דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בעורקי רגליים – 12 תרופות ביתיות לטיפול מהיר

טיפול בעורקי רגליים – 12 תרופות ביתיות לטיפול מהיר

דליות ורידים הם מצב שכיח שיכול להשפיע על הרגליים.הם נגרמים על ידי שסתומים מוחלשים או פגומים בעורקים, מה שעלול לגרום לדם לבריכה וליצור ורידים מתפתלים ומעוותים.אמנם אין תרופה לדליות, אך ישנם טיפולים ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את המראה שלהם ולשפר את הסימפטומים.להלן 12 תרופות ביתיות לטיפול מהיר בעורקי רגליים, כמו גם טיפ מועיל.

גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הם טיפול יעיל לדליות.הם מפעילים לחץ על הרגליים, המסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנפיחות.הם יכולים גם לעזור להפחית את המראה של דליות.ניתן לרכוש גרבי דחיסה בבית מרקחת או באינטרנט.

פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המראה של דליות.הליכה וריצה הן אפשרויות טובות.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו יוגה, שחייה ורכיבה על אופניים יכולות גם לעזור.

טיפ מועיל

כדי למנוע החמרה של ורידים, הימנע מישיבה או עמידה לפרקי זמן ארוכים מבלי לקחת הפסקה.

הרם את הרגליים שלך

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.נסה לשמור על הרגליים מוגבהות מעל ליבך לפחות 30 דקות ביום.

תרופות צמחי מרפא

עשבי תיבול כמו ערמון סוסים, לוז מכשפה ומטאטא של קצב יכולים לעזור להפחית את המראה של דליות על ידי שיפור זרימת הדם והפחתת הדלקת.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה קפסולה או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של קרם או משחה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לדליות.זה משמש כמענק ומסייע בהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.

ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של שמן.

עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המראה של דליות.לעסות את האזור בתנועה סיבובית למשך 10 דקות, פעמיים ביום.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, ברוש וקלנדולה יכולים לעזור להפחית את המראה של דליות.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי או להוסיף לאמבטיה חמה.

שמור על עור לחות

שמירה על עורך לושה היטב יכולה לעזור להפחית את המראה של דליות.השתמש בקרם לחות מועשר בוויטמין E ובמרכיבים טבעיים אחרים.

לבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את המראה של דליות על ידי מתן אפשרות לעור שלך לנשום ולמנוע חיכוך.

הישאר לחות

להישאר לחות יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המראה של דליות.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.

הימנע מבגדים ונעליים הדוקים

בגדים ונעליים הדוקים יכולים להגביל את זרימת הדם ולהחמיר את המראה של דליות.ללבוש בגדים ונעליים רופפות עם עקב נמוך.

אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח EPSOM יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.מוסיפים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 דקות.

12 התרופות הביתיות המובילות לטיפול בעורקי רגליים

ורידי רגליים הם סוגיה שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות, כאב ואפילו מבוכה.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בעורקי רגליים ולהעניק הקלה.להלן 12 הסעדים הביתיים המובילים לטיפול בעורקי רגליים.

1.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה מסייעת בשיפור זרימת הדם ויכולה לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים צריכים לשאוף להתאמן לפחות 30 דקות ביום, חמישה ימים בשבוע.שילוב של פעילות אירובית ואימוני כוח יכולים לעזור בחיזוק הוורידים ולהפחית את המראה של דליות.

2.גרב דחיסהs

גרבי דחיסה

יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המראה של ורידי הרגליים.הם זמינים במגוון סגנונות וגדלים ומיועדים להתאים היטב לרגליים.יש ללבוש גרבי דחיסה לפחות ארבע שעות ביום כדי לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.

3.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש ב

חומץ תפוחים כדי לסייע בטיפול בעורקי רגליים.החומצה האצטית בחומץ מסייעת להפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם.אנשים יכולים למרוח תערובת של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים ישירות לאזור הפגוע.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע באמצעות כדור כותנה.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס

הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים לעסות שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.קרם ויטמין K

קרם ויטמין K ויטמין K יכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.ויטמין K מסייע בחיזוק קירות הוורידים, שיכולים להפחית את המראה של דליות.אנשים יכולים למרוח קרם ויטמין K ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.ערמון סוס

ערמון סוס הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים ליטול ערמונים של סוס בצורה של כמוסות או תנודות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מטאטא הקצב

המטאטא של אטליז הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים לקחת את מטאטא הקצב בצורה של כמוסות או תמיסות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.תמצית זרעי ענבים

תמצית זרעי ענבים

היא תוסף טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים ליטול תמצית זרעי ענבים בצורה של כמוסות או תנודות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים לקחת פלפל קאיין בצורה של כמוסות או תמיסות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.Gotu Kola

gotu kola הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים לקחת את גוטו קולה בצורה של כמוסות או תמיסות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.Bilberry

Bilberry הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים.אנשים יכולים לקחת ביוברי בצורת כמוסות או תמיסות.יש לקחת אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלה 12 התרופות הביתיות המובילות לטיפול בעורקי רגליים.אמנם אין פיתרון בגודל אחד מתאים לכל הטיפול בעורקי רגליים, אך תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את המראה של ורידי הרגליים ולספק הקלה.אנשים צריכים לדבר עם הרופא שלהם לפני שהם מנסים אף אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן