהליך הריפוי.

האם תרופות טבעיות יכולות לעזור בטיפול בפליגה נוקבת?

כן, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים ועלולים להאיץ את תהליך הריפוי.אלה כוללים תרופות צמחיות, תרופות תזונתיות ותרופות ביתיות.חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים. לחץ כאן למידע נוסף על פליימ

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן