דף הבית » תרופות סבתא » ליחה בהריון – 8 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ולרגיעה
dcddd dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa da

ליחה בהריון – 8 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ולרגיעה

השפעות ליחה בהריון

במהלך ההיריון נשים עשויות לחוות מגוון של שינויים גופניים ורגשיים, כולל ליחה.ליחה היא ריר עבה ודביק המיוצר על ידי הגוף בתגובה לזיהום, דלקת או אלרגיות.זה יכול להיות לא נוח ויכול לגרום למגוון תסמינים, החל משיעול וצפצופים ועד קושי לנשום.ליחה יכולה גם להגדיל את הסיכון לעבודה מוקדמת, מה שעלול להיות בעל השלכות חמורות על התינוק.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההשפעות של ליחה במהלך ההיריון.להלן 8 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ולרגיעה שיכולים לעזור להפחית את הליחה במהלך ההיריון.

1.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים יכולה לעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.תה חם, כמו תה ירוק או קמומיל, יכול לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע גרון מגורה.מרקים ומרקמים יכולים גם לעזור להפחית את כמות הליחה בגוף.הימנע מהוספת סוכר או דבש לנוזלים חמים, מכיוון שזה יכול להפוך את הריר לסמיך יותר.

2.אכלו אוכל חריף

אוכל חריף, כמו פלפלי צ’ילי, יכול לעזור לדלל את הליחה ולהקל על הגירוש.אכילת מזונות חריפים יכולה גם לסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.

3.השתמש במכונת אדים

שימוש במכשיר אדים בחדר השינה יכול לעזור להרטיב את האוויר ולהפחית את עובי הליחה.זה יכול להקל על גירוש והפחתת הסימפטומים הקשורים לליבה.

4.קח אמבטיות מהבילות

אמבטיות מהבילות יכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בגוף.הקיטור עוזר לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.

5.תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה, כמו מדיטציה, יוגה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולהפחית את כמות הליחה בגוף.טכניקות אלה יכולות גם לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לליבה.

6.הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב, כמו חלב וגבינה, יכולים להפוך את הליחה לעבה יותר וקשה יותר לגרש.הימנעות ממוצרי חלב יכולה לעזור להפחית את כמות הליחה בגוף.

7.לשתות מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לדלל את הליחה ולהקל על הגירוש.מים יכולים גם לסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.

8.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, מנטה ולבנדר, יכולים לעזור להפחית את כמות הליחה בגוף.שמנים אלה יכולים גם לסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הסימפטומים הקשורים לליבה.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפחית את כמות הליחה בגוף, נסה לשלב כמה מהתרופות הללו.לדוגמה, אמבטיה מהבילה בזמן שתיית נוזלים חמים ושימוש בשמנים אתרים יכולה להיות דרך יעילה להפחתת ליחה.

על ידי עקוב אחר 8 הסעדים של סבתא אלה המבוססים על מרכיבים טבעיים ולרגיעה, נשים יכולות להפחית את כמות הליחה בגופם במהלך ההיריון ולהפחית את הסיכון ללידה מוקדמת.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לדבר עם רופא.

התרופות של סבתא לליחה בהריון

ישנם תרופות טבעיות רבות לתסמיני ליחה בהריון.סבתות המליצו זה מכבר את הסעדים הללו לצפות לאמהות שיסייעו במאבק בתסמינים הלא נוחים ולעיתים כואבים הקשורים לליבה.להלן שמונה מהתרופות הפופולריות ביותר שבטוח יספקו הקלה מסוימת לאמהות המצפות.

1.מים חמים ולימון

אולי הקלאסי ביותר מבין כל התרופות, המים החמים והלימון נהדר לשחרור ליחה בגרון ובחזה.פשוט מערבבים מיץ לימון טרי לכוס מים חמים ולוגמים להקלה.תרופה זו ידועה גם ביכולתה להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.

2.דבש וג’ינג’ר

דבש וג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לליחה בהריון מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הדלקת בגרון ובחזה.מערבבים חלקים שווים של דבש וג’ינג’ר מגורד טרי יחד ו- Cצורם פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.תרופה זו מסייעת גם להפחתת תסמיני קור והיא ידועה כמצופה נהדר.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של ליחה בהריון.הרתיחו סיר מים, מורידים אותו מהאש והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו שמן עץ התה או שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור עמוק למשך חמש עד עשר דקות.זה יעזור לשחרר כל ריר בגרון ובחזה לתיקון קל יותר.

4.חומץ תפוחים

התכונות האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות של חומץ תפוחים הופכים אותו לתרופה נהדרת להפחתת תסמיני הליחה בהריון.מערבבים כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום להקלה.

5.שום

שום הוא בעל משותף נהדר ומסייע גם בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה.פשוט מוסיפים כמה שיני שום לסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.אתה יכול גם לצרוך שום בצורה גולמית או מבושלת לקבלת יתרונות נוספים.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נהדרת לליבה בהריון מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.ניתן לצרוך אותו כתה או כתמצית.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית של שורש מרשמלו מיובש לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לטעם לפני השתייה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי-דלקתי מצוין ומצפה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לליבה בהריון.ניתן להוסיף אותו לחלב חם או למים ולתתות כתה או נצרך בצורה גולמית או מבושלת.ניתן להוסיף אותו גם למרקים ותבשילים לתוספת טעם ויתרונות.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא תרופה נהדרת להפחתת תסמיני הליחה בהריון.זהו משותף ומסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה.ניתן לצרוך שורש ליקריץ כתה או כתמצית.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית שורש ליקוריץ מיובש לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לטעם לפני השתייה.

מסקנה

ליטל בהריון יכול להיות לא נוח ולעיתים כואב, אך שמונה תרופות טבעיות אלה של סבתות יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהעניק הקלה מסוימת.מים חמים ולימון, דבש וג’ינג’ר, שאיפת קיטור, חומץ תפוחים, שום, שורש מרשמלו, כורכום ושורש ליקריץ הם כולם תרופות נהדרות להפחתת תסמיני הליחה בהריון.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות או טיפולים חדשים.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן