דף הבית » תרופות סבתא » כאבי כליות – 11 הסעדים של סבתא סודית שכדאי לדעת
dbddd dbdcdddaa  ddadadddd dadc daddaad daddddaa dadbddd

כאבי כליות – 11 הסעדים של סבתא סודית שכדאי לדעת

מה זה כאב בכליות?

כאבי כליות, המכונה גם כאבי כליות, הם סוג של כאב המורגש לעתים קרובות בגב התחתון או באזור האגף.סוג זה של כאב מעיד בדרך כלל על בעיה בכליות, אך יכול להיגרם גם ממצבים אחרים.הכליות הן שני איברים בצורת שעועית הממוקמים בסמוך לאמצע הגב, ממש מתחת לכלוב הצלעות.הם אחראים לסינון מוצרי פסולת מהדם ולבטל אותם מהגוף.כאבי כליות עשויים להיגרם ממגוון מצבים, כולל זיהומים, אבני כליות ובעיות מבניות אחרות.

11 התרופות של סבתא סודית לכאבי כליות

ניתן לנהל כאבים בכליות באמצעות מגוון תרופות שהועברו לאורך הדורות.להלן 11 מהתרופות הסודיות היעילות ביותר לכאבי כליות שכדאי לנסות, תוך שימוש נכון בייעוץ רפואי:

1.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים היא אחד התרופות היעילות ביותר לכאבי כליות.הוספת כמה פרוסות לימון למים יכולה גם לעזור להפחית את הכאב.שתיית לפחות שמונה כוסות מים ביום יכולה לעזור לשטוף רעלים מהגוף ולהשאיר את הכליות לתפקד כראוי.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו שן הארי, סרפד וקמומיל יכולים לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכאבי כליות.יש לשתות את תה אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.מיץ חמוציות גבוה בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הדלקת.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.הוספת כף של חומץ תפוחים לכוס מים ושתייתו מספר פעמים ביום יכולה להיות יעילה מאוד.

5.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת הכאב הקשור לאבני כליות.הוספת כפית סודה לשתייה לכוס מים ושתייה היא יכולה לעזור לנטרל את החומציות בשתן ולהפחית את הכאב.

6.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על האזור יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.החום יכול לעזור להרפות את השרירים באזור ולהפחית את הכאב.

7.אמבטיות חמות

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.הוספת מלחי אפסום לאמבטיה יכולה לעזור להרפות את השרירים באזור ולהפחית את הדלקת.

8.עיסוי

עיסוי האזור יכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.הפעלת לחץ עדין על האזור יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת.

9.הימנע מאכילת מזונות מעובדים

מזון מעובד יכול להיות קשה עבור הכליות לעיבוד ויכולים להוביל לדלקת.הימנעות ממזון מעובד ואכילת פירות וירקות טריים יותר יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.

10.הימנע מסודה ואלכוהול

סודה ואלכוהול יכולים להיות קשים עבור הכליות לעיבוד ויכולים להוביל לדלקת.הימנעות משקאות אלה יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני הכליה.

11.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.פעילות גופנית עוזרת לשטוף רעלים מהגוף ולהשאיר את הכליות פועלות כראוי.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שניתן לנהל כאבי כליות באמצעות מגוון תרופות, אך תמיד חשוב לפנות תחילה לייעוץ רפואי מתאים.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.

6.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.וכוס תה חמה של תה ג’ינג’ר היא תרופה מצוינת לכאבי כליות.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים.תן לזה תלול במשך חמש דקות לפני שתאמץ אותו.שתו אותו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.מיץ לימון

lemעל מיץ יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהשטוף רעלים מהגוף.כדי להכין את התרופה, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש אחת.שתו אותו פעמיים עד שלוש ביום במשך כמה שבועות כדי לקבל הקלה מכאבי כליות.

תרופות טבעיות לכאבי כליות

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה יעילה לכאבי כליות בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום למשך כמה שבועות להקלה מכאבי כליות.

9.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון.זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף, להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים כוס אחת של מיץ חמוציות עם כוס מים אחת.שתו אותו פעמיים עד שלוש ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מכאבי כליות.

10.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב.כדי להכין את התרופה, טוחנים שתיים עד ארבע שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול במשך חמש דקות לפני שתאמץ אותו.שתו אותו פעמיים עד שלוש ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מכאבי כליות.

11.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא מקור נהדר של נוגדי חמצון ומסייע בהפחתת דלקת וכאב.כדי להכין את התרופה, תלולה כפית אחת של שורש שן הארי המיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושתו אותו פעמיים עד שלוש ביום למשך מספר שבועות להקלה מכאבי כליות.

מסקנה

כאבי כליות יכולים להיות מאוד לא נוחים ולא נעימים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.תרופות אלה כוללות תה ג’ינג’ר, מיץ לימון, חומץ תפוחים, מיץ חמוציות, שום ושורש שן הארי.נסה את הסעדים האלה ואתה עלול להיות מופתע כמה מהר הם יכולים להביא לך הקלה.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן עלי להשתמש בתרופות אלה לכאבי כליות?

A:

מומלץ להשתמש בסעדים אלה למשך מספר שבועות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, עליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות טבעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן