דף הבית » תרופות סבתא » ירידה במשקל – 11 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה
ddaddd ddedadadc  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd ddedadd

ירידה במשקל – 11 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה

דרכים לרדת במשקל עם הסעדים של סבתא

ירידה במשקל היא משהו שרובנו נאבקים איתו בשלב מסוים בחיינו.אמנם קיימים מוצרים רבים של הרזיה מסחרית, אך חלק מהתרופות היעילות ביותר מגיעות מהסבתות שלנו.החל מתרופות ביתיות פשוטות למתכונים מסורתיים, 11 הסעדים של סבתא הזולה הללו יכולים לעזור לקפוץ את מסע ההרזיה שלך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות ביותר לירידה במשקל והוא עדיין משמש כיום.ההערכה היא כי היא עוזרת להאיץ את חילוף החומרים, ועוזרת לך לשרוף שומן מהר יותר.בנוסף, חומץ סיידר תפוחים הוכח כמפחית את התיאבון, מה שמקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 2 כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו 30 דקות לפני כל ארוחה.

2.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה פופולרית לירידה במשקל בגלל רמותיו הגבוהות של נוגדי חמצון.נוגדי חמצון אלה עוזרים להגביר את חילוף החומרים של הגוף, מה שמקל על שריפת קלוריות.על פי ההערכה, תה ירוק מסייע בהפחתת התיאבון.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו 3 עד 4 כוסות תה ירוק מדי יום.

טיפ מועיל:

הוספת מעט דבש או לימון יכולה לעזור בשיפור הטעם של התה הירוק ולהקל על השתייה.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לירידה במשקל.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית את התיאבון, שיכול להקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.בנוסף, הוכח שג’ינג’ר עוזר להגביר את חילוף החומרים של הגוף, שיכול לעזור לשרוף שומן מהר יותר.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים ושותה אותה לפני הארוחות.

4.לימונים

לימונים הם מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.בנוסף, על פי ההערכה, לימונים מסייעים בהפחתת התיאבון, מה שמקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון בכוס מים חמים ושתו אותו לפני הארוחות.

5.קינמון

קינמון עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.בנוסף, הוכח כי קינמון מסייע בהפחתת התיאבון, מה שמקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית קינמון אחת בכוס מים חמים ושתה אותה לפני הארוחות.

6.שום

שום הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.בנוסף, הוכח כי שום מסייע בהפחתת התיאבון, מה שמקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת שום בכוס מים חמים ושתה אותה לפני הארוחות.

7.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לירידה במשקל.דבש הוא ממתיק טבעי שיכול לעזור להפחית את התשוקות ולהקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.בנוסף, לימון הוא מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש אחת בכוס מים חמים ושתו אותו לפני הארוחות.

8.מלפפון ולימון

מלפפונים הם מקור נהדר לסיבים, שיכולים לעזור לך להרגיש מלאים לאורך זמן ולהפחית את התשוקות.בנוסף, לימונים הם מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מיץ מלפפונים בכוס מים חמים ושתו אותו לפני הארוחות.

9.תפוח וקינמון

תפוחים הם מקור נהדר לסיבים, שיכולים לעזור לך להרגיש מלאים לאורך זמן ולהפחית את התשוקות.בנוסף, קינמון עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית קינמון אחת עם כוס מיץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו לפני הארוחות.

10.מיץ אלוורה

על פי ההערכה, מיץ אלוורה מסייע בהגברת חילוף החומריםשורף שומן.בנוסף, מיץ אלוורה הוכח כמסייע בהפחתת התיאבון, מה שמקל על הדבקות בתזונה מוגבלת קלוריות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כוס אחת של מיץ אלוורה בכוס

11 תרופות של סבתא לא יקרה לירידה במשקל

ירידה במשקל

היא מטרה נפוצה עבור אנשים רבים, ויכול להיות קשה לדעת אילו שיטות הן היעילות ביותר.התרופות של סבתא שימשו במשך דורות כדי לעזור לאנשים לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא.אספנו 11 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך להגיע ליעדי הרזיה הרצויים שלך.

1.שתו חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית יעילה למגוון מחלות.זה נהדר גם לירידה במשקל, מכיוון שהוא עוזר להפחית את התיאבון, להגביר את חילוף החומרים ולחסום את הצטברות השומן.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים.שתו את התערובת 20 דקות לפני כל ארוחה כדי לעזור להפחית את התשוקות ולהקטין את צריכת הקלוריות הכוללת.

2.אכלו שיבולת שועל לארוחת הבוקר

שיבולת שועל היא בחירת ארוחת בוקר אידיאלית עבור אלה המחפשים לרדת במשקל.זה עשיר בפחמימות חלבון, סיבים ופחמימות מורכבות, מה שהופך אותו לדרך נהדרת להתחיל את היום.אכילת שיבולת שועל לארוחת הבוקר יכולה לעזור לייצב את רמות הסוכר בדם ולהפחית את תשוקת הרעב לאורך כל היום.זה גם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים.

3.הוסף קינמון לתזונה שלך

קינמון הוא תבלין המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.זה עוזר להפחתת רמות האינסולין והוכח שהוא מסייע בירידה במשקל.הוסף כפית קינמון לשועל שיבולת שועל או שייק שלך בבוקר לדרך בריאה וטעימה לשפר את מאמצי הירידה במשקל שלך.

4.אכלו ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר

אחת הדרכים הטובות ביותר לקפוץ לירידה במשקל היא לאכול ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר לאורך היום.אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור לשמור על חילוף החומרים שלך ברמות אופטימליות ויכולה להפחית את תשוקת הרעב.נסה לאכול חמש או שש ארוחות קטנות לאורך כל היום, לעומת שלוש גדולות יותר.

5.שתו תה ירוק

תה ירוק שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות.זה עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את חילוף החומרים ולהפחתת אחסון השומן.תה ירוק עוזר גם להפחית את תשוקת הרעב ויכול לגרום לך להרגיש מלא יותר לאורך זמן.נסה לשתות כוס תה ירוק לפני כל ארוחה כדי לעזור לירידה במשקל.

6.אכלו יותר פירות וירקות

פירות וירקות ארוזים בחומרים מזינים והם חיוניים לתזונה בריאה.הם דלים בקלוריות ויכולים לעזור להפחית את תשוקת הרעב.נסה לוודא שאתה אוכל לפחות חמש מנות של פירות וירקות בכל יום כדי להשיג את היתרונות הבריאותיים ביותר.מכוון לאכול מגוון צבעים כדי להשיג את מירב החומרים המזינים.

7.הימנע ממשקאות ממותקים

משקאות סוכרים כמו סודה, משקאות אנרגיה ואפילו מיץ פירות יכולים להיות מלאים בקלוריות ריקות ויכולות לחבל ביעדי הירידה במשקל שלך.נסה לדבוק במים או למשקאות אחרים ללא קלוריות כדי לעזור להפחית את צריכת הקלוריות הכללית שלך.אם אתה מתקשה לחתוך משקאות ממותקים, נסה להוסיף סחיטת לימון או סיד למים שלך לקבלת אלטרנטיבה מרעננת ונטולת קלוריות.

8.קבל יותר שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לבריאות גופנית ונפשית כאחד.זה יכול גם לעזור לירידה במשקל, מכיוון שחוסר שינה יכול להוביל לתשוקות רעב מוגברות ולמטבוליזם איטי יותר.שואפים להשיג לפחות שבע עד שמונה שעות שינה בכל לילה כדי לעזור ביעדי הרזיה שלך.

9.שלב פעילות גופנית בשגרה שלך

תרגיל

הוא חלק מהותי מכל אורח חיים בריא.זה עוזר להגביר את חילוף החומרים ולשרוף קלוריות.נסה לשלב לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בשגרה היומית שלך.זה יכול לעזור לשמור על גופך במצב שריפת שומן, גם כשאתה לא מסתדר באופן פעיל.

10.לאכול יותר חלבון

חלבון הוא EssentIAL לירידה במשקל, מכיוון שזה עוזר להגביר את חילוף החומרים ולהפחתת תשוקות רעב.נסה לכלול סוג כלשהו של חלבון עם כל ארוחה, כמו בשרים רזים, דגים, ביצים או שעועית.מזונות עשירים בחלבון יעזרו שתרגישו מלאים יותר לאורך זמן ויכולים לעזור לכם להגיע ליעדי הרזיה שלכם.

11.לשתות מים לפני הארוחות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן