דף הבית » תרופות סבתא » ליחה לילדים – 9 תרופות ביתיות זמינות ופופולריות
dcddd dcddcdddd  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaddaa ddad

ליחה לילדים – 9 תרופות ביתיות זמינות ופופולריות

ליחה בילדים: 9 תרופות ביתיות וטיפים מועילים
ליחה יכולה להיות סימפטום לא נוח ולעיתים כואב לילדים.לעתים קרובות הוא מציג את עצמו כריר עבה ודביק שמגורש מהאף והגרון.זה יכול גם לגרום לשיעול, כאב גרון ואפילו קושי לנשום.אמנם חשוב לבקר את הרופא שלך אם ילדכם סובל מליחה קשה, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על חלק מהאי -נוחות הקשורה לליבה אצל ילדים.להלן 9 תרופות ביתיות פופולריות ועוזרות.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא דרך יעילה וטבעית לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון ובסינוסים.מרתיחים סיר מים ומאפשרים לו להתקרר מעט.הניחו את הסיר ליד ילדכם וגרמו להם להישען עליו תוך כדי כיסוי ראשם במגבת ליצירת אוהל.זה יאפשר לשאוף את הקיטור ישירות ולעזור לנקות כל ליחה שעשויה להיות קיימת.

דבש
דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל ליחה.כדי להשתמש בדבש כתרופה לליחה, מערבבים 1 כפית דבש לכוס מים חמים ולשתה את זה.מתיקות הדבש תעזור להרגיע את הגרון ולהפחית כל דלקת הנגרמת על ידי הליחה.

גרגר מלח ומים
גרגר מים מלוחים הוא עוד תרופה ביתית יעילה לליחה.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.תן לילדך לגרוס את הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.מי המלח יעזרו להפחית את כמות הליחה בגרון ויסייעו להרגיע כל דלקת הנגרמת על ידיו.

טיפ: הקפידו להשתמש במים חמים לגרגר מי המלח שכן שימוש במים קרים יכול לגרום לגרון להתעצבן עוד יותר.

תה צמחים
תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להפחית את כמות הפלה בגרון.עשבי תיבול רבים ושונים שימשו לטיפול בפליגה.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר כוללים את קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט.להכנת תה צמחים, תלול 1 כפית של העשב שנבחר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר מעט לפני שילדכם ישתו אותו.חום התה ותכונות הריפוי של עשבי התיבול יסייעו להפחית כל דלקת הנגרמת על ידי הליחה.

מי שתייה
שתיית הרבה מים חשובה לסייע בהפחתת כמות הליחה בגרון.וודא שילדך שותה לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לשמור על גרונם וסינוסים לחות.

מכשיר אדים
שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.מכשיר האדים יעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את כל הגירוי הנגרם כתוצאה מאוויר יבש.

הימנע ממוצרי חלב
מוצרי חלב יכולים להגדיל את כמות הליחה בגרון.הקפד להימנע ממספק לילדך לכל מוצרי חלב בזמן שהם סובלים מפלג.

אוכל חריף
מזונות חריפים יכולים לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.נסה לגרום לילדך לאכול כמה מאכלים חריפים כמו פלפלי צ’ילי או שום כדי לעזור להפחית את כמות הליחה.

שום
שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל ליחה.כדי להשתמש בשום כתרופה לליחה, מוחץ שן שום ומערבב אותו עם כפית דבש.תן לילדך לבלוע את התערובת שתסייע בהפחתת כמות הליחה בגרון.

סיכום
ליחה יכולה להיות סימפטום לא נוח ולעיתים כואב לילדים.אמנם חשוב לבקר את הרופא שלך אם ילדכם סובל מליחה קשה, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על חלק מהאי -נוחות הקשורה לליבה אצל ילדים.שאיפת קיטור, דבש, מלח ומים גרגרים, תה צמחים, שתיית מים, שימוש במכונת אדים, הימנעות ממוצרי חלב, אכילת מזון חריף ושימוש בשום הם כולם תרופות ביתיות יעילות לליחה אצל ילדים./H2>

ליחה היא מצב שכיח אצל ילדים, הנגרמים על ידי מספר גורמים שונים.אלה יכולים כוללדה -ויראלי או דלקות חיידקיות, אלרגיות, אסטמה או גורמים סביבתיים כמו ערפיח או אבק.אלרגיות הן הגורם השכיח ביותר לליחה אצל ילדים, והן יכולות להיות מופעלות על ידי מזונות, בעלי חיים, קרדית אבק, אבקה, ומגרים סביבתיים אחרים.

טיפול ומניעה של ליחה של ילדים

הטיפול בפליגה של ילדים תלוי בגורם הבסיסי.אם זיהום גורם לפלגה, ניתן לרשום אנטיביוטיקה.אם אלרגיות הן הגורם, ניתן להמליץ על אנטיהיסטמינים או יריות אלרגיה.לילדים עם אסטמה, משאפים ותרופות אחרות יכולים לעזור להפחית את ייצור הליחה.

בנוסף לתרופות, ישנם גם מספר סעדים ביתיים לטיפול בפליגה לילדים.תרופות ביתיות אלה הן בדרך כלל בטוחות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת ייצור הליחה או הקלה על תסמינים.

9 תרופות ביתיות לליבה של ילדים

  • גרגר מי מלח – גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולנקות ריר משם.המלח עוזר גם להפחית את החיידקים שיכולים להוביל לזיהום.
  • דבש – דבש הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את ייצור הליחה.
  • שאיפת קיטור – שאיפת הקיטור מהמים החמים יכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.הקיטור יכול גם לעזור להפחית את העומס ולנקות ליחה משם.
  • תה צמחים – תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את ייצור הליבה.
  • מכשיר אדים – שימוש בכוכב אדים בחדר השינה יכול לעזור להפחית את העומס ולשחרר ריר.
  • ויטמין C – ויטמין C הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את ייצור הליחה ולהרגיע את הגרון.
  • שום – שום הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את הזיהום ולהפחתת ייצור הליחה בגרון.
  • לימון – לימון הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את ייצור הליחה.
  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את ההדבקה ולהפחתת ייצור ליחה.

תרופות ביתיות אלה בדרך כלל בטוחות ויעילות לטיפול בפליגה של ילדים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם מתאימים לילדך.

שאלות נפוצות בנושא ליחה של ילדים

  • מה זה פלגם?

    פלגם הוא ריר עבה ודביק המיוצר על ידי הגוף בתגובה לזיהום או לגירוי.זה יכול להיגרם על ידי זיהומים נגיפיים או חיידקיים, אלרגיות, אסטמה או גורמים סביבתיים כמו ערפיח או אבק.

  • מהן כמה תרופות ביתיות לליבה לילדים?

    כמה תרופות ביתיות לליחה לילדים כוללות גרגים של מי מלח, דבש, שאיפת קיטור, תה צמחים, אדים, ויטמין C, שום, לימון וחומץ תפוחים.

  • האם תרופות ביתיות בטוחות לילדים?

    מרבית התרופות הביתיות בדרך כלל בטוחות לילדים, אם כי חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באף אחד מהם כדי לוודא שהם מתאימים לילדך.

לסיכום, ליחה היא מצב שכיח אצל ילדים הנגרמים על ידי מספר גורמים שונים.הטיפול בפליגה תלוי בגורם הבסיסי, וישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את ייצור הליחה ולהקל על הסימפטומים.תרופות ביתיות אלה הן בדרך כלל בטוחות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בפליגה של ילדים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם מתאימים לילדך.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן