דף הבית » תרופות סבתא » שחפת – 6 תרופות מיושנות שעליכם לדעת וזמינים בבית
daddadaa  daadaddaddaa dedddadaddaa dadadcddbdd dcddadaa ddded

שחפת – 6 תרופות מיושנות שעליכם לדעת וזמינים בבית

שחפת: 6 תרופות מיושנות שכדאי לדעת

שחפת, או שחפת בקיצור, היא מחלה זיהומית הנגרמת על ידי חיידקים הנקראים שחפת mycobacterium.זוהי אחת המחלות הקטלניות בעולם, כאשר כעשרה מיליון אנשים נדבקו מדי שנה.בעוד שהרפואה המודרנית עשתה צעדים אדירים במאבק במחלה, עדיין ישנם אנשים רבים ברחבי העולם המסתמכים על תרופות מסורתיות לטיפול ולמנוע שחפת.להלן 6 תרופות מיושנות שעליכם לדעת עליהן ויוכלו למצוא בקלות בבית.

1.שום

שום הוא מרכיב נפוץ שנמצא במשקי בית רבים והוא משמש זה מכבר כתרופה טבעית להילחם בשחפת.מחקרים הראו כי שום יכול לסייע בהפחתת הדלקת בריאות, ובכך לעזור לגוף להילחם בזיהום.בנוסף, ידוע כי שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור לחזק את מערכת החיסון כנגד שחפת.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי במנות רבות והוא גם תרופה עוצמתית לשחפת.הוא שימש באופן מסורתי כדי לסייע בטיפול בכאבי חזה, כאבי גרון ושיעול הקשורים לשחפת.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שחפת.

3.כורכום

כורכום משמש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במחלות שונות, כולל שחפת.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני המחלה.בנוסף, ידוע גם כי כורכום מסייע בהגברת מערכת החיסון, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שחפת.בנוסף, ידוע גם שדבש מסייע להגביר את מערכת החיסון, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.

5.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בריאות, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.בנוסף, ידוע גם כי מלח אפסום מסייע בהגברת מערכת החיסון, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול במחלות שונות, כולל שחפת.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בריאות, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.בנוסף, ידוע גם כי שורש ליקריץ עוזר להגביר את מערכת החיסון, ובכך עוזר לגוף להילחם בזיהום.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתה משתמש באחד מהתרופות המסורתיות הללו לטיפול בשחפת, חשוב לוודא שאתה עוקב אחר המינון וההוראות המתאימות.בנוסף, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים לשימוש.

שחפת (TB) היא זיהום חיידקי שיכול להיות קטלני אם לא מטופל.למרות שיש טיפולים מודרניים, יש אנשים שמעדיפים להשתמש בתרופות מיושנות כדי לטפל בתסמינים שלהם.להלן 6 תרופות ביתיות שעליך לדעת עליהן.

1.שום גולמי או מבושל

שום שימש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות, כולל שחפת.אכילת שום גולמי או שום מבושל יכולה לעזור להגביר את החסינות ולהילחם בזיהום.כדי להשיג את המרב, נסה לאכול 1-2 שיני שום ליום.

2.שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בשחפת.אתה יכול למרוח כמה טיפות של השמן ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבטיה חמה.הקפידו לדלל את השמן בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן שקדים, לפני שמריחים אותו על עורך.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.אתה גקח כורכום בטופס תוסף או הוסף אותו למזון שלך.נסה להוסיף לכפית אבקת כורכום לארוחות שלך לקבלת דחיפה נוספת של יתרונות טעם ובריאות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות רבות, כולל שחפת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.נסה להוסיף ג’ינג’ר טרי לארוחות שלך או לשתות תה ג’ינג’ר לאורך כל היום.

5.דבש

דבש שימש כתרופה ביתית במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.נסה להוסיף כפית דבש לתה שלך או להוסיף אותו לארוחות שלך.

סיכום

שחפת (TB) היא זיהום חיידקי רציני שיכול להיות קטלני אם לא מטופל.אמנם קיימים טיפולים מודרניים, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות מיושנות כדי לטפל בתסמינים שלהם.שום, שמן אקליפטוס, כורכום, ג’ינג’ר ודבש הם כולם תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להילחם בשחפת.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הזיהום, אך ניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את החסינות.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות מיושנות בטוחות לשימוש לשחפת?

ת: תרופות מיושנות בדרך כלל נחשבות לבטוחות לשימוש, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה כל סוג של תרופה ביתית.הרופא שלך יכול לספק עצות לגבי הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופה ולוודא שהוא לא יפריע לטיפולים אחרים שאתה יכול לקחת.

ש: האם אוכל להשתמש ביותר מתרופה מיושנת אחת בכל פעם?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בתרופות מיושנות מרובות כדי לעזור להילחם בשחפת.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה משלב טיפולים כלשהם.הרופא שלך יכול לספק עצות אילו סעדים בטוחים לשימוש יחד ואילו יש להימנע מהם.

שחפת (TB) היא זיהום חיידקי רציני שיכול להיות קטלני אם לא נותר לטפל.אמנם קיימים טיפולים מודרניים, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות מיושנות כדי לטפל בתסמינים שלהם.שום, שמן אקליפטוס, כורכום, ג’ינג’ר ודבש הם כולם תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להילחם בשחפת.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הזיהום, אך ניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את החסינות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה כל סוג של תרופה ביתית, ולוודא שזה לא יפריע לטיפולים אחרים שאתה עלול לקחת. למד עוד על שחפת בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן