דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות לצרידות – 14 תרופות סבתות מועילות והכנה מהירה

מה לעשות לצרידות – 14 תרופות סבתות מועילות והכנה מהירה

צרידות היא מצב לא נעים ולעתים קרובות לא נוח שיכול להשפיע ברצינות על איכות חייך.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים שונים, כולל אלרגיות, הצטננות נפוצה, עישון ואפילו ריפלוקס חומצי.אמנם קיימות רבות תרופות ללא מרשם ומרשם העומדות לסייע בטיפול בצרידות, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.להלן 14 מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לצרידות, בתוספת כמה טיפים מהירים להשגת הקלה במהירות.

1.דבש ולימון

אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לצרידות הוא תערובת של דבש ולימון.מערבבים שתי כפות דבש עם כף מיץ לימון סחוט טרי.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.הדבש עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ואילו הלימון מסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את החסינות.

2.תה מרווה ודבש

מרווה הוא עשב נהדר לטיפול בצרידות.להכנת תה, תלול כפית מרווה מיובשת בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ואז מוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום כדי להרגיע את גרונכם ולהפחית את הצרידות.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק וידוע שהוא מסייע בהפחתת תסמיני הצרידות.להכנת תה, מגרד כפית ג’ינג’ר לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך חמש דקות, ואז להוסיף כפית דבש.שתו תה זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לצרידות.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום להקלה.

5.מיץ שום

שום הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת.להכנת מיץ שום, טחון שתי שיני שום ומערבב אותו עם כפית דבש.שתו את המיץ הזה פעמיים ביום להקלה.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית נהדרת לצרידות.להכנת תה, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ואז מוסיפים כפית דבש.שתו תה זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב נהדר לטיפול בצרידות.להכנת תה, תלולה כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ואז מוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום להקלה.

8.כורכום ודבש

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק וידוע שהוא מסייע בהפחתת תסמיני הצרידות.להכנת תערובת, מערבבים כף כורכום אחת עם שתי כפות דבש.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום להקלה.

9.ג’ינג’ר ודבש

ידועים שניהם זנגביל ודבש כמסייעים בהפחתת תסמיני הצרידות.להכנת תערובת, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם שתי כפות דבש.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום להקלה.

10.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לצרידות.להכנת גרגר, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.

11.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע ולהקל על הצרידות.כדי לבצע שאיפת אדים, הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס או שמן עץ התה לקערה של מים רותחים.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך חמש דקות.

12.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב נהדר לטיפול בצרגניות.להכנת תה, תלולה כפית אחת של אלם חלקלק בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ואז מוסיפים כפית דבש.שתו את התה הזה מספר פעמים ביום להקלה.

13.פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה נהדרת לצרידות.להכנת תערובת, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם שתי כפות דבש.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום להקלה.

14.שמן קוקוס </h

הסעדים של סבתא

סבתות תמיד היו מקור לחוכמה ונוחות.הם מציעים לנו תרופות כמעט לכל מחלה הידועה לאדם במשך מאות שנים.צרידות, במיוחד, היא דבר שסבתות המליצו על סעדים עבורם קל להכין ולהשתמש בהם.להלן 14 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לצרידות.

שתיית מים חמים

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לצרידות הוא לשתות מים חמים.חום המים עוזר להרגיע את גרונך ולהקל על הדיבור.אתה יכול להוסיף דבש או לימון למים החמים כדי להרגיע נוסף.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ויכול גם לעזור להפחית את הצרגנות.מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות לפני הירידה החוצה.

תרופות צמחי מרפא לצרידות

תרופות צמחיות הן דרך פופולרית לטיפול בצרגנות.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לטיפול בצרגניות.

שורש ליקריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.אתה יכול להכין תה עם שורש ליקריץ על ידי הוספת כפית השורש לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב נוסף הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.אתה יכול להכין תה עם אלם חלקלק על ידי הוספת כפית העשב לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

תרופות נוספות

ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול בצרידות.להלן כמה מהפופולריות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הדלקת בגרון ולהקל על הדיבור.אתה יכול לעשות זאת על ידי הרתחת סיר מים ושאיפת הקיטור למשך 10-15 דקות.

תערובת דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות.מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ושותים אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להיפטר מצרידות?

הדרך הטובה ביותר להיפטר מצד היא להשתמש בשילוב של הסעדים שהוזכרו לעיל.שתיית מים חמים, גרגר עם מי מלח ושימוש בתרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקוריץ ואלם חלקלק יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהקל על הדיבור.

האם יש טיפול רפואי לצרידות?

כן, ישנם טיפולים רפואיים לצרידות.הרופא שלך עשוי לרשום קורס של אנטיביוטיקה או תרופות אחרות כדי לעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על הדיבור.

לסיכום, צרידות יכולות להיות מצב קשה להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הדיבור.סבתות המליצו על סעדים אלה במשך מאות שנים, וניתן להשתמש בהן בבטחה וביעילות לטיפול בצרידות.שתיית מים חמים, גרגר עם מי מלח, שימוש בתרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקוריץ ואלם חלקלק, ושאיפת אדים יכולים כולם לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הדיבור.אם הסעדים הללו לא עובדים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לגבי טיפולים רפואיים אפשריים לצורך צרידות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן