דף הבית » תרופות סבתא » כאב בטן – 23 תרופות ביתיות נפלאות
dbdd dddf  daadaddaddaa dddaadddaa dadadcdddaa

כאב בטן – 23 תרופות ביתיות נפלאות

כאב בטן: 23 תרופות ביתיות נפלאות
כאבי בטן יכולים להיות אחת החוויות הכי לא נוחות ולא נעימות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה.במאמר זה, אנו נראה לכם 23 תרופות ביתיות נפלאות שיעזרו להקל על כאבי בטן.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לבעיות בקיבה.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית בחילות, נפיחות והתכווצויות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לכאבי בטן, תוכלו ללעוס על כמה חתיכות שורש ג’ינג’ר טרי, או להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר במים.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן.זה עשוי לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ולעזור להפחית את הבחילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות לפני השתייה.

3.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה פופולרית לכאבי בטן.הם יכולים לעזור להפחית דלקת בבטן וגם לעזור בעיכול.כדי להשתמש בזרעי שומר, תוכלו ללעוס על כמה חתיכות מהזרעים או להכין תה על ידי הרתחת כמה חתיכות מהזרעים במים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עשוי לעזור בעיכול ולהפחית את הדלקת בבטן.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לכאבי בטן, הוסף כף אחת או שתיים של חומץ סיידר תפוחים לכוס מים ושתה אותו.

5.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בעיכול ולהפחית את הדלקת בקיבה.אתה יכול לקבל פרוביוטיקה מתוספי מזון או ממזונות מסוימים כמו יוגורט וירקות מותססים.

6.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן.זה יכול לעזור להפחית בחילות, נפיחות והתכווצויות.להכנת תה מנטה, תלול שקית תה מנטה במים חמים למשך מספר דקות לפני השתייה.

7.מי לימון

מי לימון עשויים לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ולעזור בעיכול.כדי להשתמש במי לימון לכאבי בטן, הוסף כמה פרוסות לימון לכוס מים חמים ושתה אותם.

8.קינמון

קינמון יכול לעזור להפחית דלקת בבטן וגם לעזור בעיכול.כדי להשתמש בקינמון לכאבי בטן, תוכלו ללעוס על כמה חתיכות קליפת קינמון או להכין תה על ידי הרתחת כמה חתיכות קליפות קינמון במים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לכאבי בטן.זה עשוי לעזור להפחית דלקת בקיבה ולעזור בעיכול.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לכאבי בטן, תלול שקית תה שורש ליקריץ במים חמים למשך מספר דקות לפני השתייה.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה עשויה לעזור להפחית דלקת בקיבה ולעזור בעיכול.כדי להשתמש בסודה לשתייה לכאבי בטן, הוסף כפית אחת של סודה לשתייה לכוס מים ושתה אותה.

11.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה עשוי לסייע בהפחתת הדלקת בבטן ולעזור בעיכול.כדי להשתמש במיץ אלוורה לכאבי בטן, שתו כוס אחת של מיץ אלוורה כל יום.

12.שמן קמומיל ופפרמנט

שמן קמומיל ופפרמינט עשוי לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ולעזור בעיכול.כדי להשתמש בשמנים אלה לכאבי בטן, מערבבים שתי טיפות קמומיל ושתי טיפות שמן מנטה בכוס מים חמים ושותים אותו.

13.כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לבעיות בקיבה.זה עשוי לעזור להפחית דלקת בקיבה ולעזור בעיכול.כדי להשתמש בכורכום לכאבי בטן, אתה יכול ליטול תוסף כורכום או להכין תה כורכום על ידי הרתחת כמה חתיכות שורש כורכום במים.

14.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה פופולרית לכאבי בטן.הם עשויים לעזור להפחית דלקת בקיבה וגם לעזור בעיכול.כדי להשתמש בזרעי כמון לכאבי בטן, אתה יכול ללעוס על כמה חתיכות מהזרעים או להכין תה על ידי הרתחת כמה חתיכות מהזרעים במים.

15.תה ירוק

תה ירוק עשוי לעזור

חלק 2: תרופות ביתיות נוספות לכאבי בטן

כואבי בטן יכולים להיות Quזה כואב ולא נוח, אך למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות ביתיות נהדרות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.בחלק 1 במאמר זה, בדקנו כמה תרופות טבעיות לכאבי בטן, כמו שתיית תה ג’ינג’ר, אכילת זרעי שומר ושמן שמן אתרי מנטה.בחלק 2 זה נכסה כמה תרופות ביתיות נוספות שיכולות לספק הקלה מכאבי בטן.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל יכולתו להפחית את כאבי הקיבה.זה עוזר להפחית דלקת ואיזון החומציות בקיבה, מה שיכול לעזור להקל על הגזים והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כף חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושתו אותו 2-3 פעמים ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל כאבי בטן.זה מרגיע את הבטן ומסייע בהפחתת הגז והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 15 דקות ואז מתאננים.שתו 1-2 כוסות תה קמומיל ליום.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את כאבי הקיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו 1-2 כוסות יוגורט רגיל ליום.אם אתה מגלה שיוגורט רגיל חמוץ מדי, אתה יכול להוסיף קצת דבש או פרי כדי להמתיק אותו.

זרעי כמון

זרעי כמון שימשו במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל כאבי בטן.תרופה זו מסייעת להפחתת גז ונפיחות, כמו גם לשפר את העיכול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית של זרעי כמון לכוס מים חמים ושתה אותם 2-3 פעמים ביום.

מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף של מיץ ג’ינג’ר טרי שנחטף בכוס מים חמים ושתו אותו 2-3 פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד חומצה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה, מה שיכול לעזור להקל על כאבי בטן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים ושתו אותו 2-3 פעמים ביום.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה נהדרת נוספת לכאבי בטן שכן הם עוזרים לשפר את העיכול ולהפחית את הגז והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית זרעי שומר לכוס מים חמים ושתום 2-3 פעמים ביום.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר לכאבי בטן?

התרופות הביתיות הטובות ביותר לכאבי בטן כוללים שתיית תה ג’ינג’ר, אכילת זרעי שומר, שימוש בשמן אתרי מנטה, נטילת חומץ תפוחים, שתיית תה קמומיל, אכילת יוגורט, נטילת זרעי כמון, שתיית מיץ ג’ינג’ר, שתיית מיץ לימון ואכילת זרעי שומר.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

יש להשתמש ברוב התרופות הללו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, ניתן להשתמש בכמה תרופות, כמו שמן אתרי מנטה, לפי הצורך.

לסיכום, כאבי בטן יכולים להיות די כואבים ולא נוחים, אך ישנם הרבה תרופות ביתיות נהדרות שיכולות לספק הקלה.משתיית תה ג’ינג’ר ואכילת זרעי שומר ועד נטילת חומץ תפוחים ושתיית תה קמומיל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הבטן.עדיף תמיד לדבר עם רופא לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.בנוסף, אנו יכולים ללמוד יותר על ACHE בטן על ידי קריאה ההגדרה של Wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן