דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצרידות – 22 תרופות של סבתא מסורתית המסייעות בהחלמה
dddaddc ddadaddddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa

טיפול בצרידות – 22 תרופות של סבתא מסורתית המסייעות בהחלמה

צרידות יכולות להיות מרתיקות ומתסכלות.זה יכול להפריע לעבודה, לשחק ואפילו לחיי היומיום.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתיות ששימשו במשך דורות כדי לעזור בהחלמת צרידות.להלן 22 תרופות של סבתא מסורתית שיכולות לעזור בצרידות:

1.גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה מסורתית לצרידות.כדי לבצע את התרופה הזו, מערבבים איתה כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרגר איתו למשך מספר דקות.למלח יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

2.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים, כמו תה צמחים או מרק חם, יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הצרידות.חום הנוזל עוזר להרפות את השרירים בגרון, ומאפשר קריאה טובה יותר.

טיפ ייחודי:

הוסף דבש או לימון לנוזל החם שלך לקבלת יתרונות נוספים.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.ללימון יש ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.

3.שתו חלב חם עם דבש

שתיית חלב חם עם דבש היא תרופה מסורתית לצרידות.החלב עוזר להרגיע את הגרון, בעוד שלדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להכין תרופה זו, חיממו כוס חלב והוסיפו כף דבש.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.להתקלח מהביל

להתקלח מהביל היא דרך נהדרת להפחית את הצרידות.הקיטור עוזר להרפות את השרירים בגרון, ומאפשר קריאה טובה יותר.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, הישאר במקלחת במשך 10 עד 15 דקות ולקחת נשימות עמוקות.

הסעדים של סבתא מסורתית לצרידות

צרידות יכולות להוות סימפטום של מגוון מצבים, כולל דלקת גרון, זן חוט ווקאלי, GERD, מחלת בלוטת התריס ואלרגיות.אמנם בדרך כלל צרידות אינן מצב חמור, אך היא יכולה להיות לא נוחה ויכולה להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא מסורתיים שיכולים לעזור לספק הקלה ולהקל על תסמיני הצרידות.להלן 22 סעדים של סבתא מסורתית שיכולים לעזור בהתאוששות מצד.

1.דבש ולימון

מערבבים כף דבש לכוס מים חמים ומוסיפים כמה טיפות מיץ לימון.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי להרגיע את גרונכם.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.מרתיחים שתי כפות של ג’ינג’ר מגורד טרי בשתי כוסות מים ותלולות במשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

3.גרגר מי מלח

ממיסים כפית אחת של מלח בכוס מים חמים ומבהירים פעמיים ביום.מי מלח הם חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית לגרונות כואבים וצרידות.הרתיחו כף אחת של שורש ליקריץ בשתי כוסות מים ותלולות למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

5.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית לגרונות כואבים וצרידות.מרתיחים כף אחת של שורש מרשמלו בשתי כוסות מים ותלולות למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

6.חומץ תפוחים

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.

7.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית לגרונות כואבים וצרידות.מרתיחים כף אחת של אלם חלקלק בשתי כוסות מים ותלולות למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.מערבבים אחדכפית כורכום לכוס חלב חם ושותה פעמיים ביום.

9.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.אכלו שתי שיני שום ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תסמיני הצרידות.

10.בצל

הבצל הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.אכלו שתי פרוסות בצל ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על תסמיני הצרידות.

11.מנטה

מנטה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.מרתיחים כף אחת של עלי מנטה בשתי כוסות מים ותלולות למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

12.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין לכוס מים חמים ושותים פעמיים ביום.

13.קינמון

קינמון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.הרתיחו כף קינמון אחת בשתי כוסות מים ותלולות במשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

14.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים חמים ושותה פעמיים ביום.

15.טימין

טימין הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.מרתיחים כף טימין אחת בשתי כוסות מים ותלולות במשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן