דף הבית » תרופות סבתא » ליחה בילדים – 12 תרופות סבתות חשובות לטיפול יעיל
dcddd dddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa dcddda

ליחה בילדים – 12 תרופות סבתות חשובות לטיפול יעיל

ליחה וילדים: הסעדים של סבתא לטיפול יעיל

הצטננות הנפוצה ומחלות ילדות אחרות יכולות להשאיר את הקטנה שלך עמוסה ושיעול במעלה ליחה.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם העומדות לסייע בטיפול בפלה, אך ישנן גם קומץ שיטות טבעיות לנסות שהועברו מסבתות במשך דורות.להלן 12 מהטיפולים היעילים והטבעיים ביותר להפחתת ליחה אצל ילדים.

1.דבש

דבש הוא תרופה עתיקה לטיפול בשיעול וגרון כאב.תכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון עוזרות להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ולגרום לילדכם לשתות את התערובת לאורך היום.

2.Steam

Steam היא דרך יעילה לשחרר את הליחה ולנקות את דרכי הנשימה.כדי לבצע שאיפת אדים בבית, פשוט מלא קערה במים חמים והחזיק את פני ילדך ליד הקיטור.לחלופין, תוכלו להפעיל את המקלחת ולתת לאדים החמים למלא את חדר האמבטיה, או לילדכם לשבת בחדר האמבטיה עם הדלת סגורה והמים החמים פועלים.

3.נוזלים חמים

נוזלים חמים יכולים לעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.הציעו לילדכם מים חמים, תה או מרק שיעזרו לשחרר את הליחה ולנקות את דרכי הנשימה.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להפחית את הליחה.בחר תה המכיל עשבי תיבול כמו קמומיל, ג’ינג’ר, מנטה ושורש ליקוריץ, מכיוון שידוע כי אלה יעילים להפחתת הליחה.

5.הגדל את הלחות

שימוש במכונת אדים או מאדה יכול לעזור להעלות את רמות הלחות באוויר, מה שיכול לעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליבה.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשתה את ילדכם שלוש פעמים ביום.

7.גרגר מי מלח

גרגרים עם מי מלח יכולים לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת גרגר מים מלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ותגרום לילדכם לגרוס איתו מספר פעמים ביום.

8.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליבה.כדי להכין תרופה שום, מועך שן שום אחד ומערבב אותו עם כפית דבש.תן לילדך לאכול את התערובת שלוש פעמים ביום.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית ליחה ולהרגיע את כאב הגרון.מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ולשתה אותו ילדכם לאורך כל היום.

10.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הליבה.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ולשתה אותו שלוש פעמים ביום.

11.אוכל חריף

מזונות חריפים יכולים לעזור להפחית את הליחה על ידי דילול הריר והקלה על הגירוש.הציעו לילדכם מאכלים חריפים כמו פלפלי צ’ילי, חרדל וחיזרת כדי לעזור להפחית את הליחה.

12.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את כאב הגרון.כדי ליצור תרופת בצל, שילב בצל אחד וערבב אותו עם כוס מים חמים.תן לילדך לשתות את התערובת שלוש פעמים ביום.

טיפ:

אם ילדכם משתעל ליחה, חשוב לוודא שהם שותים שפע נוזלים כדי לעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.

שימוש בתרופות טבעיות אלה יכול לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הסימפטומים של ילדכם.חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.אם הסימפטומים של ילדכם נמשכים או מחמירים, עדיף להתייעץ עם רופא.

הסעדים של סבתא לליחה אצל ילדים

פלגם אצל ילדים הוא בעיה בריאותית שכיחה שיכולה להיות לא נעימה ביותר ולא נוחה.ישנם מספר טיפולים יעילים זמינים, אךהורים רבים מחפשים אלטרנטיבות טבעיות ועדינות.סבתות משתמשות בסעדים ביתיים כבר שנים, שהועברו מדור לדור, ואלה יכולים לספק הקלה לילדים רבים הסובלים מפלגה.להלן שתים עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לליבה בילדים.

1.דבש

דבש הוא מרכיב רב -תכליתי ומועיל שניתן להשתמש בו לטיפול במספר מחלות.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע גרון כאב.לילדים, יש לערבב דבש עם מים חמים ולקחת כמשקה עד שלוש פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית ידועה שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות, כולל ליחה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.לילדים, ניתן להרתיח במים ג’ינג’ר במים ולנקוט כתה, או שניתן להוסיף אותו למזון או מיץ.

3.שורש ליקוריס

שורש Liquorice שורש הוא תרופה טבעית יעילה לליבה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, שיכולות לעזור בהוצאת ליחה מהגרון ומדרכי הנשימה.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף למזון או למיץ.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי-חיטוי, אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.לילדים, ניתן להרתיח שום במים ולנקוט כתה, או שניתן להוסיף אותו למזון או מיץ.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הליחה בגרון ובדרכי הנשימה.יש לערבב אותו עם מים חמים ולנקוט כמשקה עד שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.לילדים, ניתן להרתיח את הכורכום במים ולנקוט כתה, או שניתן להוסיף אותו למזון או מיץ.

7.לימון

לימון הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת ליחה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הליחה בגרון ובדרכי הנשימה.יש לערבב אותו עם מים חמים ולנקוט כמשקה עד שלוש פעמים ביום.

8.פלפל שחור

פלפל שחור הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליבה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות חיטוי ומציגות, שיכולות לעזור בהוצאת ליחה מהגרון ומדרכי הנשימה.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף למזון או למיץ.

9.חילבה

חילבה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, שיכולות לעזור בהוצאת ליחה מהגרון ומדרכי הנשימה.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף למזון או למיץ.

10.בזיל

בזיליקום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות חיטוי ומציגות, שיכולות לעזור בהוצאת ליחה מהגרון ומדרכי הנשימה.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף למזון או למיץ.

11.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, שיכולות לעזור בהוצאת ליחה מהגרון ומדרכי הנשימה.זה יכול להילקח כתה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן