דף הבית » תרופות סבתא » ייבוש פלגם – 10 תרופות של סבתא סודית ורפואית
ddddda dadcddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa ddadadd

ייבוש פלגם – 10 תרופות של סבתא סודית ורפואית

מה הייבוש לייבוש?

ייבוש פלגם הוא תרגול מיושן של שימוש בתרופות טבעיות להרגיע ולהפחית את כמות הליחה בגוף.ליחה היא ריר עבה ודביק המיוצר בדרכי הנשימה העליונות כדי להגן על דרכי הנשימה מפני אבק, אבקה ומגרים אחרים.זה יכול להיות מאוד לא נוח כאשר הוא קיים בכמויות גדולות, ואנשים רבים סובלים מליחה מוגזמת גם כאשר אינם סובלים ממחלה נשימתית מסוימת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את כמות הליחה בגוף.

10 הסעדים של סבתא סודית ורפואית לייבוש לייבון

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר הידועות לליחה.יש לו השפעה אנטיבקטריאלית ואנטיספטית, המסייעת בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.יתרה מזאת, דבש הוא בעל צופה טבעי, מה שאומר שהוא מסייע לדליל ולגרש ליחה מהגוף.עדיף לערבב דבש עם מים חמים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית עוצמתית לליבה.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת דלקת ולהרגיע את דרכי הנשימה.יתר על כן, מדובר בציפה טבעי, המסייע לגרש ליחה מהגוף.תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת לנצל את תכונות הריפוי שלו.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ולתת להם תלול למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגופכם.

3.בצל

בצל הוא משווה טבעי, שמשמעותו שהוא מסייע לגוף לגרש ליחה.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, המסייעות בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.הדרך הטובה ביותר לנצל את תכונות הריפוי של הבצל היא ליצור סירופ בצל.פשוט מרתיחים כמה פרוסות בצל בסיר מים למשך 10 דקות ואז מסננים את הנוזל.מוסיפים לנוזל כף דבש ושותים אותו מספר פעמים ביום.

4.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל משותף טבעי, המסייע לגרש ליחה מהגוף.יתר על כן, יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, המסייעות בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.כדי לנצל את תכונות הריפוי של שמן אקליפטוס, הוסיפו כמה טיפות ממנו לכוס מים רותחים ושאפו את הקיטור מספר פעמים ביום.

5.לימון

לימון הוא בעל צופה טבעי, מה שאומר שהוא מסייע לגוף לגרש ליחה.יתר על כן, הוא גבוה בוויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את כמות הריר המיוצר.כדי לנצל את תכונות הריפוי של לימון, הוסף כמה פרוסות לימון לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה בגופכם.

6.שום

שום הוא תרופה ביתית עוצמתית לליבה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, המסייעות בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.יתר על כן, שום הוא בעל צופה טבעי, המסייע לגרש ליחה מהגוף.הדרך הטובה ביותר לנצל את תכונות הריפוי של השום היא להכין סירופ שום.פשוט מרתיחים כמה שיני שום בסיר מים למשך 10 דקות ואז מסננים את הנוזל.מוסיפים לנוזל כף דבש ושותים אותו מספר פעמים ביום.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא בעל צופה טבעי, המסייע לגרש ליחה מהגוף.יתר על כן, יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, המסייעות בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.כדי לנצל את תכונות הריפוי של קאיין פלפל, הוסף קמצוץ ממנו לכוס מים רותחים ושתה אותם מספר פעמים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא משווה טבעי, המסייע לגרש ליחה מהגוף.יתר על כן, יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, המסייעות בהפחתת הדלקת וכמות הריר המיוצרת.כדי לנצל את תכונות הריפוי של כורכום, הוסף אצבט ממנו לכוס מים רותחים ושותה אותם מספר פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים </h

חלק 2 – התרופות של סבתא לייבוש ליחה

ליחה היא סוג של ריר המופרש על ידי הממברנות הריריות של הגוף, והוא משמש להגנה על מעברי אוויר מפני נזק.עם זאת, כאשר זה הופך להיות מוגזם, זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות ויש לטפל בו בהקדם האפשרי.סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות טבעיות לטיפול בפליגה מוגזמת, ובמאמר זה נחקור עשרה מהמתכונים הסודיים והתרופות הללו.

1.שום ודבש

שום משמש זה מכבר למאבק בפליגה, וזה תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות נשימה רבות.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי שיני שום כתוש עם שתי כפות דבש.קח את התערובת הזו פעמיים ביום, או לעתים קרובות יותר במידת הצורך.השום עוזר להתפרק ולגרש את הליחה, בעוד הדבש מרגיע את הגרון.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ידועה לליבה.להכנת התה, תלולות שתי כפות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך כעשר דקות.הוסף מעט דבש ולימון לתה ושותה אותו פעמיים ביום.תרופה זו עוזרת לפרק ולגרש את הליחה.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה לסייע בהפחתת הליבה.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר, שאפתם את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור לשחרר ולגרש את הליחה.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה יעילה נוספת לליבה.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרדים כמה דקות.זה יעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.

5.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה יעילים בטיפול בפליגה.כדי להכין את התרופה, משרים שתי כפות זרעי חילבה בכוס מים אחת בן לילה.מסננים את הנוזל ושותים אותו על בטן ריקה בבוקר.תרופה זו עוזרת לפרק ולגרש את הליחה.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית נוספת לליחה.להכנת המיץ, ערבבו בצל אחד וסננו את הנוזל.מוסיפים קמצוץ מלח וכפית דבש ומערבבים את הכל יחד.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה.

7.חלב וכורכום

כורכום הוא תרופה ידועה עבור מחלות נשימה רבות, והיא יעילה במיוחד לליבה.כדי להכין את התרופה, הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ומערבב אותו יחד.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה.

8.תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית נוספת לליבה.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים אליו מעט דבש ולימון.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה.

9.תה מנטה

Peppermint הוא תרופה ידועה לליבה.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים אליו מעט דבש ולימון.שתו תה זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה.

10.תה טימין

טימין הוא עוד תרופה צמחית לליבה.להכנת התה, תלול כפית טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים אליו מעט דבש ולימון.שתו תה זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הליחה.

מסקנה

ליחה היא סוג של ריר שיכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות כאשר הוא הופך להיות מוגזם.סבתות ברחבי העולם העבירו תרופות טבעיות לטיפול בפליגה מוגזמת, ובמאמר זה חקרנו עשרה מהמתכונים הסודיים והתרופות הללו.משום ודבש ועד תה טימין, הסעדים הללו יעילים לסייע בהפחתת ליחה ולהרגיע את הגרון.

שאלות נפוצות

ש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן