דף הבית » תרופות סבתא » ורידים ברגליים-6 תרופות ללא מרשם עם תוצאות מוכחות
ddaddddd ddaddcdddd  daadaddaddaa dcdcd dedadadd dadd daaddad

ורידים ברגליים-6 תרופות ללא מרשם עם תוצאות מוכחות

מה הם ורידים ברגליים?

ורידים הם כלי הדם הנושאים דם מחלקי הגוף חזרה ללב.ברגליים, הוורידים נושאים דם דו -אוקסי מהגפה התחתונה חזרה ללב.ורידים ברגליים יכולים להיות מוגדלים בגלל הצטברות דם בהם.מצב זה ידוע בשם דליות.דליות ורידים עלולים לגרום לאי נוחות, כאב, ובמקרים מסוימים, כיבי עור.

6 תרופות ללא מרשם עם תוצאות מוכחות

למרות שניתן לטפל בוורידים דליות בהליכים רפואיים, ישנם מספר תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים ולשיפור זרימת הדם ברגליים.להלן 6 תרופות ללא מרשם עם תוצאות מוכחות:

1.גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הם גרביים מיוחדים שנועדו לספק לחץ מדורג לרגליים.הלחץ מסייע בהפחתת נפיחות הוורידים ולשפר את זרימת הדם.גרבי דחיסה מגיעים ברמות לחץ שונות של לחץ, ולכן חשוב להתייעץ עם רופא או רוקח כדי לקבוע איזה סוג הכי מתאים לך.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ברגליים ולהפחית את הסימפטומים של דליות.פעילות גופנית יכולה גם לעזור בחיזוק שרירי הרגליים, שיכולים לעזור לתמוך בעורקים ולהפחית את הסיכון לנפיחות נוספת.

3.גובה

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית את נפיחות הוורידים, מכיוון שהיא מורידה לחץ מהורידים ומסייעת לדם לזרום ביתר קלות.עדיף לשמור על הרגליים מוגבהות לפחות 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

4.דיאטה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הדליות.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים יכולה לעזור להפחתת עצירות, מה שעלול להפעיל לחץ על ורידים.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון יכולה לעזור להפחית את הדלקת.מזונות כמו פירות יער, ירקות עלים ואגוזים יכולים להועיל.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא כמו תמצית ערמונים סוס, גינקו בילובה, וכיוון מכשפה יכולים להועיל בהפחתת הסימפטומים של דליות.תרופות אלה יכולות לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

6.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את נפיחות הוורידים ולשפר את זרימת הדם.עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום.שהייה לחות יכולה לעזור להפחית את נפיחות הוורידים ולשפר את זרימת הדם.

לסיכום, ישנם מספר תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים של דליות.גרבי דחיסה, פעילות גופנית, גובה, תזונה, תרופות צמחי מרפא ועיסוי יכולים להועיל כולם.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או רוקח לפני שתשתמש בסעדים ללא מרשם.

5.גרבי דחיסה

אחד התרופות הפופולריות והנפוצות ביותר ללא מרשם עבור דליות הוא השימוש בגרבי דחיסה.גרביים אלה עוזרים להגדיל את זרימת הדם ברגליים ולהפחית את הנפיחות הקשורה לדליות.הם יכולים גם לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח דליות חדשות, כמו גם להפחית כאב ואי נוחות.גרבי דחיסה זמינים במגוון סגנונות וגדלים, ולכן חשוב לבחור את הנכון עבורך.חשוב גם לזכור ללבוש את הגרביים לפחות 8 שעות ביום ולהחליף אותם באופן קבוע.

6.פעילות גופנית

תרגיל

הוא עוד תרופה יעילה ללא מרשם עבור דליות.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ברגליים, מה שבתורו יכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לדליות.חשוב לבחור תרגיל המתאים לרמת הבריאות והכושר הנוכחית שלך, וחשוב גם להתחמם ולהתקרר כראוי.הליכה, אופניים ושחייה הם כולם תרגילים נהדרים בעלי השפעה נמוכה שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דליות.

שאלות נפוצות

  • ש: מההם התרגילים הטובים ביותר עבור דליות ורידים?
  • א: הליכה, אופניים ושחייה הם כולם תרגילים גדולים בעלי השפעה נמוכה שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דליות.

מסקנה

דליות ורידים יכולים להיות מצב כואב ומכוער שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הדליות, כולל לוז מכשפה, חומץ תפוחים, תוספי צמחים, גרבי דחיסה ופעילות גופנית.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו שינויים באורח החיים וטיפולים רפואיים, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

בעזרת התרופות ללא מרשם, ניתן לנהל ביעילות דליות, ומאפשרת לאנשים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך חשוב לזכור לדבר עם הרופא שלך אם אתה שוקל להשתמש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שהם יכולים לעזור להבטיח שאתה משתמש בטיפולים הנכונים למצבך הספציפי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן