דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיני בינה – 2 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים רפואיים
dbddd daddad dddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdad

כאבי שיני בינה – 2 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים רפואיים

מאבק שיני החוכמה: 2 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים רפואיים

שיני בינה הן קבוצת הטוחנות השלישית המופיעות בדרך כלל בשנות העשרה המאוחרות או בתחילת שנות העשרים.לרוע המזל, לא לכולם יש מספיק מקום בפה לשיניים הנוספות הללו, מה שמוביל לכאב, נפיחות וזיהום.אמנם חשוב להתייעץ עם רופא השיניים או האורתודנט שלך אם אתה חווה כאבי שיני בינה, אך מומחים רפואיים הומלצו על ידי כמה תרופות של סבתא כפתרונות פוטנציאליים.

שמן ציפורן ושטיפת מי מלח

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לתכונותיו האנטי דלקתיות, הקלות כאבים וחיטוי.כשאתה מרגיש כאבי שיני בינה, מערבב 1⁄4 כפית שמן ציפורן עם כף שמן קוקוס ושטף אותו סביב הפה שלך במשך כעשר דקות.ירק את התערובת ושטוף את הפה שלך במים.

שטיפת מי מלח היא תרופה ביתית נוספת לכאבי שיני בינה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.כדי להכין את השטיפה, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה פעמיים ביום.

ניתן להשתמש בשני תרופות אלה יחד כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת.עם זאת, חשוב לציין כי יש להשתמש בהם רק בטווח הקצר כדרך לנהל כאבי שיני בינה.

הימנעות מכאבי שיני בינה

הדרך הטובה ביותר להימנע מכאבי שיני בינה היא להסיר את שיני החוכמה שלך לפני שהן גורמות לבעיות כלשהן.אמנם לא תמיד יש צורך להסיר את שיני החוכמה שלך, אך חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך על הסיכונים והיתרונות של הסרתם.

רופא השיניים שלך יכול גם להמליץ על דרכים למנוע כאבי שיני בינה.לדוגמה, הם עשויים להמליץ להימנע ממזונות קשים או לצחצח שיניים לעתים קרובות יותר.הם עשויים גם להציע להשתמש בשטיפת פה פלואוריד מיוחדת כדי לשמור על בריאות הפה ולמנוע זיהום.

מתי לראות רופא

אם אתה חווה כאבי שיני חוכמה חמורים או מתמשכים, חשוב לפנות לרופא.הם יכולים לאבחן כל סוגיות בסיסיות ולהמליץ על מסלול הטיפול הטוב ביותר.

טיפ:

אם אתה חווה כאבי שיני בינה, חשוב לטפל בפה שלך.צחצח פעמיים ביום, חוט דנטלי באופן קבוע, ודאג לראות את רופא השיניים שלך לבדיקות רגילות.

שימוש בתרופות טבעיות להקלה על כאבי שיני בינה

ייתכן שסבתא שלך מסרה כמה תרופות להקלה על כאבי שיני בינה, אך האם הם יעילים ובטוחים?מומחים רפואיים ממליצים על שני תרופות טבעיות שהן הן בטוחות ויעילות להקלה על כאבי שיני בינה.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך דקה ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.מי המלח פועלים כחיטוי, מצמצמים את הסיכון לזיהום ועוזרים להרגיע את הכאב.

שטיפת מי חמצן מימן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי שיני בינה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך דקה ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.מי חמצן הורג חיידקים, ומפחית את הסיכון לזיהום ועוזר להרגיע את הכאב.

שאלות נפוצות

האם תרופות טבעיות יעילות לכאבי שיני בינה?

כן, תרופות טבעיות כמו מי מלח ושטיפות מי חמצן יכולות להיות יעילות להקלה על כאבי שיני בינה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים כדי לוודא שהכאב אינו נגרם על ידי משהו חמור יותר.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות הטבעיות?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בתרופות הטבעיות פעמיים או שלוש ביום.

לסיכום, ניתן להשתמש בתרופות טבעיות כמו מי מלח ושטיפות מי חמצן מימן כדי להקל על כאבי שיני בינה.בעוד שסעדים אלה בטוחים ואפקטיבייםה, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים כדי לוודא שהכאב לא נגרם על ידי משהו חמור יותר.בנוסף, חשוב להשתמש בסעדים פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.כאבי שיני בינה יכולים להיות לא נוחים, אך עם הסעדים והטיפול הנכונים, ניתן לנהל אותם.

שיני בינה הן הטוחנות השלישיות המופיעות בדרך כלל בין הגילאים 17-25. הם עלולים לגרום לכאב או לאי נוחות כאשר הם מתפרציםמוביל למה שמכונה כאבי שיני בינה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב הזה, המומלצות על ידי מומחים רפואיים.אלה כוללים מי מלח ושטיפות מי חמצן מימן, ששניהם בטוחים ויעילים להפחתת דלקת ולחימה בזיהום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן