דף הבית » תרופות סבתא » ליחה – 2 תרופות סבתות אורגניות וטבעיות
dcddd  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddadddaa ddddadddaa

ליחה – 2 תרופות סבתות אורגניות וטבעיות

מה זה פלגם?

ליחה היא ריר עבה ודביק המופרש על ידי הממברנות הריריות של דרכי הנשימה בתגובה לדלקת או לזיהום.זה בדרך כלל מורכב מתאים מתים, חיידקים ופסולת אחרת.ליחה היא תגובת גוף רגילה למספר מחלות, אלרגיות ומגרים.כאשר הוא מצטבר בדרכי הנשימה, זה יכול לגרום לשיעול, צפצופים ולקושי לנשום.

הסעדים של סבתא אורגנית וטבעית לפליגה

ליחה יכולה להיות מטרד, אך ישנם כמה תרופות אורגניות וטבעיות שיכולות לעזור לצמצם אותה.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לפליגה:

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את העומס בדרכי הנשימה.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.נשען מעל הסיר ומכסה את הראש במגבת.קח נשימות עמוקות דרך האף והפה שלך.שאיפת קיטור תעזור לשחרר את הליחה ולנקות את דרכי הנשימה שלך.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם דרך מהירה וקלה להפחתת ליחה.ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.מי מלח יסייעו להפחתת הדלקת בגרון ולשחרר ליחה.

טיפ מועיל

שתיית שפע נוזלים חשובה בעת התמודדות עם ליחה.מים עוזרים לשמור על גרונך ודרכי הנשימה לחות, מה שיכול לעזור להפחית את ייצור הריר.בנוסף, שתיית נוזלים חמים כמו תה צמחים או מרקים יכולה לעזור לשחרר ריר ולהקל על השיעול.

אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לליבה הוא שילוב של חומץ דבש, לימון ותפוחים.מרקחת זו שימשה במשך מאות שנים, וניתן לשלב אותה בקלות בשגרה היומית שלך.החלק הטוב ביותר בתרופה זו הוא שקל להכין וטעמו נהדר.כדי להכין את התרופה, פשוט מערבבים כף דבש אחת, כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש יום ביום, או לפי הצורך.

תרופה זו נהדרת לשחרור ליחה ולפינוי גודש.הדבש פועל להרגיע את הגרון ומספק הקלה משיעול, ואילו מיץ הלימון עוזר לפרק את הריר.חומץ סיידר התפוחים עוזר לדלל את הריר ולנקות אותו מהגרון והריאות.תרופה זו מועילה גם לשיפור מערכת החיסון, מכיוון שהיא מכילה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.

התרופה של סבתא מס ‘2: תה ג’ינג’ר ודבש

תרופה טבעית פופולרית נוספת לליחה היא תה ג’ינג’ר ותה דבש.ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להילחם בהצטננות ובשפעת, וזה גם תרופה יעילה לליחה.להכנת התה, פשוט תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ברגע שהתה התקרר, הוסף כף דבש אחת ומערבב היטב.שתו את התה פעמיים עד שלוש יום ביום, או לפי הצורך.

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומגבירה חיסונית, המסייעות להפחתת הדלקת בגוף ולהילחם בזיהומים.הדבש בתה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.תה זה מועיל גם להגדלת זרימת הדם, המסייעת בשיפור יכולת גופך להילחם בזיהומים.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

בעת שימוש באחד מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לזכור שהם אינם תחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.בנוסף, חשוב לשתות שפע נוזלים בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שזה יעזור לדלל את הריר ולנקות אותו מהריאות והגרון.

חשוב גם לזכור כי הסעדים הללו אינם תרופה לכולם.יש להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו שאיפת קיטור ויותרתרופות נגדיות, על מנת להשיג הכי הרבה תועלת.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא יעילים לליבה? כן, גם דבש, לימון וגם חומץ תפוחים, וג’ינג’ר ותה דבש שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בפינוי ליחה מהריאות והגרון.הם מועילים גם לשיפור מערכת החיסון.
  • האם עלי להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי? לא, אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.
  • האם תרופות אלה בטוחות? כן, גם דבש, לימון וגם חומץ תפוחים, וג’ינג’ר ותה דבש הם בטוחים כאשר משתמשים בהם כמופנים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תרופה-הכל ויש להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים.

הסעדים של סבתא לליחה הם דרך יעילה וטבעית לעזור לפנות את העומס ולשפר את מערכת החיסון.קל לשלב את הסעדים הללו בשגרה היומית שלך וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים לטובת תועלת מרבית.זכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי, ואם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

פלגם הוא סימפטום שכיח של הצטננות ושפעת, והתרופות של סבתא יכולות להיות דרך נהדרת לסייע בהפחתת ליחה ובנקה את העומס.חומץ דבש, לימון ותפוחים, כמו גם תה ג’ינג’ר ודבש, הם תרופות טבעיות ויעילות ששימשו במשך מאות שנים.השתמש בסעדים אלה כמופנים לתוצאות הטובות ביותר, וזכור לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן