דף הבית » תרופות סבתא » ורידים בולטים ברגליים – 24 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה
ddaddddd dddcdddd ddaddcdddd  daadaddaddaa dcdcd dedada

ורידים בולטים ברגליים – 24 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה

ורידים כואבים ברגליים?הסעדים של סבתא להצלה

אם אתה אחד האנשים הרבים הסובלים מורידים בולטים ברגליים, אתה יודע כמה הם לא נוחים ואפילו כואבים.מצב זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו גיל, תורשה, הריון, השמנת יתר או אפילו עומדים במשך תקופות ארוכות.אבל אל תתייאש;ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות והכאב הקשורים לוורידים בולטים.מהנוחות של הבית שלך, אתה יכול לנצל 24 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה כדי לעזור להרגיע את הוורידים הכואבים שלך.

H2: דיאטה

בדומה לדאגות בריאותיות רבות, דיאטה ממלאת תפקיד חשוב בניהול ורידים בולטים ברגליים.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות יער וירקות עלים כהים, יכולה לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.בנוסף, מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו שעועית, מסייעים בהפחתת הסיכון לעצירות, העלולים להחמיר תסמיני ורידים.

שילוב שומנים בריאים, כמו אבוקדו ואגוזים, בתזונה שלך יכול גם להועיל.מזונות אלה עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.אכילת מזונות דלים בנתרן חשובה גם היא;יותר מדי נתרן יכול לגרום לשמירה על נוזלים, מה שעלול להחמיר תסמיני ורידים.

H2: פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול ורידים בולטים ברגליים.תרגילי השפעה נמוכה, כמו הליכה ושחייה, יכולים לעזור להפחית את הלחץ על הוורידים ולשפר את בריאותם הכללית.בנוסף, תרגילים המחזקים את שרירי הרגליים, כמו סקוואטים והעלאות עגל, יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ברגליים.

H3: טיפ מועיל

בעת פעילות גופנית, הקפידו ללבוש גרבי דחיסה או גרביים כדי לעזור להפחית את המתח בעורקים.גרבי דחיסה יכולים גם לעזור להפחית נפיחות וכאב ברגליים.

H2: הסעדים של סבתא

בנוסף לביצוע שינויים בתזונה ופעילות גופנית, ישנם רבים אחרים ללא מרשם וסעדים של סבתא מזינה שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות והכאב הקשורים לוורידים בולטים ברגליים.להלן 24 תרופות שיכולות לעזור:

• חומץ תפוחים – משרים מטלית בחומץ תפוחים ומורחים על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

• תמצית ביילרי – צורכים תמצית בילרי כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

מטאטא הקצב – קח 500–1,000 מ”ג של מטאטא הקצב 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בעורקים.

• פלפל קאיין – מערבבים 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• קמומיל – שפכו 1 כוס מים רותחים על פני כפית פרחי קמומיל מיובשים.תן לתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.

• Comfrey – החל דחיסה של תה קומפרי על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• שן הארי – שתו 1 כוס תה שן הארי 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• Echinacea – קח 500–1,000 מ”ג של Echinacea 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.

• חילבה – משרים בד בתה חילבה ומורחים על האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

• ג’ינג’ר – צורכים כפית 1 של ג’ינג’ר מגורד טרי 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.

• Ginkgo Biloba – קח 100–200 מ”ג של תמצית Biloba Ginkgo 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.

• Gotu Kola – קח 500–1,000 מ”ג של גוטו קולה 2-3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת בעורקים.

• ערמון סוס – קח 500–1,000 מ”ג תמצית ערמונים סוס 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• Balm Lemon – שתו 1 כוס תה תה לימון 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• תמצית ענבה – קח 500–1,000 מ”ג תמצית ענפה 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• זנב סוס – שתו כוס כוס תה סוס 2-3 פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת בעורקים.

• LICORICE – קח 500–1,000 מ”ג תמצית ליקריץ 2-3 פעמים ביום

תרופות צמחיות עבור ורידים בולטים ברגליים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ורידים בולטים ברגליים.רבים מהתרופות הללו נגזרות מצמחים ששימשו במשך דורות, והם יכולים לספק דרך בטוחה וטבעית לצמצם את המראה של ורידים בולטים.להלן 24 תרופות ללא מרשם וסבתא מזינה שניתן להשתמש בהן לטיפול בוורידים בולטים ברגליים.

1.ערמון סוס

ערמון סוס הוא תרופה פופולרית לטיפול בוורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת, שיכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת ערמון סוס בצורה של קפסולה, תמיסה או תה.

2.עוזרד

Hawthorn הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ניתן לקחת עוזרד בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.

3.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.את מטאטא הקצב ניתן לקחת בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.

4.Gotu Kola

גוטו קולה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת גוטו קולה בצורה של קפסולה, תמיסה או תה.

5.Bilberry

Bilberry הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן ליטול ביוברי בצורת כמוסה, תמיסה או תה.

6.Ginkgo biloba

Ginkgo Biloba הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת גינקו בילובה בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.

7.פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת פלפל קאיין בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.

8.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת לוז מכשפה בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.

9.שן הארי

שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.שן הארי יכול להילקח בצורה של כמוסה, תמיסה או תה.

10.שום

שום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת שום בצורת כמוסה, תמיסה או תה.

11.מרווה אדומה

סאג אדוםE הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל ורידים בולטים ברגליים.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את הופעתם של ורידים בולטים.ניתן לקחת מרווה אדומה ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן