דף הבית » תרופות סבתא » כחול מתחת לעיניים – 4 תרופות של סבתא להכנה מהירה מהמטבח

כחול מתחת לעיניים – 4 תרופות של סבתא להכנה מהירה מהמטבח

פיתרון מרגיע לעיניים כחולות

האם יש לך את הימים האלה שבהם אתה מרגיש שאתה יכול להשתמש בכמה שעות שינה נוספות?עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים שלך יכולים לגרום לך להיראות ולהרגיש כאילו היית כל הלילה.אבל אל תדאג, אינך צריך לפנות לקרמים יקרים או לשנת לילה מלאה כדי להיפטר מאותם עיגולים ותיקים כהים.להלן ארבע תרופות של סבתא להכנה מהירה מהמטבח שתוכלו להקציף בקלות להקלה מרגיעה.

פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור שלהם ולעתים קרובות משמשים להפחתת נפיחות ולהרגיע את העור.פורסים מלפפון טרי לפרוסות דקות ומקררים מספר דקות.שכב ומניח שתי פרוסות על כל עין למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את האזור במים קרירים.

שקיות תה קר

שקיות תה מגניבות יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.מניחים שקית תה משומשת במקרר למשך 10-15 דקות.שכבו והניחו את שקיות התה מעל עיניכם למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את האזור במים קרירים.

טיפ:

אתה יכול להשתמש בשקיות תה ירוק או שקיות תה שחורות, תלוי בהעדפתך.

פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם המתמודדות הקלות ויכולות לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.פורסים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומקררים מספר דקות.שכב ומניח שתי פרוסות על כל עין למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את האזור במים קרירים.

מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה עשירים בחלבונים ויכולים לעזור להפחית את נפיחות העין.הפרד את הלבן של ביצה מהחלמון והקציף עד שהיא הופכת להיות רכה.מרחו את התערובת על אזור העין התחתונה באמצעות ספוגית כותנה.השאירו 10–15 דקות ושטפו במים קרירים.

התרופות הפשוטות הללו מהמטבח יכולות לעזור לכם להיפטר מאותם עיגולים כהים ומנוחים מתחת לעיניים.נסה להם ולראות איך הם עובדים בשבילך!

הסעדים של סבתא לכחול מתחת לעיניים

הסעדים של סבתא לכחול מתחת לעיניים קיימים כבר דורות.התרופות המנוסות והאמויות הללו מורכבות לרוב מרכיבים מהמטבח וניתן להכין אותם במהירות ובקלות.כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לכחול מתחת לעיניים כוללות פרוסות מלפפון, פרוסות תפוחי אדמה, חלב ומיץ לימון.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן אחת התרופות הפשוטות והנפוצות ביותר לכחול מתחת לעיניים.פרוסות המלפפון הקרות פועלות להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה פשוטה נוספת לכחול מתחת לעיניים.תפוחי אדמה מכילים תכונות הלבנה המסייעות להבהיר את העור מתחת לעיניים ולהפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

מיץ חלב ומיון לימון

מיץ חלב ולימון הוא תרופה קלאסית לכחול מתחת לעיניים.חלב מכיל חומצה לקטית, המסייעת להפחתת נפיחות ודלקת, ואילו מיץ לימון עוזר להבהיר את העור ולהפחתת עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של חלב גולמי ומיץ לימון ומרחים את התערובת על העיניים בעזרת כדור כותנה.השאירו את התערובת על העיניים למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.

סיכום

הסעדים של סבתא לכחול מתחת לעיניים קיימים במשך דורות ולעתים קרובות מורכבים ממרכיבים מהמטבח.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות פרוסות מלפפון, פרוסות תפוחי אדמה, חלב ומיץ לימון.פרוסות מלפפון משמשות להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים, ואילו פרוסות תפוחי אדמה עוזרות להבהיר את העור.מיץ חלב ומימון הם גם תרופה קלאסית לכחול מתחת לעיניים, מכיוון ששניהם עוזרים להפחית נפיחות ולהאיר את העור.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשאיר את הסעדים על העיניים שלי?

מומלץ להשאיר את הסעדים על העיניים למשך 10-15 דקות.

הואזה בטוח להשתמש בחלב ומיץ לימון בעיניי?

כן, זה בטוח להשתמש בחלב ומיץ לימון בעיניים.חלב מכיל חומצה לקטית, המסייעת להפחתת נפיחות ודלקת, ואילו מיץ לימון עוזר להבהיר את העור ולהפחתת עיגולים כהים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן