דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפריחה בעור – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומרגיעה

טיפול בפריחה בעור – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומרגיעה

פריחות בעור אדום מגרד הוא בעיה שכיחה שיכולה לשבש את חיי היומיום שלך.אמנם ישנם טיפולים מסורתיים רבים לפריחות עור, אך ישנן גם כמה שיטות פשוטות יותר וטבעיות יותר להקלה.להלן 16 תרופות של סבתא שיכולות לספק הכנה מהירה ומרגיעה לטיפול בפריחה בעור.

הבנת פריחות עור

פריחה בעור היא מצב בו העור נדלק או מגורה.פריחות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, זיהומים וגירויים בעור.במקרים מסוימים, פריחה יכולה להיות סימן למצב חמור יותר, ולכן חשוב להיות מודעים לסימנים ולתסמינים של פריחה ולפנות לייעוץ רפואי במידת הצורך.

טיפולים נפוצים לפריחות עור

טיפולים נפוצים לפריחות עור כוללים תרופות אקטואליות ואוראליות, אשר ניתן לרשום על ידי רופא.טיפולים אחרים עשויים לכלול הימנעות מפעילים מסוימים, כמו מזונות או בדים מסוימים, כמו גם שינויים באורח החיים, כמו הפחתת לחץ או הימנעות מפעילויות מסוימות.

16 התרופות של סבתא לטיפול בפריחה בעור

1.אמבט סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס סודה לשתייה לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

2.שיבולת שועל soak

שיבולת שועל מכילה תרכובות אנטי דלקתיות ויכולות לעזור להרגיע את העור המגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

3.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מטלית נקייה במים קרים ואז החל אותו על האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להרגיע ולרפא פריחות עור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע.

5.שקיות תה

תה קמומיל וירוק מכיל תרכובות שיכולות לעזור להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, החל את שקיות התה על האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת על האזור המושפע.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

8.אמבטיה מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים אחת ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

12.הדבק כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.לאחר מכן, החל את העיסה על האזור המושפע.

13.שמן נים

שמן נים הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את פריחות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות של

הסעדים של סבתא על הקלה בפריחה בעור

פריחות עור יכולות להיות לא נוחות ומתסכלות להתמודד איתן.למרבה המזל, יש כמה פשוטיםוסעדים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה.להלן 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומרגיעה שתוכלו להשתמש בהם כדי להרגיע את העור שלכם ולעזור לפריחה שלך לרפא מהר יותר.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ידועה לפריחות עור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את האדמומיות והגירוי.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית מצוינת לפריחות עור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בשיבולת שועל כתרופה, מערבבים אבקת שיבולת שועל עם מים פושרים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עדיף להשתמש בשמן קוקוס אורגני בלחץ קר לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים פושרים.החל את התערובת על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

תרופות צמחי מרפא להקלה על פריחה בעור

ניתן להשתמש בתרופות צמחי מרפא גם כדי להרגיע את פריחות העור ולספק הקלה.להלן כמה תרופות צמחיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בו כתרופה, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך 10 דקות.ברגע שהתה התקרר, החל אותו על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בשמן לבנדר כתרופה, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.החל את התערובת על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

תרופות ביתיות להקלה על פריחה בעור

ניתן להשתמש בתרופות ביתיות גם כדי להרגיע את פריחות העור ולספק הקלה.להלן כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.החל את התערובת על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה, ערבבו כמה טיפות לוז מכשפות עם שמן נשא כמו קוקוס או

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן