דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ביוץ – 23 תרופות סבתא בריאות וטבעיות
dbddd dddda  daadaddaddaa daddaad ddaddddaa ddddadddaa

כאבי ביוץ – 23 תרופות סבתא בריאות וטבעיות

כאבי ביוץ: 23 תרופות סבתא בריאות וטבעיות
נשים חוות כאבי בטן במהלך הביוץ כתוצאה משחרור ביצה מהשחלה אל הצינור החצוי.הכאב, המכונה מיטלשמרז, יכול לנוע בין עדין לחמור.בין אם הכאב קל או חמור, 23 הסעדים הטבעיים הבאים עשויים לספק הקלה.

H2 – חום
שימוש בחום יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.אתה יכול למרוח כרית חימום על האזור הפגוע או להתרחץ.חום מועיל במיוחד אם הכאב מלווה בהתכווצות.

H2 – פעילות גופנית
אימון עדין מומלץ לרוב להפחתת כאבי ביוץ.פעילויות קלות כמו הליכה, יוגה ושחייה יכולות לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.

H3 – טיפ מועיל:
מתיחות יכולות לעזור גם להפחית את כאבי הביוץ.

Ul
– עיסוי
– דיקור סיני
– תה צמחים
– שמנים חיוניים
– תוספי מגנזיום
– ג’ינג’ר
– קמומיל
– כורכום
– קינמון
– ויטמין B6
– מלח אפסום
– שמן קיקיון
– חומץ תפוחים
– שמן קוקוס
– קלרי מרווה
– שמן פרימרוז ערב
– שמן דגים
– זרעי פשתן
– אלוורה
– חילבה
– עלה פטל אדום
– שורש ולריאן

עיסוי יכול לעזור להפחית את כאב הביוץ על ידי הרגעת השרירים והקלה על המתח.דיקור סיני הוא אפשרות נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת הכאב ולהרגעת השרירים.

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את כאבי הביוץ.תה צמחי מרפא כמו קמומיל וג’ינג’ר יכולים לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר ומרווה קלרי כדי לסייע בהפחתת הכאב.

תוספי מגנזיום עשויים לעזור להפחית את כאבי הביוץ וניתן למצוא אותם בחנויות מזון בריאות.ניתן להשתמש גם בג’ינג’ר, קינמון וכורכום כדי לסייע בהפחתת הכאב.

ויטמין B6 הוא ויטמין חשוב לנשים שכן הוא מסייע בוויסות ההורמונים.נטילת תוסף ויטמין B6 יכולה לסייע בהפחתת כאבי הביוץ.

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.המלח עוזר להוציא רעלים מהגוף ולהרגיע את השרירים.

שמן קיק המופעל על הבטן יכול לעזור להפחית את הכאב.ניתן להשתמש גם בחומץ תפוחים, שמן קוקוס ושמן נרמרוז בערב כדי להפחית את כאבי הביוץ.

שמן דגים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את כאבי הביוץ.ניתן גם לנקוט זרעי פשתן כדי לעזור להפחית את הכאב.

אלוורה היא עשב שניתן להשתמש בו להפחתת הכאב.ניתן לצרוך אותו כמיץ או ליישם את הבטן כקרם אקטואלי.

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הכאב.ניתן לקחת גם עלה פטל אדום ושורש ולריאן כדי לעזור להפחית את כאבי הביוץ.

כאבי ביוץ מרגיעים עם ארומתרפיה

ארומתרפיה היא סוג פופולרי של ריפוי הוליסטי המשתמש בשמנים אתרים המופקים מצמחים כדי לספק הקלה ממגוון מחלות, כולל כאבי ביוץ.ידוע כי שמנים אתריים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בארומתרפיה להקלה על כאבי ביוץ, תוכלו לערבב כמה טיפות של שמן אתרי האהוב עליכם עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולעסות אותו לבטן.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות לאמבטיה שלך או להשתמש במפזר ארומתרפיה כדי לפזר את השמן האתרי לאוויר.

היתרונות של ארומתרפיה

לארומתרפיה יתרונות רבים בנוסף לספק הקלה מכאבי ביוץ.זה יכול להפחית לחץ, חרדה ודיכאון וזה יכול גם לעזור בשיפור מצב הרוח ואת איכות החיים הכללית שלך.זה יכול גם לעזור לקדם רגיעה ושינה, וזה חשוב להפחתת הכאב והדלקת.נמצא כי ארומתרפיה משפרת את הריכוז והמיקוד.

תרופות טבעיות לכאבי ביוץ

ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מכאבי ביוץ.כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר כוללות:

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להקל על כאבי ביוץ.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ושומר יכולים לעזור להפחית דלקת ולספקהקלה מכאב.אתה יכול לשתות תה אלה חמים או קרים, תלוי בהעדפתך.

קומפרסים חמים וקרים

שימוש בקומפרסים חמים וקרים על הבטן יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.לקבלת קומפרס חם, אתה יכול להשתמש בכרית חימום או בבד חם.לקבלת דחיסה קרה, אתה יכול להשתמש בחפיסה קרה או בבד ספוג במים קרים.

עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך יעילה להפחתת כאב ודלקת.ניתן לעשות עיסוי עם שמנים אתרים, או עם שמן עיסוי או קרם.אתה יכול לעסות את הבטן בעדינות בתנועה סיבובית למשך 15-20 דקות.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא דרך יעילה נוספת להקל על כאבי ביוץ.דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית המשתמשת במחטים דקות כדי לעורר נקודות ספציפיות בגוף.דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול להועיל גם בהפחתת הכאב והדלקת.אכילת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים, פירות וירקות יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב.הימנעות ממזונות עשירים בסוכר ושומן יכולה גם להועיל.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להקל על כאבי הביוץ?

הדרך הטובה ביותר להקל על כאבי ביוץ היא להשתמש בשילוב של תרופות טבעיות, כמו תה צמחי מרפא, קומפרסים חמים וקרים, עיסוי, דיקור ושינויים תזונתיים.

כמה זמן כאבי ביוץ נמשכים?

כאבי ביוץ בדרך כלל נמשכים כמה שעות עד מספר ימים.חשוב לטפל בכל הנושאים הבסיסיים העלולים לגרום לכאב על מנת למנוע את החזרתו.

לסיכום, כאבי ביוץ יכולים להיות חוויה מתסכלת ולא נוחה.עם זאת, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהכאב.ארומתרפיה, תה צמחי מרפא, קומפרסים חמים וקרים, עיסוי, דיקור סיני ושינויים תזונתיים הם כולם דרכים יעילות להפחתת דלקת ולספק הקלה מכאבי ביוץ.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות, תוכלו למצוא הקלה מכאבי ביוץ ולחזור לחיות את חייכם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן