דף הבית » תרופות סבתא » גלי חום – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי
ddcd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda ddd

גלי חום – 13 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

החום הבלתי נסבל: 13 התרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

החום יכול לחרוך, והוא יכול לזרום את האנרגיה שלך, לגרום לך להרגיש אומלל ולהשאיר אותך מרגיש סחוט.גלי חום הופכים נפוצים יותר, וחשוב לדעת להגן על עצמך ועל משפחתך מפני ההשפעות של חום קיצוני.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור לכם לנהל במהירות ובקלות את ההשפעות של גל חום.

1. הישאר לחות

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לנצח את החום הוא להישאר לחות.שתו הרבה מים, והימנעו ממשקאות כמו קפה וסודה שיכולים להתייבש עוד יותר.וודא שיש לך גישה למי שתייה נקיים ובטוחים, ואם אתה צריך להיות בחוץ לפרקי זמן ממושכים, הביא איתך הרבה מים.

2. הישאר מגניב

כאשר החום יותר מדי לשאת, וודא שתוכל למצוא מקום להתקרר.הקדישו זמן בצל, או מצא מקום עם מיזוג אוויר.אם אין לך גישה למיזוג אוויר, אתה יכול ליצור מזגן מאולתר באמצעות מחבת רדודה מלאה בקרח ומאוורר.

3. הסעדים של סבתא

ישנם סעדים רבים שסבתא שלך אולי נהגה לנצח את החום.להלן 13 מהפופולריים ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לגלי חום.אתה יכול לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים קרים ולשתות אותו כדי להתקרר מייד.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך נהדרת להתקרר באופן טבעי במהלך גל חום.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על המצח, המקדשים ועל גב הצוואר.

טיפ: שמור על פרוסות מלפפון במקרר לקבלת פינוק קריר ומרענן!

מי לימון

מי לימון הם דרך נהדרת להישאר לחות וקרירים במהלך גל חום.מערבבים כמה פרוסות לימון עם כוס מים קרים ושותים אותם לאורך כל היום.

עלי נענע

עלי נענע יכולים לעזור לקרר את חום גופך ולהפחית את ההשפעות של גל חום.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה עלים או תלויים אותם במים חמים להכנת תה מרענן.

סלט פירות

סלטים של פירות הם דרך נהדרת להישאר קרירים במהלך גל חום.הסוכרים הטבעיים בפרי יכולים לעזור לך להעלות דחיפה של אנרגיה ולשמור על קור רוח.

אמבטיה קרה

אמבטיה קרה יכולה להיות דרך נהדרת להתקרר במהלך גל חום.מלא את האמבטיה שלך במים קרים והוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר כדי להרפות את גופך ונפשך.

קומפרס קר

קומפרסים קרים הם דרך נהדרת לקרר את חום גופך.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים קרים ולהניח אותו על המצח, המקדשים ועל גב הצוואר שלך.

מקלחת קרה

מקלחת קרה יכולה להיות דרך יעילה להתקרר במהלך גל חום.וודאו שהמים קרים, לא פושרים, והתמקדו באזורים כמו המצח שלכם וגב הצוואר.

שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת להתקרר במהלך גל חום.ניתן לערבב שמנים אתרים לבנדר ואקליפטוס עם מים ולרסס על עורכם.

מי קוקוס

מי קוקוס הם דרך נהדרת להישאר לחות וקרירים במהלך גל חום.זה גם ארוז באלקטרוליטים שיכולים לעזור לחדש את גופך.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להתקרר במהלך גל חום.פשוט מרתיחים קצת ג’ינג’ר במים ומוסיפים כמה פרוסות לימון לקבלת דחיפה נוספת של כיבוד.

אכל ארוחות קלות

אכילת ארוחות קלות יכולה לעזור להפחית את ההשפעות של גל חום.הימנע מאוכלים כבדים, שמנוניים ומטוגנים, והתמקד בארוחות קלות יותר כמו סלטים ופירות.

לבוש בגדים קלים

לבישת בגדים קלים היא דרך נהדרת להישאר קרירה במהלך גל חום.בחר בגדים בהירים בצבע קל ומושך שיאפשרו לגופך לנשום.

אלה רק חלק מהתרופות הרבות שיכולות לעזור לך לנצח את החום ולהישאר קרירות במהלך גל חום.זכור להישאר לחות, למצוא מקום מגניב להירגע ולהשתמש בתרופות הטבעיות הללו ל

חלק 2: תרופות לגל חום

1.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים היא אחד התרופות הטובות ביותר להתמודדות עם גל חום.מים הם הנוזל החשוב ביותר להתייבשות וקירור.אבל אם אתה מרגיש חם ומיובש במיוחד, משקאות אלקטרוליטים יכולים לעזור לחדש את גופך במינרלים הדרושים שהוא צריך להישאר לחות.הימנע ממשקאות כמו סודה ואלכוהול, מכיוון שהם יכולים להחמיר את התייבשות.

2.התקלח או אמבטיה קרה

מקלחת או אמבטיה קרה יכולים להיות דרך נהדרת להתקרר במהירות במהלך גל חום.וודא שהטמפרטורה נוחה ולא קרה מדי.זה יכול לעזור לווסת את חום גופך ולהקל על תחושת החום.

3.ללבוש בגדים קלים ורופפים

לבישת בגדים קלים ורופפים יכולה לעזור לגופך לווסת את הטמפרטורה שלו בצורה יעילה יותר במזג אוויר חם.זה גם עוזר להגביל את החשיפה שלך לאור שמש ישיר.בחר בדים קלים ונושמים, כמו כותנה ופשתן.

4.הישאר בצל

הימנעות מאור שמש ישיר היא אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר קרירות במהלך גל חום.חפש צל בכל הזדמנות אפשרית, בין אם זה בבית שלך או בפארק.הקפידו לחבוש כובע ולהחיל קרם הגנה אם אתם מתכננים להיות בחוץ למשך זמן ממושך.

5.השתמש במאוורר או מזגן

שימוש במאוורר או מזגן יכול להיות דרך יעילה לקרר את הבית שלך במהלך גל חום.המאווררים עוזרים להפיץ אוויר ולספק אפקט קירור, ואילו מזגנים מספקים אפקט קירור חזק יותר.הקפד לשמור על קרירה של הטמפרטורה, אך לא קר מדי.

6.קח תנומת קירור

אם אתה מרגיש חם ומותש במיוחד, תנומה מתקררת יכולה להיות דרך נהדרת להתקרר ולנוח.הימנע מנמנם באמצע היום, כשהוא הכי חם בחוץ.במקום זאת, נסו לנמנם באזור קריר ומוצל או בחדר ממוזג.

7.אכלו ארוחות קטנות וקירור

אכילת ארוחות קטנות וקירור יכולה לעזור לגופכם להישאר קרירים ולייבש במהלך גל חום.הימנע מארוחות כבדות וחמות ובחר במאכלים קלים וקרירים יותר כמו סלטים, פירות ומרקים קרים.

8.לטפל בפריחה בחום

פריחה בחום היא תופעת לוואי שכיחה של גל חום.כדי לטפל בו, שמור על האזור המושפע נקי ויבש.הימנע מגרד הפריחה ובמקום זאת למרוח קרם דחיסה מגניב או קרם קלמין על האזור המושפע.

9.קח קומפרס קר

קומפרס קר יכול להיות דרך נהדרת להפחית במהירות את חום גופך ולהקל על תחושת החום.משרים מטלית במים קרים ומרחים אותו על המצח, צווארך ופרקי כף היד.

10.הימנע מעודף קפאין ואלכוהול

עודף קפאין ואלכוהול יכולים להגדיל את חום גופך ולהקשות על התקררות.הימנע משתיית קפה, תה ומשקאות אחרים המכילים קפאין במהלך גל חום, והגביל את צריכת האלכוהול שלך.

11.קח אמבטיה כף רגל קירור

לקיחת אמבטיה בכף הרגל יכולה להיות דרך נהדרת לקרר את גופך במהירות.משרים את כפות הרגליים במים קרירים למשך 10-15 דקות כדי להפחית את חום גופך.

12.תרגיל בבוקר או בערב

פעילות גופנית בבוקר או בערב יכולים לעזור לכם להימנע מהחלק החם ביותר של היום.נסה להישאר באזורים קרירים ומוצלים ולהימנע מאור שמש ישיר.

13.התייעץ עם רופא

אם אתה מתקשה להתקרר, או אם אתה חווה סימני מכת חום, התייעץ עם רופא מייד.מכת חום יכולה להיות מצב רפואי חמור ויכולה לדרוש טיפול רפואי.

מסקנה

גלי חום יכולים להיות לא נוחים ומסוכנים, אבל הם לא חייבים להיות.על ידי עקוב אחר 13 הסעדים של סבתא אלה, תוכלו להישאר בטוחים ומגניבים במהלך גל חום.שתו שפע של נוזלים, התקלחו או אמבטיה קרה, ללבוש בגדים קלים ורופפים, להישאר בצל, השתמש במאוורר או במזגן, קח תנומה קירור, אוכל ארוחות קטנות וקירור, לטפל בפריחה בחום, קח קומפרס קר,הימנע מעודף קפאין ואלכוהול, קח אמבטיה בכף הרגל, התעמלות בבוקר או בערב והתייעץ עם רופא במידת הצורך.עם הטיפים האלה, אתה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן