דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 9 תרופות סבתות זולות ומרגיעות
dbdd ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa ddedadddaddaa

כאב גרון – 9 תרופות סבתות זולות ומרגיעות

מהו כאב גרון?

כאב גרון הוא סימפטום שכיח של מחלה או זיהום.בדרך כלל זה כרוך בכאב או באי נוחות בעת הבליעה ויכול לנוע בין קל לחמור.זה בדרך כלל נגרם על ידי נגיף, כמו הצטננות או שפעת, אך יכול להיגרם גם על ידי חיידקים, אלרגיות או גירויים סביבתיים.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון

אף על פי שניתן להשתמש בתרופות רבות ללא מרשם לטיפול בכאב ואי נוחות הקשורים לכאבי גרון, ישנם גם מספר תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים.להלן תשעה תרופות סבתות זולות ומרגיעות את כאב הגרון:

1.דבש ומיץ לימון

ערבוב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון סחוט טרי יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות, ואילו מיץ הלימון מסייע בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת.

2.מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר לפחות 30 שניות, שלוש עד ארבע פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות חזקות ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים והוסיפו כפית דבש.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה צמחים, תלולות שתי כפיות פרוסות ג’ינג’ר טריות בכוס מים חמים למשך חמש דקות.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה צמחים, תלולות שתי כפיות שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך חמש דקות.

7.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה שום, תלולות שתי שיני שום טחון בכוס מים חמים למשך חמש דקות.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה צמחים, תלולות שתי כפיות שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך חמש דקות.

9.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי גרון.להכנת תה צמחים, תלולות שתי כפיות של אלם חלקלקות בכוס מים חמים למשך חמש דקות.

טיפ מועיל:

חשוב לזכור שלמרות שהסעדים של סבתא אלה בטוחים ויעילים, אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי.אם כאב גרון שלך נמשך יותר משבוע או קשור לחום, הקפד לבקר את הרופא שלך כדי לשלול כל תנאים בסיסיים חמורים.

היתרונות של הסעדים של סבתא לכאבי גרון

הסעדים של סבתות לכאבי גרון קיימים כבר מאות שנים.טיפולים פשוטים וזולים אלה מבוססים על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הכאב ולהגביר את מערכת החיסון שלך כדי לעזור לך להילחם בנגיף או לחיידקים הגורמים לכאבי גרונך.כמה מהמרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בסעדים של סבתא לכאבי גרון כוללים דבש, לימון, ג’ינג’ר ושום, כולם הוכיחו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות.קל להכין את הסעדים הללו וניתן להשתמש בהם בבית כדי לספק הקלה מהירה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

9 תרופות סבתות זולות ומרגיעות לגרון כואב

1.דבש ולימון

אחד האוכלוסייה הגדולה ביותרהסעדים של סבתא AR לכאבי גרון הם שילוב של דבש ולימון.לדבש יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.לימון ידוע גם בזכות תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים יחד מיץ של חצי לימון וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון הכאבי שלכם השתפר.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בסעדים של סבתא לכאבי גרון.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-ויראליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי ליצור תרופה זו, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לכפית דבש לתה.שתו את התה הזה עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון הכאבי שלכם השתפר.

3.שום

שום הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בתרופות של סבתא לכאבי גרון.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי להכין תרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם כף דבש אחת.אכלו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון הכאבי שלכם השתפר.

4.גרגר מי מלח

גרגר מים מלח הוא אחד התרופות היעילות ביותר של סבתא לכאבי גרון.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת והכאב של כאב גרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון שלך השתפר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בסעדים של סבתא לכאבי גרון.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי ליצור תרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון שלך השתפר.

6.חלב כורכום

חלב כורכום הוא אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לכאבי גרון.לכורכום יש תכונות אנטי-ויראליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון הכאבי שלכם השתפר.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בתרופות של סבתא לכאבי גרון.לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לכפית דבש לתה.שתו את התה הזה עד שלוש פעמים ביום עד שהגרון הכאבי שלכם השתפר.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בתרופות של סבתא לכאבי גרון.לשורש המרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של כאב גרון.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מתח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן