דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ברונכיטיס – 10 תרופות סבתות משמעותיות ומרגיעות

טיפול ברונכיטיס – 10 תרופות סבתות משמעותיות ומרגיעות

טיפול ברונכיטיס: 10 תרופות סבתות מרגיעות

ברונכיטיס הוא מצב נשימה הגורם לדלקת בצינורות הסימפונות.זה יכול להיגרם כתוצאה מדלקות נגיפיות, זיהומים חיידקיים, אלרגיות ומגרים סביבתי.תסמינים של ברונכיטיס יכולים לכלול שיעול יבש, כאבי חזה, קוצר נשימה ותחושת ריר בגרון.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים של ברונכיטיס.להלן כמה מהתרופות היעילות והסבתות המסורתיות ביותר בהן תוכלו להשתמש בכדי להרגיע את תסמיני הברונכיטיס שלכם.

1.שאיפת קיטור

אחד הטיפולים השכיחים ביותר בברונכיטיס הוא שאיפת קיטור.זה כרוך בשאיפה של קיטור חם, המסייע לשחרר ולנקות ריר מדרכי הנשימה.אתה יכול לרכוש משאף קיטור או להכין משלך.כדי להכין משאף קיטור משלך, מלא סיר במים רותחים, הניח את הפנים שלך על הסיר וכסה את הראש שלך במגבת כך שהאדים לא יברחו.נשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות, נושמים נשימות עמוקות.

2.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה יעילה לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.אתה יכול לקחת 1-2 כפיות דבש שלוש פעמים ביום כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלך.אתה יכול גם להוסיף דבש לתה צמחים או מים חמים כדי לעזור להרגיע את גרונך.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים.אתה יכול לצרוך שום גולמי או לערבב אותו עם דבש ומיץ לימון ולשתות אותו.אתה יכול גם להכין תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום במים.

4.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית נוספת לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות ריר מדרכי הנשימה.להכנת מיץ בצל, מערבבים כמה בצל ומסננים את המיץ.צרכו כמה כפות מהמיץ בכל יום כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים שלכם.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת בריאות ולהפחתת הריר.אתה יכול לצרוך ג’ינג’ר גולמי או להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר במים.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים שלכם.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה יעילה נוספת לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים.אתה יכול לצרוך כורכום גולמי או להכין תה כורכום על ידי הרתחת כמה כפיות כורכום במים.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה פופולרית לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות ריר מדרכי הנשימה.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה אותו על החזה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למשאף קיטור כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה שלך.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה יעילה לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות ריר מדרכי הנשימה.אתה יכול לצרוך פלפל קאיין גולמי או לערבב אותו עם דבש ומיץ לימון ולשתות אותו.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית נוספת לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.אתה יכול לצרוך שורש ליקריץ גולמי או להכין תה ליקריץ על ידי הרתחת כמה כפיות מהשורש במים.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לברונכיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות ריר מדרכי הנשימה.אתה יכול לצרוך חומץ תפוחים גולמי או לערבב אותו עם דבש ומיץ לימון ולשתות אותו.

טיפ

אם אתה מגלה ששאיפת קיטור וסעדים אחרים אינם עוזרים להפחית את הסימפטומים שלך, חשוב לפנות לרופא.הם יכולים לעזור לקבוע את הגורם לברונכיטיס שלך ולקבוע תרופות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים שלך.

10 GRA המסורתיים האלההסעדים של NDMOTHE

ברונכיטיס הוא מצב נשימה שכיח הפוגע בדרכי הנשימה, וגורם לדלקת וגירוי.סבתות מטפלות ברונכיטיס כבר מאות שנים, וחלק מהתרופות שלהן עדיין בשימוש כיום.להלן 10 תרופות סבתא משמעותיות ומרגיעות לטיפול ברונכיטיס.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לברונכיטיס.הוא עמוס בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים כף דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי ושותים אותו בבוקר על בטן ריקה.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ברונכיטיס.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים פעמיים עד שלוש ביום.

3.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי עם כף דבש אחת ואכלו אותו שלוש פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ברונכיטיס.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

5.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל שחולץ טרי עם כפית דבש אחת וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

6.שמן חרדל

שמן חרדל משמש זה מכבר לטיפול ברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, לעסות את החזה והגב עם שמן חרדל חם פעמיים ביום.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית עוצמתית לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, הוסיפו שתיים לשלוש טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים פעמיים עד שלוש ביום.

9.קינמון

קינמון הוא תרופה יעילה נוספת לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כף דבש אחת ואכלו אותו שלוש פעמים ביום.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית עוצמתית לברונכיטיס.הוא מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית דלקת בדרכי הנשימה.לטיפול ברונכיטיס, מערבבים טיפה אחת של שמן אורגנו עם כפית דבש אחת וצורכת אותו שלוש פעמים ביום.

סיכום

סבתות מטפלות ברונכיטיס כבר מאות שנים, וחלק מהתרופות שלהן עדיין בשימוש כיום.דבש, ג’ינג’ר, שום, כורכום, מיץ בצל, שמן חרדל, שמן אקליפטוס, שורש ליקריץ, קינמון ושמן אורגנו הם כולם תרופות יעילות לטיפול ברונכיטיס.עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה בנוסף לטיפול רפואי קונבנציונאלי.

שאלות נפוצות

ש: מהי ברונכיטיס?

ת: ברונכיטיס הוא מצב נשימה שכיח הפוגע בדרכי הנשימה,גורם לדלקת וגירוי.

ש: כיצד אוכל לטפל ברונכיטיס?

ת: סבתות מטפלות ברונכיטיס כבר מאות שנים, ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן