דף הבית » תרופות סבתא » ורידים ברגליים במהלך ההיריון – 7 תרופות סבתות בריאות ואמינות
ddaddddd ddaddcdddd ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa

ורידים ברגליים במהלך ההיריון – 7 תרופות סבתות בריאות ואמינות

ורידים ברגליים במהלך ההיריון: 7 תרופות סבתות בריאות ואמינות
הריון הוא זמן יפה ומיוחד לאישה.במהלך תקופה זו, שינויים רבים מתרחשים בגוף, וזה כולל שינויים בעורקים ברגליים.שינויים אלה עלולים לגרום לאי נוחות, ולפעמים אפילו כאב, מה שעלול להיות קצת מדאיג לאמהות מצפות.למרבה המזל, ישנם תרופות בטוחות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים.במאמר זה נחקור שבעה מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר לוורידים ברגליים במהלך ההיריון.

1.ללבוש גרבי תמיכה

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת אי הנוחות ולשיפור זרימת הדם ברגליים במהלך ההיריון היא ללבוש גרבי תמיכה.גרביים אלה עוזרים להפחית את הלחץ על הוורידים ברגליים ולשפר את זרימת הדם.הם יכולים גם לעזור להפחית נפיחות בכפות הרגליים ובקרסוליים.בבחירת גרבי תמיכה, חשוב לקבל את הכושר והחומר הנכונים – ישנן מגוון אפשרויות זמינות, לכן הקפידו לדבר עם הרופא או המיילדת שלכם לפני שתבצע רכישה.

2.לישון בצד שמאל

שינה בצד שמאל היא דרך נהדרת נוספת להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים במהלך ההיריון.מיקום זה מסייע בהפחתת הלחץ על הוורידים ברגליים וגם מסייע בהפחתת הנפיחות בכפות הרגליים ובקרסוליים.חשוב גם לוודא שיש לך מזרן וכרית תומכים, מכיוון שזה יכול לעזור להפוך את השינה שלך לנוחה יותר.

3.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה חשובה לנשים בהריון, מכיוון שהיא מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנפיחות ברגליים.הליכה, שחייה ויוגה הם כל אפשרויות נהדרות לנשים בהריון.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימון כלשהי, ולוודא שאתה לא מגזים.

4.הרם את הרגליים שלך

הרמת הרגליים היא דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים במהלך ההיריון.חשוב לוודא שאתה עושה זאת בצורה בטוחה ונוחה – אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בכריות כדי להציע את הרגליים שלך כשאתה שוכב, או אפילו על ידי העלאת הרגליים על כיסא או שרפרף כשאתהיְשִׁיבָה.

5.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים חשובה לנשים בהריון, מכיוון שהיא עוזרת לשמור על התייבשות הגוף ומשפרת את זרימת הדם.חשוב לוודא שאתה שותה מספיק מים לאורך היום – מכוון לפחות שמונה כוסות ביום.

6.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה לנשים בהריון.אכילת דיאטה העשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להפחית נפיחות ברגליים ולשפר את זרימת הדם.חשוב גם לוודא שאתה מקבל מספיק סידן, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים.

7.לעסות את הרגליים שלך

עיסוי הרגליים שלך הוא דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים במהלך ההיריון.ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון טכניקות, כגון שימוש בידיים שלך או בכלי עיסוי.חשוב לוודא שתעשה זאת בצורה בטוחה ונוחה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לוודא שאתה נשאר פעיל במהלך ההיריון, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים.אפילו משהו פשוט כמו טיול יומיומי יכול להשפיע לטובה על הרגליים.

על ידי ביצוע שבעת טיפים אלה, אמהות מצפות יכולות להפחית את אי הנוחות ולשפר את זרימת הדם ברגליים במהלך ההיריון.חשוב לדבר עם הרופא או המיילדת שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו, ולוודא שאתה לא מגזים.עם הטיפול והקשב הנכון, אמהות מצפות יכולות ליהנות מהריון בריא ונוח.

תרופות צמחיות עבור דליות ורידים

ניתן לטפל בעורקי דליות במהלך ההיריון בתרופות צמחיות.מספר עשבי תיבול שימשו במשך מאות שנים להפחתת דלקת, לחזק את הוורידים ולשפר את זרימת הדם.שֶׁלָהE הם שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר צמחי מרפא לדליות במהלך ההיריון:

1.ערמון סוס

ערמון סוסים הוא עשב הידוע ביתרונותיו האנטי דלקתיים והמחזור הדם.על פי ההערכה, הוא מחזק את קירות הוורידים ומקטין נפיחות.זה נחשב גם להפחית את הסיכון לקרישי דם.ערמון סוס זמין בצורת קפסולה כמו גם בקרמים אקטואליים.

2.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא עשב המשמש באופן מסורתי לטיפול במצבי עור כמו חבורות, שריטות ופריחות.זה יכול לשמש גם להפחתת הדלקת והנפיחות של דליות במהלך ההיריון.לוז מכשפה זמין בצורה נוזלית וניתן ליישם אותו ישירות על העור.

3.מטאטא הקצב

המטאטא של הקצב הוא עשב עם יתרונות אנטי דלקתיים ומחוספסים חזקים.על פי ההערכה, הוא מחזק את קירות הוורידים, משפר את זרימת הדם ומפחית נפיחות.מטאטא הקצב זמין בצורה קפסולה וניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי.

4.שן הארי

שן הארי הוא עשב עם תכונות משתנות ואנטי דלקתיות.על פי ההערכה, היא משפרת את זרימת הדם, מצמצמת נפיחות ומחזקת את קירות הוורידים.שן הארי זמין בצורה קפסולה כמו גם בתה.

5.Gotu Kola

גוטו קולה הוא עשב עם יתרונות אנטי דלקתיים וחזקים חזקים.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת, משפר את זרימת הדם ומחזק את קירות הוורידים.Gotu Kola זמין בצורה קפסולה כמו גם בתה.

6.Marigold

Marigold הוא עשב עם יתרונות אנטי דלקתיים ומחוספסים חזקים.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת, משפר את זרימת הדם ומחזק את קירות הוורידים.Marigold זמין בצורה כמוסה כמו גם בתה.

7.וורט של סנט ג’ון

Wort’s St. John הוא עשב הידוע ביתרונותיו האנטי-דלקתיים והמחזור הדם.על פי ההערכה, היא משפרת את זרימת הדם, מצמצמת נפיחות ומחזקת את קירות הוורידים.וורט של סנט ג’ון זמין בצורה קפסולה כמו גם בתה.

הסעדים של סבתא לדליות ורידים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בדליות במשך מאות שנים.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לדליות במהלך ההיריון:

1.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה מסורתית לדליות.מלח אפסום עשיר במגנזיום, המסייע בהפחתת הדלקת ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.

2.קומפרס חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית לדליות.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ומשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים בד בתערובת של חלק אחד של חומץ תפוחים ושלושה חלקים מים חמים.החל את הבד על האזור המושפע למשך 15 עד 20 דקות.

3.חבילת שמן קיק

חבילות שמן קיק הן תרופה מסורתית לדליות.על פי ההערכה, שמן קיק מפחית את הדלקת ומשפר את זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים בד בשמן קיק ומורחים אותו על האזור הנגוע למשך 30 דקות.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא תרופה מסורתית לדליות.פעילות גופנית קבועה מסייעת בשיפור זרימת הדם ולחזק את קירות הוורידים.חשוב לבחור תרגילים בעלי השפעה נמוכה במהלך ההיריון.הליכה, שחייה ויוגה הם כל אפשרויות טובות.

5.הרם את הרגליים שלך

העלאת הרגליים היא תרופה מסורתית לדליות.העלאת הרגליים עוזרת להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, נשכב והציע את הרגליים על כריות למשך 15 עד 20 דקות.

6.אכלו תזונה בריאה </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן