דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בשריפה – 17 תרופות מיושנות יעילות ומרגיעות

טיפול בשריפה – 17 תרופות מיושנות יעילות ומרגיעות

טיפול בכוויות: 17 תרופות מיושנות יעילות ומרגיעות

כוויות הן אחת הפציעות הכואבות והלא נוחות ביותר שאפשר לחוות.לעתים קרובות הם דורשים טיפול רפואי וטיפול מקצועי, אך ישנם תרופות מיושנות רבות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.במאמר זה נחקור 17 מהתרופות היעילות והמרגיעות ביותר לטיפול בכוויה.

כוויות מגיעות בצורות וגדלים שונים, מכוויות מינוריות מדרגה ראשונה ועד כוויות חמורות מדרגה ג ‘.טיפול בכוויה תלוי במידה רבה בסוג הכוויה ובחומרתו.להלן מספר טיפים לטיפול בכוויה:

  • פנה לטיפול רפואי אם הכוויה גדולה יותר משני סנטימטרים או היא כוויה מדרגה שלישית.
  • אל תשתמש בקרח, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף לעור.
  • אל תשברו שום שלפוחיות שעשויות להיווצר.
  • הימנע מגעת נגיעה או שריטות האזור המושפע.

1.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית והוכיחה כיעילה ביותר בטיפול בכוויות קלות.ניתן להשתמש בו בצורת ג’ל או שמנת, וניתן ליישם אותו ישירות על העור.אלוורה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכוויה, כמו גם את האדמומיות.זה יכול גם לעזור לחות את העור ולהאיץ את תהליך הריפוי.

2.דבש

דבש הוא תרופה יעילה לטיפול בכוויות, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויה.כדי להשתמש בדבש כטיפול בכוויות, פשוט החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע ולכסות עם תחבושת.

טיפ ייחודי:

חשוב להשתמש בדבש גולמי וטבעי לטיפול בכוויות, מכיוון שהוא יעיל יותר מדבש מעובד.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויה.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ואדמומיות העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול בכוויות, פשוט החל כמות נדיבה על האזור הנגוע וכיסוי עם תחבושת.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכוויה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כטיפול בכוויות, פשוט מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים על האזור הפגוע בכדור כותנה.
כוויות יכולות להיות פגיעה כואבת ולעיתים מסכנת חיים, אך ניתן לטפל בהן גם ביעילות באמצעות מוצרים טבעיים.תרופות טבעיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכוויות ופגיעות בעור אחרות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות המיושנות ביותר לכוויות.

דבש

דבש משמש זה מכבר כטיפול חיטוי ואנטיבקטריאלי לפצעים וכוויות.תכונות הריפוי הטבעיות שלה הופכות אותו לאידיאלי לטיפול בכוויות קלות עד בינוניות.פשוט מרחי שכבה דקה של דבש ישירות על הכוויה ומכסים במטלית נקייה.השאירו לפחות 30 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור לפי הצורך.

אלוורה

ההשפעות המקררות והמרגיעות של אלוורה הופכות אותו לטיפול אידיאלי בכוויות ופגיעות בעור אחרות.כל שעליך לעשות הוא לפרק עלה אלוורה ולסחוט את הג’ל על האזור המושפע.השאירו את הג’ל לפחות 30 דקות ושטפו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

כשרוף טיפול בשמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול במגוון מצבי עור, כולל כוויות.השמנים האתריים הבאים יעילים במיוחד לטיפול בכוויות.

שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על הכוויה ומכסים במטלית נקייה.השאירו לפחות 30 דקות ושטפו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נמלה חזקהiseptic שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו חוחובה או שמן שקדים ומורחים ישירות על הכוויה.השאירו לפחות 30 דקות ושטפו במים פושרים.חזור לפי הצורך.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשאיר את הטיפול הכוויתי הטבעי?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשאיר את הטיפול לפחות 30 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

באיזו תדירות עלי ליישם טיפול כוויות טבעי?

מומלץ ליישם את הטיפול הטבעי לכוויה 3-4 פעמים ביום עד שהכוויה נרפאה.

טיפול בשריפה עם מוצרים טבעיים ושמנים אתרים הוא דרך בטוחה ויעילה לטיפול בכוויות ופגיעות בעור אחרות.תרופות מיושנות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על כאבים, דלקת וקידום ריפוי.דבש, אלוורה, שמן לבנדר ושמן עץ התה הם חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לכוויות.בשימוש נכון, טיפולים טבעיים אלה יכולים לעזור להפחתת כאב, דלקת וקידום ריפוי.

לסיכום, תרופות טבעיות הן דרך יעילה לטיפול בכוויות ופגיעות בעור אחרות.דבש, אלוורה, שמן לבנדר ושמן עץ התה הם חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לכוויות.מוצרים טבעיים אלה שימשו במשך מאות שנים להפחתת כאב, דלקת וקידום ריפוי.בשימוש נכון, טיפולים טבעיים אלה יכולים לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כוויות. טיפול בכוויות הוא חלק חשוב בניהול פגיעות כוויות, ותעופות טבעיות יכולות להיות דרך יעילה לטיפול ולרפא כוויות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן