דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים בחוכמה – 6 תרופות סבתות טבעיות ומומלצות

כאבי שיניים בחוכמה – 6 תרופות סבתות טבעיות ומומלצות

מה זה כאבי שיניים בחוכמה?

כאבי שיניים בחוכמה הם בעיה נפוצה שחווים אנשים רבים.זה נגרם כתוצאה מהתפרצות הטוחנות השלישית, או “שיני בינה”, שהן השיניים האחרונות שמתפרצות בפה.בגלל ההתפרצות המאוחרת שלהם, לעתים קרובות הם חסרים את המרחב להתפרץ כראוי, מה שעלול לגרום להם להיות מושפעים בעצם הלסת ובחניכיים.זה יכול להוביל לכאב, נפיחות ואפילו זיהום.

6 התרופות הטבעיות והמומלצות של סבתא לכאבי שיניים חוכמה

כשמדובר בכאבי שיניים בחוכמה, אנשים רבים פונים לסבתות לתרופות מנוסות ואמיתיות.להלן 6 תרופות סבתות טבעיות ומומלצות להקלה על כאבי שיניים חוכמה:

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי שיניים בינה.לשימוש, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב האזור הפגוע למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולחזור על פי הצורך להקלה על כאבים.

2.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.פשוט עטפו כמה קוביות קרח במגבת ומורחים על האזור הפגוע למשך 10 דקות בכל פעם.חזור לפי הצורך להקלה על כאבים.

3.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה פופולרית לכאבי שיניים בחוכמה.הטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב.לשימוש, תלול שקית תה במים חמים למשך 5 דקות.הסר את שקית התה ונתן לו להתקרר לפני שמריחה אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות וחזרו לפי הצורך.

4.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על כאבי שיניים.לשמן יש תכונות טבעיות של חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מערבבים כפית שמן ציפורן עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה.

5.בצל

הבצל ידוע בתכונותיהם האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים בינה.לשימוש, חתוך בצל טרי לפרוסות והחל את הפרוסות על האזור המושפע למשך 10 דקות בכל פעם.חזור לפי הצורך להקלה על כאבים.

6.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות, שיכולות לעזור להפחתת כאב ודלקת הקשורים לכאבי שיניים בינה.לשימוש, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם מעט מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

הסעדים הטבעיים והמומלצים של סבתא יכולים לעזור להקל על כאבי שיניים בחוכמה.עם זאת, אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר.

טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שלב כמה מהתרופות הללו להקלה על הכאב נוסף.לדוגמה, אתה יכול למרוח חבילת קרח ושקית תה על האזור הפגוע במשך 10 דקות בכל פעם.

חלק 2: תרופות טבעיות לכאבי שיניים חוכמה

כשמדובר בכאבי שיניים בחוכמה, לסבתות יש כמה מהתרופות הטובות ביותר.טיפולים טבעיים אלה שימשו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לספק הקלה מכאבי שיניים בחוכמה.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לכאבי שיניים בינה.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם שמונה אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כ- 30 שניות, ואז לירוק אותה.חזור על השטיפה מספר פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים בחוכמה.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי שיניים בינה.כדי להשתמש בשום לכאבי שיניים בינה, לרסק שן שום טרי והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו את השום לכמה דקות, ואז שטפו את הפה במי מלח חמים.עשו זאת כמה פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים של חוכמה.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא pתרופה ביתית אופולרית לכאבי שיניים בחוכמה.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במי מלח חמים.עשו זאת כמה פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים של חוכמה.

שקיות תה

ניתן להשתמש ב

שקיות תה גם כדי להקל על כאבי שיניים בינה.משרים שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז הסר אותו ואפשר לו להתקרר.הניחו את שקית התה ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות.חזור על זה כמה פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים בחוכמה.

שמן מנטה

שמן מנטה הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים בינה.כדי להשתמש בשמן מנטה, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במי מלח חמים.עשו זאת כמה פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים של חוכמה.

בצל

בצל הוא גם תרופה ביתית יעילה לכאבי שיניים בינה.כדי להשתמש בבצל לכאבי שיניים בינה, חתוך בצל טרי לשניים והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו את הבצל לכמה דקות, ואז שטפו את הפה במי מלח חמים.עשו זאת כמה פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים של חוכמה.

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול בכאבי שיניים בינה במשך דורות.שטיפות מי מלח, שום, שמן ציפורן, שקיות תה, שמן מנטה ובצל הם כולם תרופות ביתיות יעילות לכאבי שיניים בינה.אם אתה חווה כאבי שיניים בחוכמה, נסה את אחד מהתרופות הטבעיות הללו ובדוק אם הם מספקים הקלה.

שאלות נפוצות

  • מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי שיניים חוכמה?

    התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי שיניים בחוכמה היא שטיפה של מי מלח.מערבבים כפית מלח אחת עם שמונה אונקיות מים חמים ושלטו אותו בפה במשך 30 שניות, ואז ירקו אותו.חזור על השטיפה מספר פעמים ביום להקלה מכאבי שיניים בחוכמה.

לסיכום, לסיכום, כאבי שיניים בחוכמה יכולים להיות כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה מכאבי שיניים של חוכמה.סבתות השתמשו בתרופות טבעיות במשך דורות, והתרופות הטבעיות הללו יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם.אם אתה חווה כאבי שיניים בחוכמה, נסה את אחד התרופות הטבעיות המפורטות לעיל ובדוק אם הוא מספק הקלה. הגדרת Wikipedia.org על כאבי שיניים חוכמה – 6 תרופות סבתות טבעיות ומומלצות .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן