דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש בילדים – 20 תרופות של סבתא עתיקה וזולה

שיעול יבש בילדים – 20 תרופות של סבתא עתיקה וזולה

שיעול הוא סימפטום שכיח אצל ילדים ויכול לנוע בין מגרה קל למצב רפואי חמור.שיעול יבש אצל ילדים יכול להיגרם על ידי דברים רבים, כולל אלרגיות, אסטמה או הצטננות.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם לטיפול בשיעול יבש בילדים, אך הורים מסוימים מעדיפים להשתמש בתרופות של סבתא.להלן 20 תרופות של סבתא עתיקה וזולה לשיעול יבש בילדים.

דבש

דבש שימש רפואי מאז ימי קדם.זהו חומר אנטי-חיטוי טבעי, אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי.מחקרים הראו כי דבש יכול לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול יבש אצל ילדים.כדי להשתמש בדבש כתרופה, ערבבו כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה עתיקה וזולה לשיעול יבש בילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והילדך לגרג איתו מספר פעמים ביום.זה יעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד תרופה פשוטה וזולה לשיעול יבש אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, האם ילדכם ישב בחדר אמבטיה מהביל למשך 10 דקות בערך.הקיטור יעזור לשחרר ריר ולהפחית את העומס.

טיפ ייחודי:

אם ילדכם לא אוהב את חדר האמבטיה המהביל, תוכלו להכין אוהל אדים עם מגבת גדולה.הכניסו את ילדכם לאוהל ושפכו קצת מים חמים על המגבת כדי ליצור אדים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון הנגרם כתוצאה משיעול יבש.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, ערבבו כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם שתי כפיות דבש ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש בילדים.זהו משותף טבעי, המסייע לשחרר ריר ולהפחית את העומס.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה עתיקה וזולה לשיעול יבש בילדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות המסייעות להפחתת הדלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי להשתמש במיץ בצל כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ בצל סחוט טרי עם כף דבש אחת ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

שום

שום משמש לרפואה מאז ימי קדם.זהו חיטוי טבעי, אנטי-דלקתי ומופלא, שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי להשתמש בשום כתרופה, מערבבים כפית אחת של שום מגורד טרי עם שתי כפיות דבש ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש בילדים.זהו חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

חזרת

חזרת היא תרופה עתיקה לשיעול יבש בילדים.זהו משותף טבעי, המסייע לשחרר ריר ולהפחית את העומס.כדי להשתמש בחיזרת כתרופה, מערבבים כפית אחת של חזרת מגוררת טרייה עם שתי כפיות דבש ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה עתיקה נוספת לשיעול יבש בילדים.זהו אנטי דלקתי טבעי ומציפה, שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולשחרר ריר.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, ערבבו כפית אחת של שורש ליקוריץ טרי מגורד עם שתי כפיות דבש ותנו אותו לילדכם שלוש פעמים ביום.

טימין

טימין הוא תרופה עתיקה לשיעול יבש אצל ילדים.זה אניS חיטוי טבעי ומציפה, שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולשחרר ריר.להשתמש בטימין כ

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לטפל בשיעול יבש אצל ילדים מבלי להשתמש בתרופות סינתטיות.לרבים מעשבי התיבול המשמשים לטיפול בשיעול יבש יש תכונות אנטי דלקתיות, חיטוי ומצפיות המסייעות להפחתת תסמיני שיעול יבש.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לשיעול יבש בילדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הנפיחות והגירוי של דרכי הנשימה.להכנת התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים במעט דבש אם רוצים.תן תה זה לילדך פעמיים או שלוש ביום.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לשיעול יבש אצל ילדים.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות המסייעות להקל על תסמיני שיעול יבש.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים וממתיקים במעט דבש אם רוצים.תן תה זה לילדך פעמיים או שלוש ביום.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן דרך נהדרת לטפל בשיעול יבש אצל ילדים מבלי להשתמש בתרופות סינתטיות.ההומאופתיה פועלת על ידי גירוי תגובת הריפוי הטבעית של הגוף לטיפול בגורם הבסיסי לשיעול היבש.

איגנטיה עמארה

איגנטיה אמארה היא תרופה הומיאופתית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בשיעול יבש אצל ילדים.הוא משמש כאשר השיעול מלווה בתחושת הידוק בחזה ותחושה של גוש בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים שלוש עד חמש כדוריות של איגנטיה עמארה בכוס מים אחת ותן זאת לילדכם שלוש פעמים ביום.

אלבום Arsenicum

אלבום Arsenicum הוא תרופה הומיאופתית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בשיעול יבש בילדים.הוא משמש כאשר השיעול היבש מלווה בתחושת שריפה בגרון ובחזה.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים שלוש עד חמש כדורים של אלבום ארסניקום בכוס מים אחת ותנו זאת לילדכם שלוש פעמים ביום.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול יבש אצל ילדים?

A:

ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בשיעול יבש אצל ילדים.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות תה קמומיל, תה ג’ינג’ר ותרופות הומיאופתיות כמו איגנטיה אמארה ואלבום ארסניקום.

בנוסף לתרופות אלה, ישנם גם מספר תרופות סבתות עתיקות וזולות אחרות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול יבש בילדים.אלה כוללים תה דבש, ג’ינג’ר ולימון, שום ותה מוללין.

ש: כיצד אוכל לוודא שהתרופות הטבעיות בטוחות לילד שלי?

A:

חשוב לוודא כי כל התרופות הטבעיות בהן אתה משתמש לטיפול בשיעול יבש אצל ילדך בטוחים ומתאימים לגילם ולבריאותם.לפני שתעביר תרופות טבעיות לילדך, חשוב להתייעץ עם הרופא או נותן שירותי הבריאות שלך כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים לילדך.

בנוסף, חשוב לוודא שהמינונים מתאימים לגיל ולמשקל של ילדכם.חשוב גם לוודא שכל עשבי תיבול או תרופות הומאופתיות המשמשות הן באיכות טובה וכי הוראות ההכנה והאחסון מתבצעות כראוי.

שיעול יבש הוא בעיה שכיחה בקרב ילדים, אך ישנם מספר תרופות של סבתא עתיקה וזולה שניתן להשתמש בה לטיפול בה.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו תה קמומיל ותה ג’ינג’ר ותרופות הומיאופתיות כמו איגנטיה אמארה ואלבום ארסניקום כדי להקל על תסמיני שיעול יבש אצל ילדים.בנוסף, ישנם מספר תרופות סבתות עתיקות וזולות אחרות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בשיעול יבש בילדים, כולל דבש, סירופ ג’ינג’ר ולימון, שום ותה מולין.חשוב להתייעץ עם yהרופא או נותן שירותי הבריאות שלנו לפני שמספקים תרופות טבעיות לילדכם כדי לוודא שהם מתאימים ובטוחים. שיעול יבש הוא בעיה נפוצה אצל ילדים, אך ישנם מספר של סבתות קדומות וזולותתרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן