דף הבית » תרופות סבתא » ליחה תקועה בגרון – 9 תרופות סבתות מצוינות ומוסמכות

ליחה תקועה בגרון – 9 תרופות סבתות מצוינות ומוסמכות

ליחה תקועה בגרון: 9 הסעדים של סבתא

כולנו יודעים עד כמה לא נוח זה שאינו נוח לליחה תקועה בגרון.זה יכול להקשות על בליעה, לגרום לכאבי גרון ואפילו להוביל להתאמות לשיעול.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שיכולות לעזור לשחרר את הליחה ולהקל על הגירוש.להלן 9 סעדים של סבתא שיכולים לעזור להיפטר מפלגה תקועה בגרון.

1.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם אחד הסעדים היעילים ביותר לליבה תקועה בגרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת בזמן שהמים החמים משחררים את הליחה.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כף מלח לכוס מים חמים.גרגר את התערובת וירוק אותה אחרי כמה דקות.חזור על זה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ומיץ לימון

דבש ומיץ לימון הם שניהם תרופות טבעיות מצוינות לליחה תקועה בגרון.הדבש עוזר להרגיע את הגרון המגורה בזמן שמיץ הלימון עוזר לפרק את הליחה.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף דבש עם מיץ של חצי לימון.קח את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לליחה תקועה בגרון.החומצה האצטית בחומץ מסייעת בפירוק הליחה ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך כמה דקות וירק אותה.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.Steam

Steam הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשחרר את הפליגה תקועה בגרון.ה- Hot Steam עוזר לפרק את הליחה ולהקל על הגירוש.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים (כמו מנטה או אקליפטוס) אם רוצים.הניחו את הראש מעל הסיר וכסו את ראשכם במגבת.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות ואז ירקו את הליחה.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

נסה להוסיף כמה טיפות של שמן מנטול או אקליפטוס לשאיפת הקיטור כדי לעזור לשחרר את הליחה עוד יותר.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לליחה תקועה בגרון.הג’ינג’ר מסייע בהפחתת הדלקת בעוד שחום התה עוזר לשחרר את הליחה.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 5 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא עשב חזק עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שעלולים לגרום לליחה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

שום הוא תרופה יעילה נוספת לליחה תקועה בגרון.התכונות האנטיבקטריאליות של השום עוזרות להילחם בחיידקים ואילו תרכובות הגופרית עוזרות להפחתת הדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית 1 של שום מרוסק טרי עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך כמה דקות וירק אותה.חזור על זה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מנטה

מנטה הוא מכה טבעי שיכול לעזור לשחרר את הליחה תקועה בגרון.כדי להשתמש בו, תלויים כמה עלי מנטה בכוס מים חמים למשך 5 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.טימין

טימין הוא עוד תרופה נהדרת לליחה תקועה בגרון.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות של טימין עוזרות להפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית 1 של טימין מיובש עם כוס מים חמים.אפשר לו להתלול למשך 5 דקות ולסננות את התערובת.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ליחה תקועה בגרון יכולה להיות מצב מאוד לא נוח.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות

סבתאהסעדים של R לפליגה תקועים בגרון

ליחה תקועה בגרון יכולה להיות מעצבנת ולא נוחה.זה יכול לגרום לשיעול, כאבי חזה וקושי לנשום.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו מסבתות שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב זה.להלן תשעה תרופות סבתות מצוינות ומוסמכות לליחה תקועה בגרון.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים.מערבבים כף דבש ומיץ חצי לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.דבש הוא מדכא שיעול טבעי ולימון מסייע בהפחתת הדלקת בגרון.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר את הליחה ולהקל על הגירוש.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל ראשכם ונשמו את הקיטור למשך מספר דקות.זה אמור לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.

3.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה יעילה לליחה תקועה בגרון.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולשחרר את הליחה.

4.תה חם

שתיית תה חם היא דרך נהדרת להפחית את כמות הליחה בגרון.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר וליקוריץ יעילים במיוחד.שתו כמה כוסות תה לאורך היום כדי לעזור להפחית את הליחה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר את הליחה.מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

6.שום

שום ארוז בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הליחה בגרון.אכלו כמה שיני שום בכל יום או מערבבים אותם לכוס חלב חמה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.מערבבים כפית כורכום בכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא עוד אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר את הליחה בגרון.מערבבים כמה בצל ומסננים את המיץ.שתו כמה כפות מיץ בצל כל יום.

סיכום

ליחה תקועה בגרון יכולה להיות מצב לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בגרון.תרופות אלה כוללות דבש ולימון, שאיפת קיטור, גרגר עם מי מלח, תה חם, חומץ תפוחים, שום, כורכום, פלפל קאיין ומיץ בצל.על ידי שימוש באחד או יותר מהתרופות הללו, אתה יכול להפחית את כמות הליחה בגרון ולמצוא הקלה ממצב זה.

שאלות נפוצות

מה זה פלגם?

ליחה היא ריר עבה ודביק המיוצר על ידי הגוף כדי לעזור להילחם בזיהום.בדרך כלל הוא גורש באמצעות שיעול או עיטוש.

מה גורם לליבה תקועה בגרון?

ליחה תקועה בגרון נגרמת בדרך כלל כתוצאה מאלרגיות, הצטננות או זיהומים בדרכי הנשימה העליונות האחרות.מצבים אלה יכולים לגרום לדלקת בגרון, מה שמקשה על הפלגמה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן