דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להעביר כאב ראש – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים והחום
dbddad dcddaddda dbdd dadda  ddadadddd dadc daddaad dadda

כיצד להעביר כאב ראש – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים והחום

כאב הראש האיום – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים

כאבי ראש הם אחת מתלונות הבריאות הנפוצות ביותר, ויכולות לנוע בין מטרד קל למיגרנה מלאה.אבל מה אתה יכול לעשות בקשר אליהם?למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך הדורות, ועדיין פופולריות כיום.נסתכל על שישה מהתרופות של סבתא אלה להעברת כאב ראש, וכיצד להפיק את המרב מהם.

1.קומפרס חם

תרופה אחת פשוטה להעברת כאב ראש היא ליישם קומפרס חם על המצח.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והמתח הקשורים לכאב ראש.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות בד במים חמים, להכות אותו ואז למרוח אותו על המצח או המקדשים.השאר את הדחיסה במקום במשך כרבע שעה וחזרו לפי הצורך.

2.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך פופולרית לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ראש.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי להקל על כאב ראש.הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים אלה למפזר, ושאף את האדים למשך כרבע שעה.

טיפ: אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי לבד ולשאוף את האדים ישירות.

3.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.זה יכול לעזור להפחית את המתח והכאב הקשור לכאב ראש, וניתן לעשות זאת ללא כלים או ציוד מיוחד.כדי להשתמש באקופרסורה, אתר את נקודות הלחץ על המצח ועסה אותן למשך כשתי דקות.

4.תה צמחים

תה צמחי מרפא משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ראש.תה צמחים יכול לעזור להפחית את המתח והכאב הקשורים לכאב ראש, וניתן להכין אותו עם מרכיבים כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של עשבי תיבול יבשים בכוס מים רותחים למשך כעשר דקות, מסננים ואז שתו.

5.עיסוי

עיסוי הוא תרופה פופולרית נוספת להעברת כאב ראש.עיסוי יכול לעזור להפחית את המתח והכאב הקשור לכאב ראש, וניתן לעשות זאת רק עם הידיים שלך או עם כלים כמו כדור עיסוי.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסות את המקדשים, המצח והצוואר למשך כחמש דקות.

6.חבילת קרח

התרופה של הסבתא האחרונה להעברת כאב ראש היא להשתמש בחבילת קרח.חבילת קרח יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח הקשורים לכאב ראש.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח במגבת והמרחו אותה על המצח או המקדשים למשך כרבע שעה.

הסעדים המנוסים והאמיצים הללו הועברו לאורך הדורות, והם עדיין פופולריים כיום.אם אתם מחפשים דרך טבעית להעביר כאב ראש, ששת הסעדים של סבתא אלה שווה לנסות.בשימוש נכון, הם יכולים לספק הקלה מהכאב והמתח הקשורים לכאב ראש.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא להעברת כאב ראש.תה צמחי מרפא מיוצרים ממגוון עשבי תיבול, כמו קמומיל, מנטה, לבנדר וג’ינג’ר.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות שיכולות להפחית דלקת, להקל על הכאב ולהפחית את הלחץ.בנוסף, הם עשירים בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להילחם ברדיקלים חופשיים שיכולים לתרום לכאבי ראש.להכנת כוס תה צמחים, הרתיחו 1-2 כפיות מהעשב לבחירתכם בכוס מים.תן לתה תלול למשך 5-10 דקות, להתאמץ וליהנות.בנוסף, תוכלו להוסיף דבש או לימון כדי לשפר את הטעם ולהפחית עוד יותר את הדלקת.

עיסוי

עיסוי הוא תרופה פופולרית נוספת להעברת כאב ראש.עיסוי הראש, הצוואר והכתפיים יכול לעזור להפחית את המתח, להגביר את זרימת הדם ולהפחית את הכאב.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהגביר את מצב הרוח שלך.כדי לבצע עיסוי, לעסות בעדינות את הראש, הצוואר והכתפיים בתנועות מעגליות למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם Do מיסוי עצמי עם שמנים אתרים כמו לבנדר או מנטה כדי לעזור להפחית דלקת.

עיסוי פנים

עיסוי פנים הוא דרך נהדרת להעביר כאב ראש.עיסוי פנים מסייע בהפחתת המתח בלסת, במצח ובמקדשים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב של כאב ראש.כדי לבצע עיסוי פנים, השתמש בקצות האצבעות שלך כדי לעסות את המצח, המקדשים והלסת שלך בתנועות מעגליות למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם להשתמש ברולר פנים או רולר ירקן כדי לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הרפיה.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרופה פופולרית נוספת להעברת כאב ראש.ארומתרפיה משתמשת בשמנים אתרים כדי להפחית דלקת וכאב, כמו גם לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.כדי לבצע ארומתרפיה, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבחירתך למפזר ותן לארומה למלא את החדר.לחלופין, תוכלו להוסיף כמה טיפות שמן אתרים לאמבטיה חמה או להשתמש בשמן עיסוי עם שמנים אתרים.

אקופרסורה

אקופרסורה היא תרופה פופולרית להעברת כאב ראש.אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכוללת יישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף כדי להפחית את הכאב והמתח.כדי לבצע אקדח, לחץ בעדינות על הנקודות שעל הראש, הצוואר והכתפיים עם קצות האצבעות שלך למשך 10-15 דקות.

קומפרס קר

קומפרס קר הוא תרופה פופולרית נוספת להעברת כאב ראש.קומפרסים קרים עוזרים להפחתת דלקת, להקל על הכאב ולהפחית את המתח.כדי להשתמש בדחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח בבד והמרחו אותו על אזור הכאב למשך 10-15 דקות.לחלופין, אתה יכול להשתמש בקומפרס קר מלא במים או חבילת ג’ל קרה.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להעביר כאב ראש?

ת: הדרך הטובה ביותר להעביר כאב ראש תלויה בגורם ובחומרת כאב הראש.עם זאת, כמה תרופות פופולריות כוללות תה צמחי מרפא, עיסוי, עיסוי פנים, ארומתרפיה, אקופרסורה וקומפרס קרים.

ש: כמה זמן עלי לעשות כל תרופה?

ת: זה תלוי בתרופה.עבור תה צמחים, עיסוי, עיסוי פנים וארומתרפיה, בדרך כלל זה 10-15 דקות.עבור קומפרסורה וקומפרס קרים, בדרך כלל זה 10-15 דקות.

לסיכום, ישנם סעדים רבים של סבתא להעברת כאב ראש, כמו תה צמחים, עיסוי, עיסוי פנים, ארומתרפיה, אקופרסורה וקומפרס קר.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להקל על הכאב ולהפחית את הלחץ.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהסעדים הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.בנוסף, חשוב להשתמש בתרופות בצורה נכונה ובמשך הזמן הנכון כדי להבטיח יעילות.על ידי שימוש בתרופות אלה כראוי, אתה יכול לעזור להפחית את כאב הראש ולשפר את הבריאות הכללית שלך ורווחתך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן