דף הבית » תרופות סבתא » כאבי עיניים – 23 התרופות של סבתא מצוינת ומסורתית
dbddd daddadddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa dde

כאבי עיניים – 23 התרופות של סבתא מצוינת ומסורתית

כאבי עיניים: 23 התרופות של סבתא מצוינת ומסורתית

במשך מאות שנים סבתותינו משתמשות בשיטות מסורתיות לטיפול במחלות רבות כולל כאבי עיניים.במאמר זה נדון ב -23 תרופות של סבתא מצוינת ומסורתית להקלה על כאבי עיניים.

כאבי עיניים יכולים להיגרם על ידי מספר דברים שונים, כולל אלרגיות, זיהומים ואפילו עיניים יבשות.חשוב להיות מודעים לגורמים האפשריים לכאבי העיניים שלך לפני שתנסה לאף אחד מהטיפולים הללו.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים לאחר שניסו את הסעדים הללו, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

H2: קומפרס חם

אחד הטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר לכאבי עיניים הוא קומפרס חם.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומרחים אותו בעדינות על האזור הפגוע.החום מהדחיסה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע כל אי נוחות.חשוב להיזהר שלא לחמם את הדחיסה, מכיוון שזה עלול לעצבן עוד יותר את האזור.

H2: קומפרס קר

עבור סוגים מסוימים של כאבי עיניים, קומפרס קר עשוי להיות יעיל יותר מאשר חם.כדי ליצור דחיסה קרה, מלאו מטלית נקייה בקוביות קרח והמרחו אותו בעדינות על האזור הפגוע.הטמפרטורה הקרה תסייע להפחתת הדלקת ולהרדים כל אי נוחות.

H3: טיפ מועיל

חשוב לזכור לשנות את הדחיסה כל כמה דקות כדי להבטיח שהטמפרטורה תישאר עקבית.

ישנם גם מספר טיפולים אחרים לכאבי עיניים ששימשו את סבתותינו במשך מאות שנים.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

• תה קמומיל: תה קמומיל ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה בתה קמומיל ומורחים אותו על האזור הפגוע כדי לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת.

• מי ורדים: מי ורדים משמשים זה מכבר לטיפול בכאבי עיניים ומחלות אחרות הקשורות לעיניים.משרים מטלית רכה במי ורדים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• דבש: דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

• אלוורה: אלוורה ידועה זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.מרחו שכבה דקה של אלוורה ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

• שמן קוקוס: שמן קוקוס משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

• חלב: חלב ידוע זה מכבר בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה בחלב קר ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• כורכום: כורכום ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.מערבבים כמות קטנה של כורכום עם חלב או מים ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.

• פטרוזיליה: פטרוזיליה ידועה זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה בתה פטרוזיליה ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה בחומץ תפוחים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• לוז מכשפה: לוז המכשפה ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה בלוז המכשפה ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• שמן זית: שמן זית ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.מרחו שכבה דקה של שמן זית ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

• מלפפון: מלפפון ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות על האזור הפגוע.

• שקיות תה: שקיות תה ידועות זה מכבר בתכונותיהם האנטי דלקתיות והמרגיעות.להשרות שקית תהמים חמים ומורחים אותם על האזור המושפע.

• מיץ לימון: מיץ לימון ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.משרים מטלית רכה במיץ לימון ומורחים אותו על האזור הפגוע.

• שמן לבנדר: שמן לבנדר ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על האזור המושפע.

• תפוח אדמה: תפוח אדמה ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.פורסים תפוח אדמה ומניחים את הפרוסות על האזור הפגוע.

• חילבה: fen

תרופות ביתיות לכאבי עיניים

כאבי עיניים יכולים להיות מצב מאוד מעצבן ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי עיניים בבית.תרופות אלה, שחלקן שימשו במשך מאות שנים, יכולות לעזור להקל על הכאב ולשפר את מצב העיניים.להלן 23 תרופות של סבתא מצוינת ומסורתית להקלה על כאבי עיניים.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה להיות דרך נהדרת להרגיע את העיניים המוגרות.פשוט הניחו בד קר או כמה קוביות קרח בשקית ומורחים אותו על העין במשך כמה דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

2.פרוסות מלפפון

מלפפונים מכילים תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי העיניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים העצומות למשך 15 דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

3.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה גם לכאבי עיניים.מניחים בד חם על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

4.שקיות תה

שקיות תה הן דרך נהדרת להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.משרים את שקיות התה במים חמים ומניחים אותם על העיניים למשך כמה דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחי קצת ג’ל אלוורה על העיניים למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים ומורחים אותו על העין במשך כמה דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחי מעט שמן קוקוס על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

8.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קיק על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

9.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מניחים כמה פרוסות תפוחי אדמה על העיניים למשך כמה דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

10.חלב

חלב הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחו כמה טיפות חלב על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

11.מי ורדים

מי ורדים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחי מעט מי ורדים על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

12.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחי קצת דבש על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

13.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי- INF טבעילדמה ויכולה לעזור להפחית את כאבי העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן עץ התה על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

14.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי העיניים.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר על העין למשך מספר דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי עיניים.

15.חומץ תפוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן