דף הבית » תרופות סבתא » ייבוש אף נזלת – 15 תרופות משקמות וסבתות מוסמכות
ddddda dda daddcdaa  daadaddaddaa dedadadeddaa ddaddaaddaa ded

ייבוש אף נזלת – 15 תרופות משקמות וסבתות מוסמכות

העונה הקרה עומדת עלינו, ואנשים רבים מתמודדים עם נזלת.למרות שזה עלול להיות מרגיז, יש מגוון של תרופות משקמות ומוסמכות של סבתא כדי לעזור לך לייבש את האף.להלן 15 תרופות לאף נזלת שיעזור לך לחזור לעצמי הרגיל שלך.

1.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע של נוזלים היא דרך קלה ויעילה לעזור לגופך להילחם בקור ובשפעת.נוזלים עוזרים להרטיב את מעברי האף שלך, מה שמקל על הריר לזרום מהאף שלך.נסה להישאר לחות על ידי שתייה לפחות 8 כוסות מים ביום.אתה יכול גם לשתות תה חם עם דבש ולימון או מיצים טבעיים כדי לעזור לפנות את מעברי האף שלך.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.הניחו מגבת מעל הראש והקערה והקפידו לשמור על הפנים במרחק בטוח מהקיטור.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות עד שמעברי האף שלכם מרגישים ברורים.

עצה: הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס או מנטול למים הרותחים כדי לעזור לפתוח מעברי האף.

3.מקלחות חמות

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את העומס ולנקות אף נזלת.הקיטור מהמקלחת עוזר להרטיב את מעברי האף.נסה להתקלח חם כל יום או כל יום אחר כדי לעזור לשמור על סינוסים ברורים.

4.השקיה באף

השקיה באף, או שטיפת האף, היא טכניקה הכרוכה בשימוש בתמיסת מלח כדי לסייע בפינוי מעברי האף שלך.אתה יכול לקנות פתרונות מלח מראש ברוב בתי המרקחת או שאתה יכול להכין משלך על ידי ערבוב כפית מלח בכוס מים חמים.מלא מזרק נורה או סיר נטי בתמיסת המלח והטה את הראש לצד.שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים אחד ומאפשרים לו לזרום את הנחיר השני.חזור על התהליך עד שהפתרון נעלם לחלוטין.

5.תרסיסי מלח

תרסיסי מלח הם דרך נהדרת לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.תרסיסי מלח עוזרים לדקיק ריר ולהקל על זרימת הריר מהאף.אתה יכול לקנות תרסיסי מלח ברוב בתי המרקחת או שאתה יכול להכין משלך על ידי ערבוב כפית מלח בכוס מים חמים.מלאו בקבוק ריסוס בתמיסת המלח וריססו אותו לאף לפי הצורך.

6.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, אקליפטוס ופפרמינט יכולים לעזור להקל על זרימת הריר מהאף שלך.נסה לשתות לפחות שתי כוסות תה צמחים ביום כדי לעזור לשמור על הסינוסים שלך ברורים.

7.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.נסה להוסיף ג’ינג’ר לתזונה שלך או לקחת תוספי ג’ינג’ר.אתה יכול גם להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.נסה להוסיף כורכום לתזונה שלך או קח תוספי כורכום.אתה יכול גם להכין תה על ידי הרתחת כפית אבקת כורכום בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

9.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.נסה להוסיף שום לתזונה שלך או לקחת תוספי שום.אתה יכול גם להכין תה על ידי הרתחת כמה שיני שום קצוץ בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

10.דבש

לדבש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולייבש אף נזלת.נסה להוסיף דבש לתה שלך או לקחת תוספי דבש.אתה יכול גם להכין תה על ידי הרתחת כפית דבש בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

<

היתרונות של הסעדים של סבתא לייבוש נזלתאף

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות נפוצות כמו נזלת.סעדים אלה הם לרוב טבעיים וניתן להשתמש בהם להפחתת דלקת, להפסיק להתעטש ולהייבש אף נזלת.חלק מהיתרונות של שימוש בסעדים של סבתא לטיפול באף נזלת כוללים:

  • הם טבעיים ולעתים קרובות משתמשים במרכיבים שניתן למצוא בביתך
  • הם בטוחים ואין להם את אותן תופעות לוואי כמו כמה תרופות ללא מרשם
  • לרוב הם זולים וקלים לשימוש
  • ניתן להכין אותם עם מרכיבים בעלי תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי

תרופות אלה הן אלטרנטיבה נהדרת לתרופות ללא מרשם ויכולות לספק לך הקלה מהירה מהאף הנזיל שלך.

15 התרופות של סבתא לייבוש נזלת

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לייבוש אף נזלת ולהפסיק להתעטש.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס, לבנדר או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, וודאו שהפנים שלכם נמצאות במרחק של לפחות 12 סנטימטרים מהמים החמים.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות ואז פוצצו את האף לרקמה.

2.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן דרך יעילה להפחתת דלקת ולייבש אף נזלת.מערבבים ½ כפית מלח עם 1 כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.שופכים את התערובת לבקבוק השקיה באף ונשענים על כיור.סחטו את הבקבוק כדי לשפריץ את מי המלח לנחיר אחד ואז לעבור לנחיר השני.תן לתערובת לברוח מהאף ולכיור.פוצץ את האף לרקמה וחזור על השטיפה פעמיים ביום.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ולייבש אף נזלת.מרתיחים 2 כוסות מים ומוסיפים 2 כפיות ג’ינג’ר מגורד טרי.מבשלים את התערובת למשך 10 דקות ואז מסננים אותה.הוסף כפית דבש ושותה את התה בזמן שהוא עדיין חם.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לייבוש אף נזלת.מערבבים 1 כפית של חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת החומץ.לגימה מהתערובת ושטפו אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

5.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות שניתן להשתמש בהן לייבוש נזלת.מערבבים 1 כפית דבש עם 1 כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת הדבש.לגימה מהתערובת ושטפו אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולייבש אף נזלת.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 1 כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת הכורכום.לגימה מהתערובת ושטפו אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

7.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שניתן להשתמש בהן לייבוש אף נזלת.מרסקים 2-3 עלי בזיליקום ומערבבים אותם עם כוס מים חמים.מערבבים עד להמסת העלים ולוגם מהתערובת.חטט אותו סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.חזור על התהליך פעמיים ביום.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ולייבש אף נזלת.קלף וקוצץ בצל 1 ומערבב אותו בבלנדר.מסננים את המיץ ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.לגימה מהתערובת ושטפו אותה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

9.שום

לשום טבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן