דף הבית » תרופות סבתא » הורדת סוכרת – 15 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם
dddaddaa daddbdadaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa dde

הורדת סוכרת – 15 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם

מה זה סוכרת?

סוכרת היא הפרעה מטבולית כרונית המשפיעה על האופן בו הגוף משתמש בגלוקוז, סוג של סוכר.כאשר לא ניתן להשתמש בגלוקוזה על ידי הגוף, הוא מצטבר בזרם הדם, מה שמוביל לרמות סוכר בדם גבוהות ובסופו של דבר, סיבוכים בריאותיים שונים.סוכרת מגיעה בשתי צורות, סוג 1 וסוג 2. סוכרת מסוג 1 נגרמת בדרך כלל כתוצאה מהפרעה אוטואימונית, וסוג 2 נגרם בדרך כלל על ידי גורמי אורח חיים, כמו תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית.שני הסוגים דורשים ניטור וניהול קבוע, ושינויים באורח החיים נחוצים לניהול מוצלח.

הסעדים של סבתא מסורתית ומקובלת להפחתת סוכרת

סוכרת הוא מצב קשה שיכול להשפיע משמעותית על בריאותו ורווחתו של האדם.בעוד שלרפואה המודרנית יש טיפולים רבים זמינים, ישנם גם מגוון של תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות להפחתת סוכרת.תרופות אלה קיימות כבר מאות שנים ומשמשות אנשים בכל העולם.להלן 15 תרופות מסורתיות ומקובלות להפחתת סוכרת:

1.זרעי חילבה

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים ברפואה האיורוודית.נמצא כי הוא יעיל בהורדת רמות הסוכר בדם, ועוזר להפחית את הסיכון לסיבוכים הקשורים לסוכרת.ניתן לקחת זרעי חילבה כתוסף, או שניתן להוסיף אותם למזון.

2.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה מסורתית נוספת להפחתת רמות הסוכר בדם.הם עשירים בסיבים תזונתיים, מה שמסייע לגוף לספוג סוכר לאט יותר.ניתן להוסיף זרעי כמון למזון או לקחת אותם כתוסף.

3.דלעת מרה

דלעת מרה היא ירק פופולרי באזורים רבים בעולם, ונמצא כי הוא יעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, או שניתן לבשל אותו ולהוסיף אותו לאוכל.

4.קינמון

קינמון הוא תבלין פופולרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

5.שום

שום הוא תבלין פופולרי נוסף שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, או שניתן לבשל אותו ולהוסיף אותו לאוכל.

6.אלוורה

אלוורה הוא צמח פופולרי שיש לו מגוון יתרונות בריאותיים.נמצא כי הוא יעיל בהורדת רמות הסוכר בדם, וניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

7.עלי מנגו

עלי מנגו הם תרופה מסורתית להפחתת סוכרת.ניתן לייבש אותם ולקרוח באבקה, ואז לספוג במים חמים ולצרוך כתה.

8.דומדמניות הודית (AMLA)

דומדמניות הודית, או אמלה, הוא פרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, או שניתן לבשל אותו ולהוסיף אותו לאוכל.

9.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

10.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין פופולרי נוסף שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, או שניתן לבשל אותו ולהוסיף אותו לאוכל.

11.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תבלין פופולרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

12.זעפרן

זעפרן הוא תבלין פופולרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

13.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם עשב פופולרי שנמצא כיעיל בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, או שניתן לבשל אותו ולהוסיף אותו לאוכל.

14.עלי חילבה

עלי חילבה הם תרופה מסורתית נוספת להפחתת רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותם גולמיים, או שהם יכולים להיות מבושלים ולהוסיף לאוכל.

15.Psyll

חלק 2: הורדת סוכרת – 15 של סבתות מסורתיות ומקובלותתרופות ברחבי העולם

סוכרת היא בעיה בריאותית עיקרית ברחבי העולם, וחשוב להבין את התרופות המסורתיות השונות המשמשות לסייע במאבק במחלה.אמנם לא כל התרופות הללו מוכחות מדעיות כיעילות, אך רבים מהם שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בניהול תסמיני הסוכרת.להלן 15 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות מרחבי העולם שיכולות לעזור להוריד את הסוכרת.

1.דלעת מרה

דלעת מרה, המכונה גם מלון מר, הוא ירק משותף שנמצא בדרום מזרח אסיה, אפריקה והודו.על פי ההערכה, היא מסייעת בהורדת רמות הסוכר בדם ואף להפחית את הסיכון לסוכרת.על פי ההערכה, הטעם המר של ירק זה מועיל לבקרת סוכרת, וניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל.

2.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית המשמשת ברפואה הודית מסורתית לבקרת סוכרת.הם מכילים תרכובות שיכולות לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם ולהפחית את תשוקות הסוכר.ניתן לקחת אותם כתוסף, להוסיף למזונות, או אפילו להרתיח במים כתה.

3.קינמון

קינמון, תבלין ארומטי המשמש בדרך כלל באפייה, יכול גם לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם.קינמון נחשב לסייע בשיפור הרגישות של הגוף לאינסולין ולהפחית את תשוקות הסוכר.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.

4.ג’ינסנג

על פי ההערכה, ג’ינסנג, עשב סיני מסורתי, מסייע בהורדת רמות הסוכר בדם.לעתים קרובות זה נלקח כתוסף או תה, וזה עשוי גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.

5.שורש ליקוריץ

על פי ההערכה, שורש ליקוריץ, עשב סיני מסורתי, מסייע בהפחתת עמידות לאינסולין ולהוריד את רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

6.אלוורה

על פי ההערכה, אלוורה, עציץ בית משותף, מסייע בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לצרוך אותו כמיץ או לקחת אותו כתוסף.

7.חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ תפוחים, תרופה ביתית פופולרית, מסייעת בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון או למשקאות.

8.כורכום

על פי ההערכה, כורכום, תבלין נפוץ, מסייע בשיפור הרגישות של הגוף לאינסולין ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

9.ג’ינג’ר

על פי ההערכה, ג’ינג’ר, תבלין קולינרי פופולרי, מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הרגישות של הגוף לאינסולין.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

10.שום

על פי ההערכה, שום, עשב קולינרי פופולרי, מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הרגישות של הגוף לאינסולין.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

11.בצל

על פי ההערכה, בצל, מרכיב בישול נפוץ, מסייע בהורדת רמות הסוכר בדם.ניתן לצרוך אותם גולמיים או מבושלים.

12.מלון מר

מלון מר, ירק משותף שנמצא בהודו ובסין, על פי ההערכה, מסייע בהפחתת עמידות לאינסולין ולהוריד את רמות הסוכר בדם.ניתן לצרוך אותו גולמי או מבושל.

13.זרעי פשתן

על פי ההערכה,, זרעי פשתן, זרע פופולרי, מסייעים בשיפור הרגישות של הגוף לאינסולין ולהפחית את תשוקות הסוכר.ניתן לקחת אותם כתוסף, להוסיף למזונות, או אפילו להרתיח במים כתה.

14.תה ירוק

על פי ההערכה, תה ירוק, משקה פופולרי, מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הרגישות של הגוף לאינסולין.ניתן לצרוך אותו כמשקה או לקחת אותו כתוסף.

15.תה שחור

על פי ההערכה, תה שחור, משקה פופולרי, מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את הרגישות של הגוף לאינסולין.ניתן לצרוך אותו כמשקה או לקחת אותו כתוסף.

מסקנה

15 הסעדים המסורתיים והסבתא המקובלים הללו מרחבי העולם יכולים לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם ולהפחית את הסיכון לסוכרת.אמנם לא כל התרופות הללו מוכחות מדעיות כיעילות, אך רבים מהם שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בניהול תסמיני הסוכרת.זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן