דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס לילדים – 13 תרופות אמינות ואמיתיות של סבתא אמיתית
ddaddadbdddda dcddcdddd  daadaddaddaa ddeddaddaa ddded

ברונכיטיס לילדים – 13 תרופות אמינות ואמיתיות של סבתא אמיתית

אסטמה וברונכיטיס הם שתיים מהמחלות הנשימה הנפוצות ביותר בקרב ילדים.ברונכיטיס היא הדלקת של צינורות הסימפונות, שהם דרכי הנשימה הנושאות אוויר לריאות וממנה.זהו מצב שיכול להיות חמור ואפילו מסכן חיים אם לא מטופל כראוי.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס ואף להפחית את הסיכון לפתח מצב זה מלכתחילה.להלן 13 מהסעדים האמינים והסבתא האמיתית ביותר לברונכיטיס לילדים.

1.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לסייע בהפחתת הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בדבש כתרופה, מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי טבעי היעיל מאוד בטיפול ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

3.מיץ גזר

מיץ גזר גבוה בטא-קרוטן, המסייע בהפחתת הדלקת בצינורות הסימפונות.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כוס מיץ גזר עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

4.שום

שום הוא אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית שום טחון טחון עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

5.בצל

בצל הוא גם אנטי דלקתי היעיל מאוד בטיפול ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית של בצל קצוץ טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

7.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

8.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ובגרון הנגרמות על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, הרתיחו קצת מים והכניסו אותם לקערה.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, שואפים את הקיטור למשך 10 דקות פעמיים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שיש להשתמש בכל הסעדים הללו במתינות ובשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.

9.אמבטיות חמות

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ובגרון הנגרמות על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, קח אמבטיה חמה למשך 15 דקות פעמיים ביום.

10.תה מנטה

תה מנטה הוא אנטי דלקת שיכול לעזור להפחית את הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, תלול כפית של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותים אותם פעמיים ביום.

11.ליקריץ

ליקוריץ הוא אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית אבקת ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בצינורות הסימפונות הנגרמים על ידי ברונכיטיס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

13.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים

הסעדים של סבתא לברונכיטיס לילדים

ברונכיטיס אצל ילדים יכולה להיות סריו מאודמצב ארה”ב אם לא מטופל כראוי.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול ולהקל על תסמיני הברונכיטיס אצל ילדים.תרופות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור בטיפול ברונכיטיס של ילדכם ללא צורך בתרופות וניתן להשתמש בהן בבטחה לצד כל טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלכם.

13 תרופות סבתות אמינות ואמיתיות לברונכיטיס לילדים

1.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף, כמו גם להגביר את מערכת החיסון.ידוע כי ויטמין C מסייע בהפחתת חומרתם ומשך הברונכיטיס אצל ילדים.ניתן ליטול ויטמין C בצורה תוספה או שניתן לצרוך אותם באמצעות מזונות כמו תפוזים, אשכוליות, תותים וקיווי.

2.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.שום ידוע כי אין שום תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ואנטי-ויראליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול ברונכיטיס אצל ילדים.ניתן לצרוך שום גולמי או לבושל, או שניתן לקחת אותו בצורה תוספה.

3.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול ברונכיטיס אצל ילדים.ניתן ליטול דבש דרך הפה או להשתמש בו כשפשף חזה כדי לסייע בהפחתת חומרת ומשך תסמיני הברונכיטיס.אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל בן שנה.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין רב עוצמה שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון כדי לסייע בהפחתת חומרת תסמיני הברונכיטיס אצל ילדים.כורכום יכול לשמש גם באופן אקטואלי כשפשוף בחזה כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול ברונכיטיס אצל ילדים.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה תוספה או להוסיף למזון או למשקאות.

6.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית פופולרית לברונכיטיס אצל ילדים.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת חומרת תסמיני הברונכיטיס.ניתן להוסיף שמן אקליפטוס למפזר או לאדה כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על הנשימה.

7.מי מלח

מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל ברונכיטיס אצל ילדים.מי מלח ידוע שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת להפחתת חומרת תסמיני הסימפונות.מי מלח יכולים להיות גרגרים או משתמשים בהם כשטיפה באף כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הנשימה.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית לברונכיטיס אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת חומרת תסמיני הברונכיטיס.ניתן ליטול מיץ לימון דרך הפה או להשתמש בו כשפשף חזה כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לברונכיטיס אצל ילדים.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת חומרת תסמיני הברונכיטיס.ניתן ליטול חומץ תפוחים דרך הפה או להשתמש בו כשפשף חזה כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על הנשימה.

10.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לברונכיטיס אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, חיטוי ונוגד חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת להפחתת חומרת תסמיני הברונכיטיס.ניתן לצרוך תה קמומילית כמשקה חם או לשמש כששפשף חזהלעזור להפחית דלקת ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן