דף הבית » תרופות סבתא » ורידי רגליים כואבים – 21 סעדים אמינים ובית
ddaddd daddcdddd dbdddddd  dadadddd ddeddaddd ddd

ורידי רגליים כואבים – 21 סעדים אמינים ובית

דליות הן אחת הבעיות השכיחות ביותר שיכולות להשפיע על אנשים בכל הגילאים.ורידי רגליים כואבים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל תורשה, הריון, השמנת יתר ומעמד ממושך.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים העומדים לרשותם להקל על הסימפטומים של מצב זה.במאמר זה נדון ב -21 סעדים אמינים וביתיים בעורקי רגליים כואבים, כולל שינויים באורח החיים, שינויים תזונתיים וטיפולים טבעיים אחרים.

תסמינים של ורידי רגליים כואבים

ורידי רגליים כואבים יכולים לגרום למגוון תסמינים, כולל כואבים, כבדות ונפיחות ברגליים.תסמינים אחרים עשויים לכלול שינוי צבע עור, גירוד והתכווצויות.אם לא מטופלים, דליות עלולות להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים, כמו כיבים ורידים וקרישי דם.

שינויים באורח החיים

הצעד הראשון בטיפול בעורקי רגליים כואבים הוא לבצע שינויים באורח החיים.כדי להפחית את הסיכון להתפתחות דליות, חשוב להישאר פעילים ולהימנע מישיבה או עמידה לפרקי זמן ארוכים.בנוסף, שמירה על משקל בריא היא חיונית, מכיוון שהשמנת יתר יכולה לשים מאמץ נוסף על הרגליים.גרבי דחיסה יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של דליות.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להקל על הסימפטומים של ורידי רגליים כואבים.אכילת תזונה דלה במלח ועשירה בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.בנוסף, חשוב להישאר לחות ולהימנע מאכילת יותר מדי מזון מעובד.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו אוכמניות ותרד, יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

טיפולים טבעיים

בנוסף לשינויים באורח החיים ושינויים תזונתיים, ישנם טיפולים טבעיים רבים הזמינים לעורקי רגליים כואבים.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל דליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל את Witch Lazel על כדור כותנה והחל אותו על האזור המושפע.

3.תמצית זרעי ערמונים סוס

תמצית זרעי ערמונים סוס היא תרופה טבעית שיכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את תסמיני הדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם מהתמצית שלוש פעמים ביום.

4.דיוסמין

דיוסמין הוא פלבנואיד שהוכח כמשפר את זרימת הדם ומפחית את הסימפטומים של דליות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של דיוסמין פעמיים ביום.

5.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לטון את הוורידים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם מהתמצית שלוש פעמים ביום.

6.Gotu Kola

Gotu Kola הוא עשב טבעי שיכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הסימפטומים של דליות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם מהתמצית שלוש פעמים ביום.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את תסמיני הדליות.כדי להשיג את התועלת המרבית, חשוב לבחור פעילויות בעלות השפעה נמוכה, כמו שחייה או הליכה.

8.הרם את הרגליים שלך

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לדליות.לשם כך, שכבו והניחו כמה כריות מתחת לרגליים.

9.עיסוי

עיסוי יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הסימפטומים של דליות.כדי להשיג את התועלת המרבית, חשוב להשתמש בלחץ קל ולעסות את האזור המושפע בתנועה סיבובית.

10.קומפרס צמחים

קומפרס צמחים יכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לדליות.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות בד בתערובת של עשבי תיבול, כמו רוזמרין, לוז מכשפה ולבנדר,ולהחיל אותו על האזור המושפע.

11.מכשפה לוז ותפוחים קומפרס חומץ

קומפרס העשוי מליון מכשפה וחומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את

חלק 2: מניעה וטיפול בעורקי רגליים כואבים

למרבה הצער, ורידי רגליים כואבים יכולים לרוב להיות קשה למניעה.הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכון לחוות ורידים כואבים היא להפחית את כמות הלחץ המונחת עליהם.ניתן לעשות זאת במספר דרכים, כמו הימנעות מעמידה ממושכת או ישיבה, לבוש גרבי דחיסה ושמירה על משקל בריא.בנוסף, להישאר פעילים ולהימנע מפעילויות שמביאות מאמץ נוסף על הוורידים, כמו הרמה כבדה או ריצה, יכולה לעזור להפחית את הסיכון לעורקי רגליים כואבים.

תרופות ביתיות לעורקי רגליים כואבים

למרות שוורי רגל כואבים עשויים לעיתים לדרוש טיפול רפואי, ישנם מספר תרופות ביתיות שעשויות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים אליהם.כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לעורקי רגליים כואבים כוללים:

פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור בחיזוק ורידי הרגליים ולהפחית את הסיכון לעורקים כואבים.בנוסף, פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים הם כולם תרגילים טובים עם השפעה נמוכה שיכולים לעזור להפחית את הסיכון לעורקי רגליים כואבים.

הגבהה

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית את הלחץ על ורידי הרגליים ולהפחית נפיחות.ניתן לעשות זאת על ידי שכיבה והעלאת הרגליים על כרית או כיסא.בנוסף, ישיבה בכיסא שכיבה עם הרגליים מוגבהות יכולה לעזור גם להפחתת הלחץ על ורידי הרגליים.

גרבי דחיסה

גרבי דחיסה

הם סוג של צינור תמיכה שיכול לעזור להפחית נפיחות, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הסיכון לעורקי רגליים כואבים.בדרך כלל הם שחוקים מעל העגל וניתן למצוא אותם במגוון סגנונות וגדלים כך שיתאימו לצרכים האישיים.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של ורידי הרגליים הכואבים.החלת דחיסה קרה על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.

עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.זה יכול גם לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לעורקי רגליים כואבים.עיסוי האזור בתנועות איטיות ומעגליות יכול לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור זרימת הדם.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא מסוימות עשויות לעזור גם להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לעורקי רגליים כואבים.לוז מכשפה, ערמון סוסים וקמומיל הם כל עשבי תיבול שהוכחו כמסייעים להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.בנוסף, כמה עשבי תיבול, כמו Ginkgo Biloba, עשויים לעזור בשיפור חוזקם וגמישותם של הוורידים.

שאלות נפוצות

מה הגורמים לעורקי רגליים כואבים?

ורידי רגליים כואבים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל עמידה ממושכת או ישיבה, הרמה כבדה, השמנת יתר ומצבים רפואיים מסוימים כמו סוכרת או דליות.בנוסף, גורמי אורח חיים מסוימים, כמו עישון ושתיית אלכוהול, יכולים גם להגביר את הסיכון לעורקי רגליים כואבים.

האם יש טיפולים רפואיים בעורקי רגליים כואבים?

כן, ישנם מספר טיפולים רפואיים זמינים לעורקי רגליים כואבים.אלה כוללים סקלרותרפיה, טיפול בלייזר וביילציה אנדובנית.בנוסף, ניתוח עשוי להוות אופציה למקרים חמורים יותר של ורידי רגליים כואבים.חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי לפני שתתחיל בטיפול כלשהו בעורקי רגליים כואבים.

ורידי רגליים כואבים יכולים להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, קיימים מספר תרופות ביתיות וטיפולים רפואיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב, אי הנוחות והנפיחות הקשורים למצב.להישאר פעיל, אוכלים הואדיאטה של אלתי, הימנעות מעמידה וישיבה ממושכת ולבישת גרבי דחיסה יכולה כולם לעזור להפחית את הסיכון לעורקי רגליים כואבים.בנוסף, תרופות צמחיות מסוימות וקומפרס קר יכולים לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים למצב.אם לא מספיקים תרופות ביתיות בכדי להפחית את הכאב ואי הנוחות של ורידי הרגליים הכואבים, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי על אפשרויות טיפול אחרות.

למידע נוסף על ורידי רגליים כואבים וכיצד למנוע ולטפל בהם, Wikipedia

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן