דף הבית » תרופות סבתא » טיפול טבעי לעצירות – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומיוחדות
dddaddc dddad dcdadaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daa

טיפול טבעי לעצירות – 3 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ומיוחדות

טיפול טבעי לעצירות – 3 תרופות של סבתא

עצירות היא בעיית עיכול נפוצה המאופיינת בתנועות מעי נדירות וקושי בהעברת צואה.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים שונים כולל תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית ותרופות מסוימות.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על עצירות.להלן שלוש תרופות טבעיות שהועברו מסבתות בכל העולם.

מזונות עשירים בסיבים

אכילת דיאטה עשירה בסיבים תזונתיים היא אחת הדרכים הטובות ביותר למניעה וטיפול בעצירות.סיבים עוזרים להוסיף בתפזורת לצואה, מה שמקל עליהם לעבור.זה גם עוזר לשמור על דרכי העיכול לנוע, ולבטל פסולת במהירות רבה יותר.מאכלים בסיבים גבוהים כוללים לחמים ופסטות מלאות, קטניות, פירות וירקות.חשוב להגדיל את הסיבים בהדרגה ולשתות הרבה מים כדי להפחית את הסיכון לנפיחות וגז.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לקבל הידרציה נוספת ויכולה לעזור להקל על עצירות.ידוע כי עשבי תיבול רבים בעלי תכונות משלשלות, כולל ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל.שתיית כוס תה צמחים לאחר הארוחות יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שכמה תה צמחים יכול לשמש כמשלשלים טבעיים, ולכן עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.חשוב גם לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לעזור במניעת מערכת העיכול.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית נהדרת לעצירות.ידוע שהם עוזרים לעורר את מערכת העיכול ויכולים לעזור להקל על הנפיחות והגז.ניתן ליטול זרעי שומר בצורה קפסולה או מבשלים כתה.להכנת תה, פשוט הוסף כפית אחת של זרעי שומר לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש כדי להמתיק אותו אם רוצים.שתו כוס אחת מהתה הזה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

עצירות יכולה להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה, אך ישנם טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על התסמינים.אכילת תזונה עשירה בסיבים סיבים, שתיית נוזלים רבים ולקיחת עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, מנטה ושומר יכולים כולם להועיל.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפול חדש כלשהו.עם הגישה הנכונה, ניתן לנהל עצירות באופן טבעי ואפקטיבי.

התרופה של סבתא מספר 1: לימון ומי מלח

מי לימון ומלח הם אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לעצירות.על פי ההערכה, השילוב של שני המרכיבים עוזר לעורר את מערכת העיכול ולהקל על עצירות.כדי להכין את התרופה, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.סוחטים את המיץ של חצי לימון לתערובת.שתו את התערובת על בטן ריקה בבוקר.המלח עוזר למשוך מים למעיים, ואילו הלימון עוזר לעורר את אנזימי העיכול בבטן, ומסייע בעיכול.

התרופה של סבתא מס ‘2: מיץ שזיפים

שזיפים שזיפים שופטים ארוזים בסיבים תזונתיים, המסייעים בהגברת הצואה ולהקל על המעבר.מיץ שזיפים הוא גם מקור נהדר לסורביטול, משלשל טבעי.כדי להכין את התרופה, מערבבים כוס מיץ שזיפים עם כוס מים אחת.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.אם אינך אוהב את הטעם של מיץ גיזום, אתה יכול גם לערבב אותו עם מיצים אחרים, כמו תפוח או מיץ תפוזים.

התרופה של סבתא מספר 3: שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כתרופה ביתית לעצירות.זהו משלשל חזק שעוזר לעורר את המעי ולגרום לדברים לנוע.כדי להשתמש בשמן קיק, מערבבים כף אחת מהשמן עם כוס מיץ תפוזים ושתו אותו במהירות.מיץ התפוזים עוזר להסוות את טעם השמן.אם אינך חובב הטעם, אתה יכול גם לערבב אותו עם כפית דבש.יש להשתמש בתרופה זו במשורה, מכיוון שהיא יכולה לגרום להתכווצות אשלשול ND אם נלקח יותר מדי.

טיפים למניעה

הדרך הטובה ביותר למנוע עצירות היא לוודא שאתה מקבל מספיק סיבים תזונתיים בתזונה שלך.אכילת שפע של פירות וירקות, כמו גם דגנים מלאים, יכולה לעזור לשמור על מעי קבוע.הקפדה על שותה הרבה מים היא גם חשובה, מכיוון שהם עוזרים לשמור על הצואה שלך רכים וקל יותר לעבור.פעילות גופנית קבועה, כמו הליכה, יכולה גם לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בצורה חלקה.

שאלות נפוצות

  • ש: האם תרופות טבעיות בטוחות לשימוש לעצירות?
  • ת: כן, תרופות טבעיות כמו אלה שהוזכרו לעיל בדרך כלל בטוחות לשימוש לעצירות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה מכיוון שתרופות מסוימות עשויות לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה נוטל.

עצירות יכולה להיות מצב מתסכל וכואב, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סעדים של סבתא כמו לימון ומי מלח, מיץ גיזום ושמן קיק שימשו במשך מאות שנים ויכולים לספק הקלה מעצירות.זכור לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות, ולהתמקד במניעה על ידי אכילת שפע של מזונות עשירים בסיבים והשארת לחות.

למידע נוסף על תרופות טבעיות לעצירות, בקר בדף הוויקיפדיה בחצייה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן