דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצרבת – 8 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ובחום
dddaddc ddadaddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dadddaddaa dcd

טיפול בצרבת – 8 התרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ובחום

צרבת – 8 תרופות של סבתא כדי לעזור בהחלמה ובחום

צרבת יכולה להיות מצב לא נוח וכואב במיוחד.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם העומדות לסייע בתסמינים, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות ששימשו במשך דורות.להלן שמונה סעדים של סבתא מנוסה ואמויה לעזור בהחלמת צרבת וחום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של הבית לצרבת.החומצה האצטית בחומץ נחשבת להפחתה של תסמיני צרבת ומפחיתה את כמות החומצה בקיבה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו כמה פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב להפחית חומצת קיבה ועוזר להרגיע את שרירי הקיבה.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מגרד כמות קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אתה יכול גם להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לסיר מים רותחים.תן לזה להתבשל במשך 10 דקות, ואז מסננים אותו ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית דלקת בקיבה ולהפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי צרבת.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה, כפית אחת תלולה של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

זרעי שומר

זרעי שומר משמשים במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב להפחית חומצת קיבה ועוזר להרגיע את שרירי הקיבה.כדי להשתמש בזרעי שומר כתרופה, טוחנים כפית אחת של זרעי שומר במטחנת קפה והלכה אותו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב להפחית חומצת קיבה ועוזר להרגיע את שרירי הקיבה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, תלולה כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לצרבת.הנתרן ביקרבונט בסודה לשתייה נחשב לנטרול חומצת קיבה ומפחית את תסמיני צרבת.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושתה אותה כמה פעמים ביום.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה פופולרית נוספת עבור צרבת.התכונות האנטי-דלקתיות של אלוורה נחשבות כמסייעות להפחתת הדלקת בקיבה ולהפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי צרבת.כדי להשתמש במיץ אלוורה כתרופה, מערבבים כפית אחת של מיץ אלוורה בכוס מים חמים ושתה אותו כמה פעמים ביום.

נביחת אלם חלקלקת

קליפת אלם חלקלקית היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב להפחית חומצת קיבה ועוזר להרגיע את שרירי הקיבה.כדי להשתמש בנביחת אלם חלקלקת כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת קליפות אלם חלקלקות בכוס מים חמים ושתה אותה כמה פעמים ביום.

שמונה תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי צרבת ולעזור להאיץ את ההחלמה.עם זאת, אם אתה חווה צרבת תכופה או קשה, חשוב לדבר עם הרופא שלך מכיוון שזה עשוי להיות סימן למצב בסיסי יותר חמור.

תרופות צמחים

ניתן להשתמש בצמחי מרפא, כמו הרבה תרופות טבעיות אחרות, לטיפול בצרבת.תרופות צמחיות ידועות בתכונותיהם האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת דלקת בוושט.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בצרבת כוללים ג’ינג’ר, אלם חלקלק, קמומיל, מנטה ושורש מרשמלו.ג’ינג’ר הוא עשב נהדר לטיפול בצרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הגירוי בוושט ובבטן.כדי להשתמש בג’ינג’ר לצרבת, אתה יכול לתלול אותו במים רותחים למשך כמה דקות ולשתות את התה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי ג’ינג’ר לכוס מים ולשתות אותו.

אלם החלקלק הוא עוד עשב נהדר לטיפול בצרבת.הוא מכיל ריר, שמטיל את רירית הקיבה ומסייע בהפחתת הדלקת.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק לצרבת, תוכלו להכין תה על ידי תלול הקליפה במים רותחים למשך מספר דקות.

קמומיל הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות.זה יכול לשמש לטיפול בצרבת על ידי הרגעת הקיבה והפחתת דלקת.כדי להשתמש בקמומיל לצרבת, אתה יכול לתלול את העשב במים רותחים למשך מספר דקות ואז לשתות את התה.

מנטה הוא עוד עשב נהדר לטיפול בצרבת.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.כדי להשתמש במנטה לצרבת, אתה יכול לתלול את העשב במים רותחים למשך כמה דקות ואז לשתות את התה.

שורש מרשמלו הוא עשב נהדר לטיפול בצרבת.הוא מכיל ריר שיכול לעזור לצפות את רירית הבטן ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לצרבת, אתה יכול לתלול אותו במים רותחים למשך מספר דקות ולשתות את התה.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות הן דרך נהדרת לטפל בצרבת.ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ולהרגיע את הבטן.כמה מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לטיפול בצרבת כוללים חומץ תפוחים, סודה לשתייה, מיץ אלוורה ומיץ לימון.

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול בצרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לצרבת, תוכלו לערבב כפית של החומץ עם כוס מים ולשתות אותו.

סודה לשתייה היא עוד תרופה ביתית נהדרת לטיפול בצרבת.זהו נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור לנטרל את החומצה בקיבה ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בסודה לשתייה לצרבת, תוכלו לערבב כפית של הסודה לשתייה עם כוס מים ולשתות אותה.

מיץ אלוורה הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול בצרבת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה.כדי להשתמש במיץ אלוורה לצרבת, תוכלו לערבב כפית של המיץ עם כוס מים ולשתות אותו.

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לטיפול בצרבת.זה ידוע בתכונותיו החומציות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בוושט ובקיבה.כדי להשתמש במיץ לימון לצרבת, תוכלו לערבב כפית של המיץ עם כוס מים ולשתות אותו.

מסקנה

צרבת יכולה להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בצרבת, כמו תרופות צמחי מרפא וסעדים ביתיים.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, אלם חלקלק, קמומיל, מנטה ושורש מרשמלו כדי להפחית את הדלקת בוושט ובבטן.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כמו חומץ תפוחים, סודה לשתייה, מיץ אלוורה ומיץ לימון כדי להפחית את הדלקת בוושט ובבטן.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול להפחית את תסמיני הצרבת שלך ולקבל הקלה.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן