דף הבית » תרופות סבתא » ליחה – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וטבעיים

ליחה – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וטבעיים

פלאי ליחה: 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים

ליחה היא מרכיב חיוני בגוף האדם, האחראי על ניקוי דרכי הנשימה ולהגן עלינו מפני זיהום.זהו מרכיב טבעי ומתרחש באופן טבעי לבריאותנו, ומספק הגנה מפני הצטננות שכיחה ומחלות אחרות.אמנם נוכחותו היא בדרך כלל אינדיקטור למחלה, אך ישנן דרכים רבות להשתמש בפלה כדי לסייע בשמירה על בריאות.

פלגה משמשת זה מכבר סבתות ברחבי העולם לטיפול במחלות נפוצות.מטיפול בגודש בהרגעת גרון גוזל, ישנן דרכים רבות להשתמש בכוח ליחה כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר.להלן 6 סעדים של סבתא פופולרית שעמדו במבחן הזמן.

1.משקה חלב ודבש חם

זוהי תרופה פופולרית המשמשת לטיפול בכאבי גרון.להכנת המשקה הזה, מחממים כוס חלב והוסיפו 1 כף דבש.מערבבים עד שהדבש מומס ושותה בעודו חם.השילוב של חלב חם ודבש עוזר להרגיע ולשמן את הגרון, ואילו הדבש עוזר להרוג את כל החיידקים או הנגיפים העלולים לגרום לכאבי הגרון.

2.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולעזור לפנות את הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

הקפידו לירוק את מי המלח לאחר גרגולינג.בליעתו עלולה לגרום לבטן נסערת.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לשחרר את הריר ולנקות את דרכי הנשימה.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הראש מעל הקערה ומכסים במגבת.קח נשימות עמוקות דרך האף שלך, ושאף את הקיטור למשך 5-10 דקות.

4.תה מרגיע

תה מרגיע המיוצר עם עשבי תיבול יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.להכנת התה הזה, תלול כפית של עשבי תיבול יבשים כמו קמומיל, מרווה או טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את עשבי התיבול ושותים את התה בעודם חמים.

5.חומץ תפוחים ודבש

זוהי תרופה פופולרית המשמשת להפחתת הדלקת ולעזור לפנות את דרכי הנשימה.להכנת המשקה הזה, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כף דבש בכוס מים חמים.מערבבים עד שהדבש מומס ושותה בעודו חם.

6.Poultice צמחי צמחים

ניתן להשתמש בעוף צמחים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להכין עוף, מערבבים יחד חלקים שווים של עשבי תיבול יבשים כמו קמומיל, מרווה ותימין.מניחים את עשבי התיבול בשקית מוסלין קטנה ואז מחממים את השקית בסיר מים רותחים למשך 10 דקות.הסר את השקית מהמים ומרחי אותו ישירות על הגרון.

אלה רק כמה מהדרכים הרבות להשתמש בפליגה כדי לעזור לשמור על בריאות.אמנם תרופות אלה פופולריות בין כל הגילאים, אך חשוב לזכור שיש להשתמש בהם בזהירות ובמתינות.כמו תמיד, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים האלה.

הסעדים הטבעיים של סבתא לליבה

פלגם הוא ריר עבה ודביק שבונה בדרכי הנשימה ויכול לגרום לנשימה קושי.סבתות לאורך דורות חיפשו תרופות טבעיות כדי להקל על אי הנוחות ולנקות את הצטברות הליחה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים נפוצים שניתן להשתמש בהם יחד לטיפול בפלגם.מיץ לימון עוזר לדלל את הריר, ואילו דבש עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תרופה טבעית, מערבבים יחד מיץ של לימון אחד, שתי כפות דבש וכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר ושום

ג’ינג’ר ושום הם מרכיבים פופולריים בתרופות טבעיות רבות לליחה.שני המרכיבים הללו עוזרים להפחתת הדלקת בגרון ובחזה, שיכולים לעזורנקה את הריר.כדי ליצור תרופה עם ג’ינג’ר ושום, הוסף כפית שום טחון וכפית ג’ינג’ר מגורד לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים דבש לטעם.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחי מרפא לליבה

שורש ליקריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה צמחית פופולרית לליבה.שורש ליקוריץ מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה, שיכולים לעזור להפחית את כמות הריר.כדי ליצור תרופה עם שורש ליקריץ, הוסף כפית שורש ליקוריץ לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לטעם.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אקליפטוס

אקליפטוס הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לליבה.אקליפטוס מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה, שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של ליחה.כדי ליצור תרופה עם אקליפטוס, הוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים חמים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לטעם.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סבתות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בפליגה במשך דורות.דבש ולימון, ג’ינג’ר ושום, שורש ליקריץ ואקליפטוס הם כולם תרופות צמחיות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של ליחה ולנקות את הריר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בתרופות אלה באופן קבוע ושתה שפע של נוזלים.

שאלות נפוצות על תרופות ליחה

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לליבה?
  • א: לתוצאות הטובות ביותר, השתמש בתרופות טבעיות לליחה באופן קבוע ושותה שפע נוזלים.חשוב גם לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפולים חדשים.

שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בפלג ‘הוא אפשרות פופולרית בין כל הגילאים.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות כמו דבש ולימון, ג’ינג’ר ושום, שורש ליקריץ ואקליפטוס במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את אי הנוחות של ליחה ולנקות את הריר.עם שימוש נכון בסעדים אלה, ניתן לנהל ליחה באופן טבעי ויעיל. קרא עוד על פלגם בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן