דף הבית » תרופות סבתא » כנגד טחורים – 22 הסעדים של סבתא להכנה מהירה וזמינים בבית
dbdadd ddddaddd  ddadadddd dadc daddaad dcddbdad deddda

כנגד טחורים – 22 הסעדים של סבתא להכנה מהירה וזמינים בבית

הטחורים האיומים: 22 הסעדים של סבתא להכנה מהירה וזמינים בבית
טחורים, המכונה גם ערימות, הם ורידים נפוחים הממוקמים בפי הטבעת התחתונה ובפי הטבעת.למרות שבדרך כלל לא מסכנת חיים, הם יכולים לגרום לאי נוחות משמעותית ואפילו כאב.אנשים רבים פונים לתרופות ללא מרשם להקלה, אך ניתן לקבל הקלה מתרופות טבעיות זמינות בבית.להלן 22 תרופות של סבתא להכנה מהירה וזמינים בבית שעשויים לעזור להקל על אי הנוחות של טחורים.

H2: השתמש בקרח

קרח הוא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה, לטחורים.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע במשך 15 דקות בכל שעה יכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות.חשוב לעטוף את חבילת הקרח בבד דק לפני היישום על העור כדי להימנע מלהביא גירוי נוסף.

H2: לאכול אוכל עשיר בסיבים

תזונה עשירה בסיבים סיבים חיונית לעיכול נכון ויכולה לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.אכילת מזונות כמו פירות, ירקות, דגנים מלאים וקטניות יכולה לעזור לרכך צואה ולהקל על המעבר.הוספת תוספי סיבים לתזונה יכולה גם היא מועילה.

H3: טיפ מועיל

נסה לכלול לפחות 25 גרם סיבים בתזונה היומית שלך.

H2: שתו הרבה מים

שתיית מים רבים עוזרת לשמור על התייבשות הגוף ויכולה לעזור להפחית את תסמיני הטחורים.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לעזור לשמור על לחות הגוף ומערכת העיכול מתפקדת כראוי.

H2: החל לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או מדולל באמבט חם.Hitch Hazel זמין ברוב בתי המרקחת או בחנויות המזון הבריאותי.

H2: קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות הקשורים לטחורים.הוסף לאמבט כמה כפות של מלחי אפסום או סודה לשתייה כדי לעזור להפחית את הדלקת.משרים במים החמים לפחות 20 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: השתמש בקרמים אקטואליים

משחות ומשחות אקטואליות יכולות לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות הקשורים לטחורים.חפש קרמים המכילים לוז מכשפות, אלוורה או הידרוקורטיזון.החל את הקרם ישירות על האזור המושפע ופעל לפי ההוראות בחבילה.

H2: השתמש בג’לי נפט

ניתן ליישם ג’לי נפט על האזור המושפע כדי לעזור להפחית גירוד ואי נוחות.עדיף להשתמש בשכבה דקה של ג’לי נפט, מכיוון שיותר מדי יכול לגרום לאזור להרגיש שמנוני.

H2: השתמש בשקיות תה

שימוש בשקיות תה יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות.השתמש בשתי שקיות תה, אחת לכל אזור מושפע, והניחו אותם בכוס מים רותחים.אפשר לשקיות התה לתלול למשך חמש דקות, ואז להסיר ולאפשר להתקרר.מרחו את שקיות התה ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-20 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: השתמש באמבט סיטז

אמבטיה של סיטז היא אמבטיה רדודה שתוכננה ספציפית כדי לסייע בהפחתת תסמיני הטחורים.מלאו את האמבטיה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.שב באמבטיה למשך 15-20 דקות וחזור לפי הצורך.

H2: הימנע מתאמץ

מתאמץ במהלך תנועות המעי יכול להחמיר את טחורים, ולכן חשוב להימנע מכך.הגדל את כמות הסיבים בתזונה שלך ושתה הרבה מים כדי לעזור להפחית את הצורך להתאמץ.אם אתה מרגיש צורך להתאמץ, קח כמה נשימות עמוקות והרגיע את השרירים לפני שתנסה שוב.

H2: תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.פעילות גופנית מסייעת בשמירה על בריאות הגוף ומערכת העיכול ויכולה לעזור להפחית את הצורך להתאמץ במהלך תנועות המעי.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום.

H2: הימנע מישיבה לפרקי זמן ארוכים

ישיבה לפרקי זמן ארוכים יכולה להפעיל לחץ נוסף על הוורידים באזור פי הטבעת.קח הפסקות קבועות לאורך כל היום ונסה לשמור על פעילות פעילה ככל האפשר.

H2: הימנע מעצירות

עצירות יכולה לעשותטחורים גרועים יותר, ולכן חשוב להימנע מכך.אכילת תזונה עשירה בסיבים סיבים, שתיית מים רבים ונטילת תוסף סיבים יכולה לעזור להפחית את העצירות ותסמיני הטחורים.

H2: הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד עשיר בנתרן ושומן, מה שעלול להחמיר את טחורים.נסה להגביל מזון מעובד בתזונה שלך ובמקום זאת להתמקד באכילת מזונות שלמים ולא מעובדים.

H2: הימנע מאוכל חריף

מזונות חריפים יכולים

חלק 2: תרופות נוספות לטחורים

להלן תרופות נוספות ששימשו סבתות במשך דורות לטיפול בטחורים במהירות ומהנוחות של הבית.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות הנגרמת על ידי טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע, או שניתן לצרוך אותו במשקה או לקחת כתוסף.חשוב לציין כי חומץ סיידר תפוחים עלול להחמיר את הסימפטומים של טחורים אם הוא מיושם ישירות על העור.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי או נבל, וידוע כמפחית דלקת ומקדם ריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור הנגוע, או שניתן לבטל אותו כמיץ או לקחת כתוסף.

Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים.לעתים קרובות הוא משמש לשיפור העיכול ויכול לעזור להפחית תסמינים של טחורים על ידי קידום תנועות מעי רגילות ובריאות.ניתן לקחת קליפת פסיליום כתוסף או להוסיף למשקה או למזון.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לטחורים?

היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות לטחורים כוללים דלקת מופחתת, עיכול משופר ויכולת לטפל בטחורים מהנוחות של הבית.בנוסף, תרופות טבעיות נוטות להיות נוחות יותר ויש להן פחות תופעות לוואי מאשר תרופות ללא מרשם.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לטחורים?

כן, ישנם כמה סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות לטחורים, כולל אלרגיות פוטנציאליות או תגובות שליליות למרכיבים.חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה טבעית לטחורים.

טחורים יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות לטיפול בהם במהירות וביעילות.ניתן להשתמש בחומץ תפוחים, אלוורה ורה וקליפת פסיליום כדי להפחית את הדלקת, לשפר את העיכול ולקדם ריפוי.אמנם תרופות טבעיות יכולות להיות יעילות, אך חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שיש להם תופעות לוואי או אלרגיות פוטנציאליות.

בסך הכל, תרופות טבעיות לטחורים יכולים להיות דרך מועילה וחסכונית לטיפול במצב זה במהירות ומהנוחות של הבית. טחורים הם לא נוחים וכואבים, אך עם התרופות הנכונות, ניתן לנהל אותם ולטפל ביעילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן