דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בילדים – 7 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ומומלץ

כאב גרון בילדים – 7 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ומומלץ

כאב גרון בילדים: 7 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר ומומלץ

גרון כואב בילדים יכול להיות שכיח ולעתים הנוגע לבעיה.הם יכולים לגרום לאי נוחות, כאב ולהקשות על הבליעה והדיבורים.לעתים קרובות, כאב גרון אצל ילדים יכול להיגרם על ידי נגיף או חיידקים ולעיתים יכול להוביל למחלות אחרות כמו שפעת, דלקת שקדים, קר או אפילו גרון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולטפל בגורם הבסיסי של כאב הגרון.להלן 7 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומומלץ.

מותק ולימון

דבש ולימון ידועים בתכונות הריפוי שלהם, והורים רבים נשבעים בתרופה זו.להכנת משקה מרגיע, מערבבים 2 כפיות דבש וכמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים פושרים.משקה זה מסייע בהפחתת גירוי ודלקת בגרון.

שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי -חיטוי וניתן להשתמש בו לטיפול בגרונות כאב.כדי להשתמש בשום, קח שן שום אחד של שום ועטוף אותו בבד גבינה או בד דק.מניחים את הבד הזה בכוס מים חמים ומניחים לתלול למשך 15 דקות.ברגע שהתערובת קרירה מספיק לשתייה, לגמו את מי השום כדי להפחית את הגירוי בגרון.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם אחד התרופות העתיקות ביותר לגרונו כאב.המלח עוזר להפחית דלקת ומרגיע את הגרון.להכנת גרגר מים מלח מוסיפים 1 כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מתמוסס.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.אל תבלעו את מי המלח.

ג’ינג’ר וכורכום

זנגביל וכורכום הם שניהם אנטי דלקת טבעיים, והם יכולים לעזור להפחית את הגירוי בגרון.להכנת תה מרגיע, ערבבו 1 כפית ג’ינג’ר מגורד וכפית כורכום מגורד בכוס מים חמים.תן לתה תלול למשך 10 דקות.ברגע שהתה התקרר, לוגם אותו לאט כדי להפחית את אי הנוחות בגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.להכנת משקה מרגיע, מערבבים 2 כפיות חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להקל על כאבי גרון ולהפחתת הדלקת.

קִיטוֹר

קיטור יכול לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי ליצור אדים, מלאו סיר במים חמים והניחו אותו על הכיריים.ברגע שהמים רותחים, הסר את הסיר מהאש והניח אותו על השולחן.גולש מגבת מעל הראש והסיר כדי לשמור על הקיטור קרוב אליך.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות כדי להפחית את כאבי הגרון.

זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, והם יכולים לעזור להפחית את כאבי הגרון.כדי להשתמש בזרעי חילבה, קח 1 כף זרעי חילבה והוסף אותם לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה למשך 15 דקות.ברגע שהתה התקרר, לוגם אותו לאט כדי להפחית את כאבי הגרון.

טיפ: אם כאב הגרון של ילדכם נמשך יותר מכמה ימים, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

סיכום

גרון כואב בילדים יכול להיות הנוגע ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולטפל בגורם הבסיסי של כאב הגרון.מדבש ולימון ועד זרעי חילבה, הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית במהירות את גירוי הגרון ודלקת.עם זאת, אם כאב הגרון נמשך יותר מכמה ימים, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

תרופות ביתיות מסורתיות לגרון כואב אצל ילדים

גרון כואב הם אחד מבעיות הבריאות הנפוצות ביותר בקרב ילדים וניתן לטפל בהן במגוון תרופות ביתיות מסורתיות.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, ורבות מהן עדיין יעילות כיום.להלן רשימה של שבעה תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון אצל ילדים:

1.דבש

דבש משמש מאז ימי קדם כדי להרגיע את כאב הגרון.מאמיניםo יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהפחית את הסיכון לזיהום.ידוע גם שהוא מדכא שיעול טבעי.ניתן לצרוך אותו ישירות או לערבב עם מים חמים וקצת לימון.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.ניתן לערבב אותו עם כוס מים חמים ודבש כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.על פי ההערכה, הוא מצמצם את ייצור הריר, שיכול לעזור להקל על העומס.

3.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לגרון כואב.גרגר מים מלוחים פשוט יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגרונות כאב.מי מלח פועלים גם כאנטיספטי, ומסייעים להרוג חיידקים ונגיפים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.

4.שאיפת קיטור

שאפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.הקיטור עוזר לשחרר ריר בגרון ויכול להפחית דלקת.זה יכול גם לספק הקלה מגודש.ניתן לשאוף קיטור על ידי ישיבה במקלחת חמה או באמצעות מכשיר אדים.

5.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד -פטריות.ניתן לצרוך אותו גולמי או כעיסה מעורבת בדבש כדי לעזור להקל על כאב גרון.על פי ההערכה, לשום יש תכונות אנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.ניתן לצרוך אותו כתה או לערבב עם דבש כדי לעזור להפחית את הנפיחות בגרון.על פי ההערכה, ג’ינג’ר מסייע בהפחתת ייצור הריר, שיכול לעזור להקל על העומס.

7.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית לגרון כאב.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות וריריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאבי גרון.ניתן לצרוך אותו כתה או כאבקה מעורבת במים חמים.

מסקנה

גרון כואב בילדים יכול להיות חוויה כואבת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לעזור לספק הקלה מגרונות כואבים.דבש, חומץ תפוחים, גרגרי מי מלח, שאיפת קיטור, שום, ג’ינג’ר ואלם חלקלק הם כולם תרופות יעילות לגרון כואב אצל ילדים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הגורם הבסיסי לכאבי הגרון, אך הם יכולים לספק הקלה ולעזור לילד להרגיש יותר בנוח.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל בכאבי גרון אצל ילד?

הדרך הטובה ביותר לטפל בכאבי גרון אצל ילד היא לנסות את אחד התרופות הביתיות המסורתיות שהוזכרו לעיל.דבש, חומץ תפוחים, גרגרי מי מלח, שאיפת קיטור, שום, ג’ינג’ר ואלם חלקלק הם כולם תרופות יעילות לגרון כואב אצל ילדים.חשוב גם לוודא שהילד מקבל הרבה מנוחה ונוזלים.

האם גרון כואב אצל ילדים רציני?

רוב הגרונות הכואבים אצל ילדים נגרמים כתוצאה מזיהום נגיפי ולרוב יתבררו בעצמם ללא טיפול.עם זאת, אם כאב הגרון מלווה בחום או בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי לשלול כל מצבים חמורים אחרים. כאב גרון אצל ילדים יכול להיות סימן לבעיה חמורה יותר ויש לטפל בו בהתאם.

גרון כואב בילדים יכול להיות חוויה כואבת ולא נוחה.אמנם תרופות ביתיות מסורתיות יכולות לספק הקלה מסוימת, אך חשוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן