דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בעצירות – 7 תרופות סבתות פופולריות מהמטבח
dbddad dcddadc ddadaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddc

כיצד לטפל בעצירות – 7 תרופות סבתות פופולריות מהמטבח

מה זה עצירות?

עצירות היא אחת מבעיות העיכול הנפוצות ביותר שיכולות להתרחש.זה הקושי להעביר צואה או להרגיש תחושה לא נוחה של הצורך להתאמץ במהלך תנועות המעי.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית, לחץ או תרופות מסוימות.עצירות יכולה להוות מטרד אמיתי ויכולה להוות מקור למבוכה, אך ישנן מספר דרכים לטפל בה.

תרופות למטבח של סבתא לעצירות

סבתות משתמשות בתרופות למטבח לטיפול בעצירות במשך מאות שנים.להלן 7 תרופות פופולריות מהמטבח שתוכלו לנסות לעזור להקל על עצירותכם:

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים ידוע ביכולתו לעזור להקל על עצירות.הוא עשיר בסיבים תזונתיים ובסורביטול, המסייע לרכך את הצואה ולהקל עליהם לעבור.כדי להשתמש במיץ שזיפים, שתו לפחות 8 אונקיות ממנו כל יום עד להקל על עצירותכם.

2.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור טבעי לסיבים תזונתיים וחומצות שומן אומגה 3.זה עוזר להגדיל את עיקר הצואה ולהקל על המעבר.כדי להשתמש בזרעי פשתן להקלה על עצירות, טוחנים 1 כף של זרעי פשתן ומערבבים אותה עם 8 גרם מים.שתו תערובת זו מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.זה עוזר לרכך את הצואה ולעורר את מערכת העיכול.כדי להשתמש במיץ אלוורה להקלה על עצירות, שתו 2 אונקיות ממנו כל יום עד להקל על העצירות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על עצירות.זה עוזר לעורר את מערכת העיכול ויכול לעזור להזיז את הצואה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים להקלה על עצירות, מערבבים 2 כפות ממנו עם 8 אונקיות מים ושתות אותו פעמיים ביום עד להקל על העצירות.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא משלשל טבעי הידוע ביכולתו לעזור להקל על עצירות.זה עוזר לרכך את הצואה ולעורר את מערכת העיכול.כדי להשתמש בשמן קיק להקלה על עצירות, קח ממנו 1 כפית על בטן ריקה.

6.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא מקור טבעי לסיבים תזונתיים שיכולים לעזור להקל על עצירות.זה עוזר להגדיל את עיקר הצואה ולהקל עליהם לעבור.כדי להשתמש בקליפת Psyllium להקלה על עצירות, קח ממנו 1 כפית ומערבב אותה עם 8 גרם מים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום עד להקל על העצירות.

7.עלי סנה

עלי סנה הם משלשן טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.זה עוזר לעורר את מערכת העיכול ויכול לעזור להזיז את הצואה.כדי להשתמש בעלים של סנה להקלה על עצירות, תלול 1 כפית העלים ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום עד להקל על העצירות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה רק כפתרון זמני לעצירות.אם העצירות שלך נמשכת או מחמירה, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת ייעוץ.כמו כן, אם אתה בהריון או מניקה, עדיף להימנע משימוש בתרופות אלה.

חלק 2: תרופות ביתיות לעצירות

עצירות יכולה להיות נושא קשה ולא נוח להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור במצב זה.להלן שבעה תרופות ביתיות פופולריות שהועברו לאורך הדורות:

1.שזיפים שזיפים ושזיפים מיץ

שזיפים מיץ ושזיפים הם תרופה פופולרית לעצירות.שזיפים מיובשים הם עשירים בסיבים תזונתיים וסורביטול, משלשל טבעי.על פי ההערכה, שזיפים מיץ שזיפים מגזירים את שרירי המעי, שיכולים לעזור לשמור על מעיים קבועים.

2.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בסיבים תזונתיים ומאמינים שיש לה השפעה משלשלת על הגוף.ניתן להוסיף זרעי פשתן לדגני בוקר, יוגורט, החלקיםES או מוצרי אפיה.זה יכול לקחת גם כתוסף.

3.מים

שתיית מים רבים חיונית לשמירה על מעי רגילים.מים מסייעים לגוף לספוג חומרים מזינים ועוזרים לשמור על מעיים משומנים.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לשמירה על המעיים רגילים.פעילות גופנית עוזרת לעורר את שרירי המעי ויכול לעזור לגוף לחסל פסולת במהירות רבה יותר.

5.דיאטה

אכילת דיאטה עשירה בסיבים תזונתיים חיונית לשמירה על מעי קבוע.מזונות עשירים בסיבים תזונתיים כוללים פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים וזרעים.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שנמצאים במזונות מסוימים, כמו יוגורט ומזון מותסס.פרוביוטיקה עוזרת לשמור על בריאות המעיים ויכולה לעזור בעיכול.

7.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל יכולות לעזור לעורר את שרירי המעי ויכולים לעזור להקל על עצירות.

מסקנה

עצירות יכולה להיות נושא קשה ולא נוח לניהול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.שזיפים מיץ ושזיפים, זרעי פשתן, מים, פעילות גופנית, תזונה עתירת סיבים, פרוביוטיקה וסעדים צמחיים הם כולם תרופות פופולריות שהועברו לאורך הדורות.תרופות אלה יכולות לעזור להקל על עצירות ולשמור על המעי רגיל.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בעצירות?

ת: הדרך הטובה ביותר לטפל בעצירות היא לאכול תזונה עשירה בסיבים סיבים, לשתות הרבה מים, להתעמל באופן קבוע ולשקול להוסיף כמה תרופות טבעיות כמו שזיפים שזיפים שזיפים ושזיפים, זרעי פשתן, פרוביוטיקה ותרופות צמחיות.

ש: האם עצירות היא מצב קשה?

ת: עצירות אינה בדרך כלל מצב רציני, אך היא יכולה להיות לא נוחה ויכולה להוביל לבעיות בריאות אחרות אם לא נותרות.אם עצירות נמשכת, חשוב לדבר עם רופא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן