דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן לילדים – 2 תרופות סבתות שימושיות ונפלאות
dbddd dddf dcddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddeddadd

כאבי בטן לילדים – 2 תרופות סבתות שימושיות ונפלאות

כאבי בטן לילדים: מה שאתה צריך לדעת

אף הורה לא רוצה לראות את ילדם סובל מכאבים, במיוחד כשמדובר בכאבי בטן.לרוע המזל, הם מהווים תלונה נפוצה בקרב ילדים צעירים, בדרך כלל הנגרמת על ידי נגיף, הרעלת מזון או משהו שהם אכלו.בעוד שרוב כאבי הבטן נעלמים מעצמם בעוד מספר שעות, ישנם מקרים בהם יתכן שתצטרך לפנות לעזרה רפואית.

למרבה המזל, אתה יכול גם לפנות לשני תרופות מועילות ונפלאות של סבתא המשמשות לרוב לכאבי בטן של ילדים.סעדים אלה בטוחים, טבעיים וקלים לשימוש, ומספקים הקלה לקטנה שלך כשהם מרגישים לא טוב.

מה גורם לכאבי בטן אצל ילדים?

כאבי בטן אצל ילדים יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים.כמה מהגורמים השכיחים ביותר כוללים:

  • נגיפים, כמו הצטננות, שפעת או גסטרואנטריטיס
  • הרעלת מזון
  • אלרגיות למזון או רגישויות
  • עצירות
  • טפילי מעיים

במקרים מסוימים, הגורם לכאבי הקיבה עשוי להיות לא ידוע.זה מכונה “כאבי בטן תפקודיים” ויכול להיות קשה לאבחון.

הסעדים של סבתא לכאבי בטן לילדים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול בכאבי הבטן של נכדיהן במשך מאות שנים.רבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום, והם דרך נהדרת לספק הקלה כאשר ילדכם מרגיש לא טוב.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן לילדים.זה עוזר להרגיע את הכאב ויכול לעזור להפחית כל בחילה או הקאות.כדי להכין את התה, חלב כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש למתיקות.תן לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לילדך.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי בטן לילדים.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע כל כאב או אי נוחות.כדי להכין את התה, תלול כפית קמומיל מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול להוסיף כפית דבש למתיקות, אם תרצה.תן לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לילדך.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר לילדך יש כאב בטן, חשוב לשמור עליו לחות.תן להם לגימות מים קטנות לאורך היום כדי לסייע במניעת התייבשות.אתה יכול גם לתת להם משקאות אלקטרוליטים, במידת הצורך.אם הסימפטומים שלהם לא ישתפרו או מחמירים, צור קשר עם הרופא שלך לקבלת עצות נוספות.

התרופה של סבתא מספר 1: תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאבי בטן.הוא שימש במשך מאות שנים כדי להקל על מגוון בעיות עיכול, כולל בחילה, נפיחות והתכווצויות.תה ג’ינג’ר מיוצר משורש ג’ינג’ר טרי או מיובש והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.ניתן ליהנות ממנו חם או קר, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת למגוון רחב של גילאים.לא רק תה זנגביל עוזר בכאבי בטן, אלא שהוא גם עוזר בבעיות עיכול אחרות, כמו קלקוליות וגז.

להכנת תה ג’ינג’ר, תצטרך:

  • 1 כפית ג’ינג’ר טרי, מגורד או קצוץ
  • 1 כוס מים
  • אופציונלי: דבש, לימון או טעמים אחרים

הוראות:

  • הביאו את המים לרתיחה.
  • הוסף את הג’ינג’ר ומבשלים למשך 5 דקות.
  • מסננים את התה ומוסיפים דבש, לימון או טעם חומרי טעם אחרים אם רוצים.
  • תיהנו מתה הג’ינג’ר בזמן שהוא עדיין חם.

היתרונות של תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן מכיוון שהוא עוזר להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.זה עשוי לעזור גם להפחית בחילות, לקדם עיכול ולהפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.בנוסף, תה ג’ינג’ר הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון, המסייע בהגנה על גופך מפני רדיקלים חופשיים ורעלים מזיקים אחרים.

התרופה של סבתא מס ‘2: פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטןוהוא עשוי מפחם שחימם לטמפרטורות גבוהות, מה שמגדיל את שטח הפנים שלו ומאפשר לו לספוג רעלים מהגוף.ניתן למצוא פחם מופעל בצורה קפסולה או כאבקה, שניתן להוסיף למשקאות או למזון.זה ידוע ביכולתו להפחית כאבי גז, נפיחות וכאבי בטן.

להשתמש בפחם מופעל לכאבי בטן, בצע את הצעדים הבאים:

  • קח 1-2 כמוסות של פחם מופעל, או 1 כפית אבקת פחם מופעלת.
  • מערבבים את הפחם המופעל עם מים או מיץ.
  • שתו את התערובת על בטן ריקה.

היתרונות של פחם פעיל

פחם מופעל הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן מכיוון שהיא מסייעת לספוג רעלים מהגוף, להפחית את הנפיחות ולהפחית את הגז.זה ידוע גם ביכולתו להפחית בחילה ולהפחית את תסמיני הרעלת המזון.בנוסף, פחם מופעל עשוי לעזור בשיפור בריאות הבטן ולהפחתת דלקת.

מסקנה

כאבי בטן יכולים להיות נושא נפוץ ולא נוח לילדים בכל הגילאים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת הסימפטומים של כאבי בטן.שניים מהתרופות הפופולריות ביותר הם תה ג’ינג’ר ופחם פעיל, שניהם קלים לשימוש וניתן למצוא אותם ברוב חנויות המכולת.שני הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית דלקת, להפחית את הגז ולשפר את העיכול.

שאלות נפוצות

האם תה ג’ינג’ר עוזר בכאבי בטן?

כן, תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן מכיוון שהוא עוזר להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.זה עשוי לעזור גם להפחית בחילות, לקדם עיכול ולהפחית את תסמיני הצטננות ושפעת.

האם פחם מופעל עוזר בכאבי בטן?

כן, פחם מופעל הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן מכיוון שהוא מסייע לספיגת רעלים מהגוף, להפחית את הנפיחות ולהפחית את הגז.זה ידוע גם ביכולתו להפחית בחילה ולהפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון.

סיכום

כאבי בטן יכולים להיות נושא נפוץ ולא נוח לילדים בכל הגילאים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת הסימפטומים של כאבי בטן.שניים מהתרופות הפופולריות ביותר הם תה ג’ינג’ר ופחם פעיל, שניהם קלים לשימוש וניתן למצוא אותם ברוב חנויות המכולת.תה ג’ינג’ר עוזר להרגיע את הבטן ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן