דף הבית » תרופות סבתא » אסטמה בילדים – 22 התרופות של סבתא מצוינת ומשקמת
ddadded dddcdddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa d

אסטמה בילדים – 22 התרופות של סבתא מצוינת ומשקמת

אסטמה בילדים: מה זה?

אסטמה היא מצב דלקתי ארוך טווח של דרכי הנשימה הגורמות לפרקים לסירוגין של נשימה, צפצופים, שיעול והידוק החזה.ילדים עם אסטמה יכולים לחוות תסמינים אלה על בסיס יומי או שבועי, תלוי בחומרת מצבם.אסטמה היא אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר המשפיעות על ילדים, עם כ -6 מיליון ילדים בארצות הברית בלבד.

22 הסעדים המשקמים של סבתא לאסטמה אצל ילדים

אסטמה יכולה להיות מצב קשה לניהול ויכול להיות מלחיץ להפליא הן עבור הילד והן למשפחה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני אסטמה ולהפחית את תדירות ההתקפות.להלן 22 מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא לאסטמה בילדים:

1.דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונות הריפוי שלהם ועושים תרופה טבעית נהדרת לתסמיני אסטמה.להכנת תערובת דבש ולימון, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון טרי בספל.מוסיפים מים רותחים, מערבבים ושותים.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר לטיפול במספר מצבים, כולל אסתמה.להכנת תה ג’ינג’ר, מערבבים כפית ג’ינג’ר טרי עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

3.כורכום

כורכום הוא תרופה יעילה נוספת לאסטמה.להכנת תה כורכום, מערבבים כפית כורכום עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

4.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאסטמה.להכנת תה שום, מערבבים כפית שום קצוץ עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

5.שמן חרדל

ידוע כי שמן חרדל מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על תסמיני אסטמה.להכנת תערובת שמן חרדל, מערבבים יחד כף אחת של שמן חרדל וכפית דבש אחת.מרחו את התערובת על החזה ועיסו בתנועה סיבובית למשך 5-10 דקות.

6.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא עוד תרופת אסטמה מצוינת.לייצור תערובת שמן אקליפטוס, מערבבים יחד שתי כפיות של שמן אקליפטוס וכפית שמן שקדים.לעסות את התערובת לחזה ובחזרה למשך 5-10 דקות.

7.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

8.זרעי שומר

ידוע כי זרעי שומר מסייעים בהפחתת דלקת ויכולים לעזור להקל על תסמיני אסטמה.להכנת תה שומר, מערבבים כפית אחת של זרעי שומר עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני אסטמה.להכנת תה ליקריץ, מערבבים כפית אחת של שורש ליקוריץ עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

10.בזיל

ידוע ש- BASIL מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני אסטמה.להכנת תה בזיליקום, מערבבים כפית אחת של בזיליקום מיובש עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

11.קינמון

קינמון ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה.להכנת תה קינמון, מערבבים כפית אחת של קינמון טחון עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

12.הל

יד ידוע כי הלם מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את תסמיני אסטמה.להכנת תה הל, מערבבים כפית הלד טחונה עם כוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז מסננים ושותים.

13.ציפורן

ידוע כי ציפורן מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזורכדי להפחית את תסמיני אסטמה.להכנת תה ציפורן, ערבבו כפית אחת של ציפורן קרקעית עם סעדים של סבתא נבדקת בזמן על אסטמה אצל ילדים

סבתות משתמשות בתרופות שנבדקו בזמן כדי לעזור לטפל באסטמה בילדים במשך מאות שנים.להלן רשימה של 22 הסעדים של סבתא מצוינת ומשקמת לאסטמה בילדים:

1.דבש

דבש שימש זה מכבר להפחתת דלקת, שהיא אחד התסמינים העיקריים של אסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לחלב חם לתוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה אצל ילדים.ניתן להוסיף אותו לדבש ולנקוט דרך הפה, או שניתן להשתמש בו כדי ליצור שאיפת קיטור.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם חלב חם או להוסיף למרקים ותבשילים.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את תסמיני האסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו גולמי או להוסיף למזון.

6.בצל

בצל הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו גולמי או להוסיף למזון.

7.קינמון

קינמון הוא מגרש טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

8.ליקריץ

ליקריץ הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

9.שומר

שומר הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

10.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

11.אורגנו

אורגנו הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף למזון.

12.טימין

טימין הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

13.אקליפטוס

אקליפטוס הוא דמסטנט טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

14.Lemon Balm

Lemon Balm הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

15.סרגל

סרפד הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

16.מנטה

מנטה הוא מנקז טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

17.רוזמרין

רוזמרין הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

18.מרווה

מרווה הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף לתה.

19.בזיל

בזיל הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה אצל ילדים.ניתן לקחת אותו עם מים חמים או להוסיף למזון.

20.אניס

אניס הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לאסטמה ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן