דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב – 19 תרופות סבתות טבעיות ומרגיעות

כאבי גב – 19 תרופות סבתות טבעיות ומרגיעות

כואב לאחור?19 תרופות סבתות טבעיות ומרגיעות
האם אתה סובל מכאבי גב כואבים?אם כן, אתה לא לבד.כאבי גב הם אחת התלונות הגופניות הנפוצות ביותר בעולם, והערכה כי עד 80% מהמבוגרים יחוו זאת בשלב מסוים בחייהם.זה יכול להיות מצב מתיש, מה שמקשה אפילו על משימות יומיומיות.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות לכאבי גב שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולשפר את איכות חייך.במאמר זה נסתכל על 19 תרופות סבתות טבעיות ומרגיעות להקלה על כאבי גב.

1.טיפול קר

טיפול קר הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב.כדי להשתמש בטיפול קר, עטפו שקית קרח או חבילה קרה במגבת והניחו אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום.

2.טיפול בחום

ניתן להשתמש בטיפול בחום כדי להירגע בשרירים ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בטיפול בחום, עטפו בקבוק מים חמים או כרית חימום במגבת והניחו אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך יעילה להפחתת כאבי גב.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, הליכה ויוגה יכולים לעזור לחזק את השרירים מאחור ולהפחית את הכאב.שוחח עם הרופא שלך על סוגי התרגיל הטובים ביותר עבורך.

4.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית את כאבי הגב.מטפל בעיסוי יכול להשתמש בטכניקות שונות כדי למקד את השרירים מאחור ולהפחתת הכאב.

5.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.כדי להשתמש באמבטיית מלח אפסום, הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותו פעם ביום.

7.נביחת ערבה

קליפת ערבה היא משכך כאב טבעי.כדי להשתמש בקליפת ערבה, תלולות שתי כפות של קליפת ערבה מיובשת בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעם ביום.

9.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב.כדי להשתמש בשום, מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם כוס חלב חם ושותה אותו פעם ביום.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא משכך כאבים טבעי.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים שלוש טיפות שמן לבנדר עם כפית שמן קוקוס ועסה את התערובת לאזור הפגוע.

11.שמן אתרי מנטה

שמן אתרי מנטה הוא משכך כאבים טבעי.כדי להשתמש בשמן אתרי מנטה, מערבבים שלוש טיפות של שמן אתרי מנטה עם כפית שמן קוקוס ועסה את התערובת לאזור הפגוע.

12.שמן אתרי חורפי

שמן אתרי חורפי הוא משכך כאבים טבעי.כדי להשתמש בשמן אתרי חורפי, מערבבים שלוש טיפות של שמן אתרי חורפי עם כפית שמן קוקוס ועסה את התערובת לאזור הפגוע.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא משכך כאב טבעי.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

14.סנט ג’ון וורט

וורט של סנט ג’ון הוא משכך כאבים טבעי.כדי להשתמש בווורט של סנט ג’ון, תלול כפית אחת של וורט סנט ג’ון בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

15.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא משכך כאב טבעי.כדי להשתמש בשורש ולריאן, תלול כפית אחת של שורש ולריאן בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים ושותים את ה

עיסוי וטיפול בחום לכאבי גב

אחד הסעדים היעילים של סבתא להקלה על כאבי גב הוא עיסוי.עיסוי יכול להפחית את מתח השרירים, לשפר את Circuהפחתה, ומפחיתים דלקת.החלת חום על האזור הנגוע יכולה גם לספק הקלה.רפידות חימום, הספגת אמבטיה חמה או קומפרסים חמים יכולים לעזור להרפות שרירים ולהפחית את הדלקת.עם זאת, חשוב לציין כי טיפול בחום עשוי לא להתאים לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בחום להקלה על כאבי גב.

מתיחות ופעילות גופנית להקלה על כאבי גב

מתיחות ופעילות גופנית יכולים גם לעזור להקל על כאבי גב.מתיחת שרירי האחורי יכולה לעזור להפחית את הנוקשות ולהגדיל את טווח התנועה.פעילות גופנית אירובית יכולה גם לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או פיזיותרפיסט לפני שתתחיל תוכנית אימון כלשהי, מכיוון שתרגילים מסוימים עשויים שלא להתאים לכולם.

תרופות צמחי מרפא לכאבי גב

תרופות צמחי מרפא משמשים זה מכבר לטיפול במחלות שונות, כולל כאבי גב.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לכאבי גב כוללים כורכום, ג’ינג’ר ובוסווליה.כורכום הוא חומר אנטי דלקתי שיכול להפחית דלקת וכאב.ג’ינג’ר הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב, ואילו בוסווליה הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול להפחית נפיחות ודלקת.חשוב לציין שתרופות צמחי מרפא עשויים שלא להתאים לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמשו בכל תרופות צמחי מרפא לכאבי גב.

תרופות טבעיות אחרות לכאבי גב

תרופות טבעיות אחרות לכאבי גב כוללים דיקור סיני, טיפול כירופרקטי ויוגה.דיקור סיני יכול לעזור להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם.טיפול כירופרקטי יכול לעזור ליישר מחדש את עמוד השדרה ולהפחית את הכאב.יוגה יכולה לעזור להפחית את מתח השרירים ולשפר את הגמישות.חשוב לציין כי ייתכן שתרופות אלה אינן מתאימות לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו לכאבי גב.

הסעדים של סבתא לכאבי גב שימשו במשך דורות כדי להקל על כאבי גב.תרופות אלה יכולות לנוע בין טיפולי עיסוי וחום לתרופות צמחי מרפא ומתיחות ופעילות גופנית.חשוב לציין כי ייתכן שסעדים אלה אינם מתאימים לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו לכאבי גב.עם שילוב של רפואה מודרנית וסעדים של סבתא, אתה יכול למצוא הקלה מכאבי הגב שלך ולחזור לחיות חיים ללא כאבים.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי גב? כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי גב כוללים עיסוי, טיפול בחום, מתיחות ופעילות גופנית, תרופות צמחים, דיקור, טיפול כירופרקטי, ויוגה.

  • מהם היתרונות של עיסוי לכאבי גב? עיסוי יכול להפחית את מתח השרירים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת.

  • האם תרופות צמחי מרפא מתאימים לכולם? תרופות צמחי מרפא עשויים שלא להתאים לכולם, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופות צמחי מרפא לכאבי גב.

התרופות של סבתא לכאבי גב שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב.עם שילוב של רפואה מודרנית וסעדים של סבתא, אתה יכול למצוא הקלה מכאבי הגב שלך ולחזור לחיות חיים נטולי כאב.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org כדי לקרוא על כאבי גב ותרופות טבעיות של סבתא טבעיות ומרגיעות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן