דף הבית » תרופות סבתא » כוויות – 4 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומקובלים ברחבי העולם

כוויות – 4 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומקובלים ברחבי העולם

כוויות הן אחת הפציעות הנפוצות ביותר ויכולות לנוע בין מינורי לחמור.הם יכולים להיגרם כתוצאה ממגע עם חפצים חמים, כימיקלים, חשמל, קרינה או אפילו השמש.אמנם ניתן לטפל ברוב הכוויות הקלות בבית, אך כוויות חמורות יותר דורשות טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שעדיין פופולריים כיום ומתקבלים ברחבי העולם לטיפול בכוויות.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כחומר חיטוי וריפוי.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית כאב, נפיחות ואדמומיות.כדי לטפל בכוויה, מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע וכיסו אותו בתחבושת.השאירו את הדבש לפחות שעתיים, ואז שטפו אותו במים פושרים.

חומץ

חומץ הוא תרופה פופולרית נוספת לכוויות.החומצה האצטית בחומץ יכולה לסייע בהפחתת כאב ודלקת, ויכולה אפילו לסייע במניעת היווצרות שלפוחיות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים והמרחו אותו על הכוויה באמצעות כדור כותנה או גזה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

טיפ:

אם אין לך חומץ בהישג יד, אתה יכול להשתמש בתמיסה של סודה ושתייה במקום זאת.מערבבים שתי כפיות סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומורחים אותה על הכוויה עם כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים קרירים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לכוויות בגלל השפעותיו האנטי דלקתיות והקירור.החומר דמוי הג’ל שנמצא בתוך עלי צמח אלוורה יכול לעזור להרגיע את הכוויה ולהפחית את האדמומיות והדלקת.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפחות ואז שטפו במים קרירים.

תפוח אדמה

תפוחי אדמה ידועים בזכות תכונותיהם האנטי דלקתיות והריפוי, והם שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות עבות ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את תפוח האדמה עד 30 דקות ואז שטפו במים קרירים.

כוויות יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך עם הטיפול הנכון ניתן לרפא אותן במהירות ובקלות.ארבע הסעדים של סבתא אלה פופולריים ברחבי העולם והם בטוחים ויעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.הקפידו להשתמש בהם כמופנים ולחפש טיפול רפואי אם הכוויה חמורה.

כוויות – 4 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים

כוויות יכולות להיות כואבות להפליא וקשות לניהול.במשך מאות שנים תרבויות שונות ברחבי העולם השתמשו בתרופות של סבתא לטיפול בכוויות.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות בין כל הגילאים ומקובלים ברחבי העולם.

דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול בכוויות, מכיוון שהוא חיטוי טבעי יעיל.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת וזה עוזר לרפא את האזור השרוף במהירות.ניתן ליישם דבש ישירות על הכוויה או שניתן לערבב אותו עם ג’ל אלוורה או חומרי קירור אחרים.חשוב לציין כי אין להשתמש בדבש על פצעים פתוחים מכיוון שהוא יכול לגרום לזיהום.

אלוורה

אלוורה משמשת במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכוויות.זהו חומר מרגיע וקירור ועוזר להפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על הכוויה לצורך הקלה.ניתן לערבב אותו גם עם דבש או סוכני קירור אחרים לתוספת הקלה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לכוויות בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.זה עוזר להפחתת נפיחות וכאב וזה עוזר לרפא את האזור השרוף במהירות.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על הכוויה או לערבב עם חומרי קירור אחרים לקבלת הקלה נוספת.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה יעילה לטיפול בכוויות.החומצה הטאנית בתה מסייעת להפחתת דלקת וכאב.ניתן למקם שקיות תה ישירות על הכוויה או ספוג במים קרים ואז למרוח על הכוויההֲקָלָה.

סיכום

כוויות יכולות להיות כואבות להפליא וקשות לניהול.במשך מאות שנים תרבויות שונות ברחבי העולם השתמשו בתרופות של סבתא לטיפול בכוויות.שקיות דבש, אלוורה, שמן קוקוס ושקיות תה הם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות בין כל הגילאים ומקובלים ברחבי העולם.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית כאב ודלקת, ולעזור לרפא את האזור השרוף במהירות.

שאלות נפוצות

מה התרופה היעילה ביותר לטיפול בכוויות?

התרופה היעילה ביותר לטיפול בכוויות תלויה בחומרת הכוויה ובצרכיו האישיים של האדם.שקיות דבש, אלוורה, שמן קוקוס ושקיות תה הם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות ברחבי העולם.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, בדרך כלל סעדים אלה נחשבים לבטוחים לשימוש כאשר הם מיושמים כראוי.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בדבש על פצעים פתוחים מכיוון שהוא יכול לגרום לזיהום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן