דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בהריון – 21 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ושימושיים
dbdd ddaddf dddadddf  ddadadddd dadc daddaad daddaddcda

כאב גרון בהריון – 21 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ושימושיים

כאב גרון במהלך ההיריון – 21 הסעדים של סבתא כל הגילאים יכולים להשתמש בהם

באיזשהו שלב במהלך ההיריון, סביר להניח שתחוו סוג כלשהו של אי נוחות, כאשר אחד הנפוצים ביותר הוא כאב גרון.גרון כאב הוא בדרך כלל סימפטום של הצטננות או שפעת, אך הם יכולים להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות, ריפלוקס חומצי או משהו פשוט כמו אוויר יבש.אמנם זה יכול להיות מפתה להגיע לתרופות ללא מרשם, אך ייתכן שלא תמיד תהיה האפשרות הטובה ביותר במהלך ההיריון.

למרבה המזל, סבתות עושות שימוש בסעדים טבעיים במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין פופולריות כיום.להלן 21 סעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים ועשויים להועיל בסיוע להקל על כאב גרונך במהלך ההיריון.

1.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה כואבת בגרון וזה בטוח לנשים בהריון.למעשה, מחקר משנת 2017 מצא כי דבש יעיל באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם לטיפול בגרון כואב.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 1 כפית דבש לכוס מים חמים ושותים אותם לאט.בנוסף, אתה יכול להוסיף דבש לתה צמחים או חלב חם כדי לעזור להרגיע את גרונך.

2.מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.המלח עוזר להוציא עודף ריר ולהפחית את הדלקת.חשוב לציין כי אין לבלוע מי מלח, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים לצרוך במהלך ההיריון.

3.לימון ודבש

לימון ודבש הם תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון.שילוב זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.פשוט מוסיפים מיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ומערבבים פנימה כפית דבש.שתו את התערובת הזו לאט כדי להקל על כאב גרונכם.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להשתמש במכשיר אדים בחדר השינה שלך כדי לעזור לשמור על לחות באוויר, מה שיכול לעזור להרגיע את כאב הגרון שלך.

4.שורש ג’ינג’ר

שורש ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.נסה להרתיח מעט שורש ג’ינג’ר טרי במים ולשתות את התערובת לאט.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לתערובת כדי לעזור להרגיע את גרונך.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגרון כאב שיכול לעזור להפחית דלקת.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת השורש במים למשך 10 דקות ואז להתאמץ.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לתה כדי לעזור להרגיע את גרונך.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לגרון כאב שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג את החיידקים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותה אותו לאט.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לתערובת כדי לעזור להרגיע את גרונך.

תרופות צמחי מרפא לכאבי גרון במהלך ההיריון

נשים בהריון עשויות לחוות כאב גרון בגלל גורמים הורמונליים וסביבתיים שונים.למרבה המזל, מגוון תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על תסמיני כאב גרון.להלן 21 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים המועילים בשימוש נכון:

1.שום

שום הוא עשב אנטי -מיקרוביאלי ואנטי -ויראלי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.זה שימש במשך מאות שנים כדי להילחם בזיהומים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט הוסיפו כמה שיני שום לסיר מים רותחים.אפשר למים להתבשל במשך 10 דקות לפני שתאמץ אותם ולשתות את תה השום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית נפיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, פשוט הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לסיר מים רותחים.אפשר למים להתבשל למשך 10 דקות לפני שתאמץ אותם וד ‘שולל את תה הג’ינג’ר.

3.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.פשוט מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ולוגמים את התערובת לאט.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, פשוט מערבבים כפית של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ולגמו את התערובת לאט.

5.לימון

לימון הוא עשב אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בלימון כתרופה, פשוט מערבבים את מיץ לימון עם כוס מים חמים ולגמו מהתערובת לאט.

תרופות טבעיות אחרות לכאבי גרון במהלך ההיריון

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם תרופות טבעיות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי גרון במהלך ההיריון.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך 30 שניות.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט הוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים לקערה של מים רותחים ושאפו את הקיטור.

3.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.תה צמחי מרפא פופולרי לגרון כואב כולל קמומיל, מנטה וג’ינג’ר.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט הוסיפו כף של כל עשבי התיבול הללו לסיר מים רותחים ואפשרו למים להתבשל למשך 10 דקות לפני שהם מתאמצים ולשתות את התה.

4.כורכום

כורכום הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ולגמו מהתערובת לאט.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב פופולרי לטיפול בכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, פשוט הוסיפו כף של שורש מרשמלו לסיר מים רותחים ומאפשרים למים להתבשל במשך 10 דקות לפני שהם מתאמצים ולשתות את התה.

מסקנה

גרון כואב במהלך ההיריון יכול להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אך למרבה המזל יש מגוון תרופות צמחיות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.שום, ג’ינג’ר, דבש, חומץ תפוחים, לימון, גרגר מי מלח, שאיפת אדים, תה צמחים, כורכום ושורש מרשמלו הם כולם תרופות פופולריות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי גרון במהלך ההיריון.כמו תמיד, חשוב לדבר עם שלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן