דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לרדת במשקל – 22 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות
dbddad dcdaddaa ddedadadc  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa d

כיצד לרדת במשקל – 22 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות

ירידה במשקל: 22 הסעדים המוכחים של סבתא

אם אתם מחפשים כמה תרופות מנוסות ואמויות שיעזרו לכם להשיל את הקילוגרמים הנוספים האלה, אל תחפשו רחוק יותר מהתרופות של סבתאכם.רבים מהתרופות הללו הם בני מאות שנים ועדיין יכולים לעזור לכם כיום.להלן 22 דרכים לעזור לך לרדת במשקל שאולי סבתא שלך השתמשה בה.

1.אכלו יותר פירות וירקות

סבתא ידעה שאכילת מגוון פירות וירקות הייתה חיונית לבריאות טובה.אכילת שפע מאלה יכולה לעזור לך להשיג את צריכתך המומלצת היומית של ויטמינים ומינרלים, תוך עזרה במילויך ולהפחית את צריכת הקלוריות שלך.בחר פירות וירקות טריים, קפואים או משומרים לתזונה הטובה ביותר.

2.קיצץ בדגנים מעודנים וסוכרים

סבתא ידעה גם כי יותר מדי דגנים מעודנים והוספת סוכרים יכולים להוביל לעלייה במשקל.דגנים מזוקקים כמו קמח לבן ואורז לבן הופשטו מהסיבים שלהם וחומרים מזינים אחרים, מה שהופך אותם לבחירות לא בריאות.הוספו סוכרים במאכלים כמו עוגיות וממתקים יכולים גם לערום על הקילוגרמים.נסה להגביל את הצריכה שלך משניהם.

3.קבל הרבה שינה

השינה מספקת חיונית לבריאות טובה ולירידה במשקל.סבתא ידעה שחוסר שינה יכול להשפיע על חילוף החומרים שלך ולגרום לעלייה במשקל.מכוון לשמונה שעות שינה ללילה כדי להעניק לגופך את השאר שהוא זקוק לו.

4.הגדל את הפעילות הגופנית

סבתא כנראה נאלצה לעשות הרבה פעילות גופנית מתוך הכרח.היא ידעה שהעברת גופך יכולה לעזור לך לשרוף קלוריות ולרדת במשקל.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ברוב ימי השבוע.

5.הכינו ארוחות ביתיות

סבתא כנראה בישלה את כל הארוחות שלה מאפס.ארוחות ביתיות הן בדרך כלל בריאות יותר מארוחות המסעדות מכיוון שתוכלו לשלוט על החומרים ובגדלי המנות.נסה לבשל יותר מהארוחות שלך בבית כדי לעזור ביעדי הירידה במשקל שלך.

6.לשתות הרבה מים

סבתא ידעה כי להישאר לחות חשובה לבריאות טובה.שתיית מים רבים יכולה גם לעזור לך להרגיש מלאה ולהפחית את צריכת הקלוריות שלך.שתו לפחות 8 כוסות מים ביום כדי להישאר לחות ולהשאיר את גופכם מתפקד כראוי.

7.אכלו באדיבות ולאט לאט

סבתא הייתה כנראה רגילה לאכול לאט ולהתענג על כל ביס.אכילה באדיבות ולאט יכולה לעזור לך לשים לב לרמזים של גופך ולהפסיק לאכול כשאתה מלא.נסה לקחת את הזמן שלך כשאתה אוכל וללעוס את האוכל שלך היטב.

8.אכלו ארוחת בוקר כל יום

סבתא ידעה שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום.אכילת ארוחת בוקר יכולה לעזור בקפיצת המטבוליזם שלך ולתת לך אנרגיה ליום.שואפים לאכול ארוחת בוקר בריאה כל יום כדי לעזור ביעדי הירידה במשקל שלך.

9.אל תדלג על ארוחות

סבתא כנראה מעולם לא דילגה על ארוחות.דילוג על ארוחות יכול למעשה לגרום לך להיות רעב יותר ולגרום לך לאכול יתר על המידה אחר כך.נסה לאכול שלוש ארוחות ושתי חטיפים בכל יום כדי לשמור על רמות האנרגיה שלך ולהשאיר את חילוף החומרים שלך.

10.קבל יצירתי עם שאריות

סבתא כנראה ידעה ששאריות יכולות להיות דרך נהדרת לחסוך זמן וכסף.אתה יכול גם להשתמש בשאריות כדי ליצור מנות חדשות בריאות וטעימות.התחל להיות יצירתי עם השאריות שלך כדי לוודא שאתה לא מבזבז אוכל או אכילת יתר.

11.להגביל מזון מעובד

לסבתא ככל הנראה לא הייתה גישה למגוון הרחב של המזונות המעובדים הזמינים כיום.מזונות מעובדים הם בדרך כלל עשירים בקלוריות ונמוכים בתזונה ויכולים להוביל לעלייה במשקל.נסה להגביל את צריכת המזון המעובד שלך ולבחור במזונות טבעיים יותר שלמים במקום זאת.

12.הימנע מאכילה רגשית

סבתא ככל הנראה ידעה שאכילה מסיבות רגשיות יכולה להוביל לאכילת יתר ועלייה במשקל.נסה לזהות את הטריגרים שלך ולתרגל אכילה מודעת.קח זמן לחשוב מדוע אתה אוכל ושקול דרכים אחרות להתמודד עם הרגשות שלך.

13.מלא את חצי הצלחת שלך בירקות

סבתא ידעה שמילוי מחצית הצלחת שלך ב- VEGetables הייתה דרך נהדרת להוסיף עוד תזונה לארוחה שלך ולחתוך בקלוריות.נסה למלא את חצי הצלחת שלך בירקות ללא סטארכיה כמו ברוקולי, תרד ופלפלים.

14.בחר שומנים בריאים

סבתא ידעה שלא כל השומנים נוצרים שווים.

חלק 2: הסעדים של סבתא נוספים

לא תמיד קל לעקוב אחר דיאטה קפדנית ושגרת פעילות גופנית כדי לרדת במשקל.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לעזור לך לרדת במשקל בבטחה וביעילות.במאמר זה אנו דנים ב -22 תרופות נוספות של סבתא לירידה במשקל.

אכלו פחות, אך בתדירות גבוהה יותר

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כשמנסים לרדת במשקל הוא לאכול פחות, אך בתדירות גבוהה יותר.אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום יכולה לעזור לשמור על חילוף החומרים שלך ולהפחית את התשוקה למזונות לא בריאים.בנוסף, ארוחות קטנות יותר יכולות לעזור במניעת אכילת יתר ולעזור לך להרגיש מלא יותר זמן.

שתו הרבה מים

שתיית מים רבים חיונית לירידה במשקל.מים עוזרים לגופך לשטוף רעלים ושומרים על התייבשותך.בנוסף, מים יכולים לעזור למלא אותך ולהפחית את התשוקות שלך לחטיפים לא בריאים.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום לירידה אופטימלית במשקל.

אכלו יותר מזונות עשירים בסיבים

סיבים הם חלק חשוב מתזונה בריאה.אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר כמו פירות, ירקות, שעועית ודגנים מלאים יכולה לעזור לכם להרגיש מלאים יותר לאורך זמן ולהפחית את התשוקות שלכם לחטיפים לא בריאים.בנוסף, סיבים עוזרים לגופך לעבד מזון בצורה יעילה יותר, מה שעלול להוביל לירידה במשקל.

קיצץ מזון מעובד

המזונות המעובדים

עשירים בקלוריות ודלים בחומרים מזינים.אכילת מזון מעובד יותר מדי יכולה להוביל לעלייה במשקל, ולכן חשוב להגביל את הצריכה שלך.נסה להתמקד באכילת מזונות הקרובים ככל האפשר למצבם הטבעי.זה כולל פירות וירקות טריים, חלבונים רזים ודגנים מלאים.

שתו תה ירוק

תה ירוק הוא מקור נהדר של נוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך ושריפת שומן.בנוסף, תה ירוק יכול לעזור להפחית את התשוקות ולהשאיר אותך מרגיש מלא יותר לאורך זמן.מכוון לשתות לפחות שתי כוסות תה ירוק ביום לירידה אופטימלית במשקל.

אכלו יותר חלבון

אכילת יותר חלבון יכולה לעזור לך לרדת במשקל.חלבון עוזר לגופך לבנות שריר, מה שמגביר את חילוף החומרים שלך ועוזר לך לשרוף יותר קלוריות.בנוסף, חלבון עוזר לך להרגיש מלא יותר לאורך זמן, מה שיכול לעזור להפחית את התשוקות שלך לחטיפים לא בריאים.

תרגיל באופן קבוע

תרגיל

חיוני לירידה במשקל.שואפים לעשות לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בכל יום.זה יכול לכלול הליכה, ריצה, אופניים, שחייה או כל סוג אחר של פעילות גופנית שאתה נהנה ממנו.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לך לשרוף יותר קלוריות ולשמור על חילוף החומרים שלך.

קבל מספיק שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לירידה במשקל.חוסר שינה יכול לגרום לעלייה בגרלין הורמון הרעב, מה שעלול להוביל לאכילת יתר ועלייה במשקל.מטרתו להשיג לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה לבריאות מיטבית וירידה במשקל.

הפחתת מתח

לחץ יכול להוביל לאכילת יתר ועלייה במשקל.שואפים להפחית את הלחץ על ידי ביצוע פעילויות כמו יוגה, מדיטציה או בילוי עם חברים ובני משפחה.בנוסף, אכילת תזונה מאוזנת ושינה מספיק יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולקדם ירידה במשקל.

מסקנה

ירידה במשקל יכולה להיות אתגר, אך עם תזונה נכונה ושגרת פעילות גופנית זה אפשרי.בנוסף, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך לרדת במשקל בבטחה וביעילות.אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום, שתיית הרבה מים, אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר, קיצוץ במזון מעובד, שתיית תה ירוק, אכילת יותר חלבון, פעילות גופנית באופן קבוע, לישון מספיק ולהפחתת לחץ יכולה לעזור לך להשיג את המשקל שלךיעדי הפסד.נסה לשלב כמה מהטיפים הללו בשגרה שלך כדי להתחיל לראות תוצאות.

שאלות נפוצות

מהן הסעדים של סבתא לירידה במשקל?

תרופות של סבתא מסוימת לירידה במשקל כוללות אכילה פחות אך בתדירות גבוהה יותר, שתיית הרבה מים, אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר, קיצוץ במזונות מעובדים, שתיית תה ירוק, אכילת יותר חלבון, פעילות גופנית באופן קבוע, ישנה מספיק שינה והפחתת לחץ.

האם זה בטוח לרדת במשקל במהירות?

בדרך כלל לא מומלץ לרדת במשקל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן