דף הבית » תרופות סבתא » חיסון נגד שפעת – 20 תרופות של סבתא סודית ושימושית
dddaddf dadd dadadadaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dda

חיסון נגד שפעת – 20 תרופות של סבתא סודית ושימושית

שיעורים מסבתא: 20 תרופות לחיסון נגד שפעת סודית ושימושית

אין זה מפתיע שסבתא תמיד הייתה תרופה לכל מה שהעלה לנו – השפעת כללה.בעוד שהרפואה המודרנית התקדמה עד כדי כך שחיסון נגד שפעת הוא הדרך היעילה ביותר למנוע את השפעת, רבים מהתרופות של סבתא עדיין זכות בזכות מסוימת.להלן 20 תרופות סודיות ושימושיות של סבתא שיעזרו לך לנצח את שפעת – או לפחות להפחית את השפעותיה.

שמור על חם

סבתא תמיד אמרה: “אם אתה רוצה להיפטר מהשפעת, אתה צריך להתחמם”.עצה זו קיימת כבר מאות שנים והיא עדיין רלוונטית כיום.שמירה על חום עוזרת לגופך להישאר בריאים ומקלה על נגיף הנגיפים.

מנוחה

סבתא ידעה שמנוחה חיונית להתאוששות מהשפעת.היא עודדה אותנו לנמנם לאורך היום ולהיות הרבה שינה בלילה.מנוחה נותנת לגופך הזדמנות להתאושש ולהילחם בנגיף.

שתו שפע של נוזלים

סבתא ידעה ששתיית המון נוזלים חשובה להילחם בשפעת.היא תמיד עודדה אותנו לשתות הרבה מים, מיץ ותה צמחים.זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ולהשאיר אותנו לחות.

גרגר עם מי מלח חמים

סבתא הציעה לגרגל עם מי מלח חמים כדי לעזור לפנות את הגרון ולהפחית את הדלקת.תרופה זו עדיין משמשת כיום כדרך להקל על אי הנוחות של כאב גרון.

לאכול אוכל בריא

סבתא הייתה מאמין יציב באכילת אוכל בריא כדי להילחם בשפעת.היא הציעה לאכול שפע של פירות וירקות, כמו גם מזונות העשירים בוויטמינים ובמינרלים.אכילת מזון בריא עוזרת להגביר את מערכת החיסון שלך ויכולה לעזור לגופך להילחם בנגיף.

קח ויטמין C


סבתא תמיד הציעה ליטול ויטמין C כשיש לנו שפעת.ויטמין C יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.עדיף להביא את הוויטמין C שלך ממקורות טבעיים כמו פירות וירקות.

שאיפת קיטור

סבתא ידעה את כוחו של שאיפת קיטור כדי לסייע בפינוי העומס ולהפחית את הדלקת.היא תגרום לנו להרתיח מים ולשאוף את הקיטור כדי לעזור לפתוח את דרכי הנשימה שלנו ולהקל על הנשימה.

דבש ולימון

סבתא הייתה אוהדת של דבש ולימון כשהיה לנו שפעת.היא תגרום לנו לערבב דבש ומיץ לימון במים חמים וללגום מהם לאורך כל היום.תרופה זו יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.

תה ג’ינג’ר

סבתא תמיד הציעה תה ג’ינג’ר שיעזור להפחית את העומס ולהקל על כאב גרון.ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.

שום

סבתא הייתה מאמין גדול בכוח השום להילחם בשפעת.היא תגרום לנו לאכול שום גולמי או לשתות תה שום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלנו ולהילחם בנגיף.

מרק עוף

סבתא ידעה שמרק עוף טוב לנפש – ולגוף.היא הציעה שנשתה הרבה מרק עוף כשיש לנו שפעת.המרק יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

תה צמחי מרפא

סבתא הייתה מעריצה של תה צמחים כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.היא הייתה מציעה לשתות תה העשוי מעשבי תיבול כמו קמומיל, מנטה ואלדרברי.תה אלה יכולים לעזור להפחית דלקת ולעזור לגופך להילחם בנגיף.

התרחק מסוכר

סבתא הייתה מאמין יציב בהתרחקות מסוכר כשהיה לנו שפעת.היא ידעה שסוכר רע למערכת החיסון שלנו ויכולה להקשות על גופנו להילחם בנגיף.

קח ויטמין D

סבתא הציעה ליטול ויטמין D כשיש לנו שפעת.ויטמין D עוזר להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור לגופך להילחם בנגיף.

השתמש בשמנים אתרים

סבתא הייתה אוהדת של שמנים אתרים כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.היא הייתה מציעה להשתמש בשמנים אתרים כמו שמן עץ התה או שמן אקליפטוס כדי לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.

שתו נוזלים חמים

סבתא הייתהמאמין גדול בשתיית נוזלים חמים כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.היא הציעה לשתות מים חמים, תה חם או מרק חם שיעזור

חלק 2: 10 עוד תרופות של סבתא סודית ושימושית לחיסון נגד שפעת

סבתות כבר מזמן היו המקור למקור לתרופות ביתיות, וזה לא שונה בכל מה שקשור לחיסון נגד שפעת.להלן 10 תרופות סודיות ושימושיות נוספות שיכולות לעזור לך להגן עליך מפני שפעת:

שתו המון נוזלים

שתיית הרבה נוזלים חיונית לשמירה על בריא גופך וחזק.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות תה חם עם דבש, מי לימון חמים ומרקים חמים.נוזלים אלה עוזרים לשטוף רעלים ולשמור על גופכם לחות.

לאכול שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית עוצמתית.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול שום גולמי או להוסיף אותו למנות מבושלות.שום עוזר להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור להילחם בזיהומים.

קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה חיונית לשמירה על בריא גופך וחזק.סבתות ממליצות לעתים קרובות ללכת לישון מוקדם ולקבל 8-9 שעות שינה ללילה.המנוחה עוזרת לגוף להילחם בזיהומים ולרפא מהר יותר.

הישאר חם

להישאר חם זה המפתח לשמירה על גופך בריא וחזק.סבתות ממליצות לעתים קרובות ללבוש שכבות ולחמם את הבית.להישאר חם עוזר לגופך להילחם בזיהומים ולהישאר בריאים.

קח ויטמינים

נטילת ויטמינים חיונית לשמירה על גופך בריא וחזק.סבתות ממליצות לרוב ליטול מולטי ויטמין יומיומי כמו גם ויטמין C נוסף וויטמין D. ויטמינים עוזרים להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהומים.

אכלו אוכלים עשירים בנוגדי חמצון

אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון חשובה לשמירה על גופך בריא וחזק.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול ירקות כהים, עלים, אגוזים ופירות יער.מזונות אלה עשירים בנוגדי חמצון ועוזרים להגביר את מערכת החיסון שלך.

השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופות טבעיות חזקות שיכולות לעזור לך להגן עליך מפני שפעת.סבתות ממליצות לרוב להפזר שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר או שמן עץ התה.שמנים אלה עוזרים להילחם בזיהומים ולהגביר את מערכת החיסון שלך.

שתו סירופ סמאי

סירופ סמלים הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור לך להגן עליך מפני שפעת.סבתות ממליצות לעתים קרובות לשתות כף ליום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהומים.

הכינו תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית מצוינת למאבק בזיהומים ולהגברת מערכת החיסון שלך.סבתות ממליצות לעיתים קרובות להכין תה ג’ינג’ר עם ג’ינג’ר, לימון ודבש מגורד טרי.תה זה עוזר להילחם בזיהומים ולשמור על בריאות גופך.

אכל יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים טובים המסייעים להגביר את מערכת החיסון שלך.סבתות ממליצות לעתים קרובות לאכול יוגורט רגיל ולא ממותק כדי לעזור להילחם בזיהומים ולשמור על בריא גופך.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לשמור על גופך בריא וחזק.על ידי עקוב אחר 20 הסעדים של סבתא סודית ושימושית אלה לחיסון נגד שפעת, אתה יכול להגן על עצמך מפני שפעת ולשמור על בריא גופך.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא יעילים לחיסון נגד שפעת?

כן, הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים לחיסון נגד שפעת.על ידי עקוב אחר 20 הסעדים של סבתא סודית ושימושית אלה לחיסון נגד שפעת, אתה יכול להגן על עצמך מפני שפעת ולשמור על בריאות גופך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן