דף הבית » תרופות סבתא » פריחות בתינוקות – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומוסמכות
dadaddddaa ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadd

פריחות בתינוקות – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומוסמכות

העור הוא האיבר הגדול ביותר של התינוק וזה משהו שצריך לטפל בו כראוי.כיוון שכך, פריחות אצל תינוקות הן התרחשות שכיחה.אמנם פריחות מסוימות יכולות להיות קלות ודורשות התערבות מועטה, אך אחרות יכולות להיות חמורות יותר ודורשות טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם שיכולות לעזור להרגיע ואפילו לרפא פריחות אצל תינוקות.

12 הסעדים של סבתא לפריחות אצל תינוקות

  • אמבטיות שיבולת שועל: אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה פופולרית לפריחות אצל תינוקות, מכיוון שהם יכולים לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לטחון קצת שיבולת שועל ולהוסיף אותו לאמבטיה חמה לתינוק שלך.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור להרגיע ולמנוע פריחות אצל תינוקות.פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • אלוורה: אלוורה הוא טיפול טבעי נוסף לפריחות אצל תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.פשוט מרחי שכבה דקה של אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • תה קמומיל: תה קמומיל יכול לעזור להרגיע ולהפחית דלקת אצל תינוקות.פשוט תלול כוס תה קמומיל ומורח את שקית התה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • מיץ מלפפון: מיץ מלפפון יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע פריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים מיץ מלפפונים עם מעט מים ומורחים אותו על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • חלב קוקוס: חלב קוקוס יכול לעזור להרגיע ולמנוע פריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים חלב קוקוס עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הפריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות של חומץ תפוחים עם מעט מים ומורחים אותו על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • דבש: דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולמנוע פריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות דבש עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר יכול לעזור להרגיע ולהפחית דלקת אצל תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם מעט מים ומורחים אותו על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולמנוע פריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להרגיע ולהפחית דלקת אצל תינוקות.פשוט מערבבים מעט סודה לשתייה עם מעט מים ומורחים אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • מיץ לימון: מיץ לימון יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע פריחות אצל תינוקות.פשוט מערבבים כמה טיפות מיץ לימון עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפים ליישום הסעדים של סבתא

לפני יישום אחד מהתרופות הללו, חשוב להבטיח שהפריחה אינה סימן למצב חמור יותר.אם נראה כי הפריחה מחמירה או מלווה בחום, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה נועדו לספק הקלה, ולא לרפא את הפריחה.אם הפריחה נמשכת, עדיף לפנות לטיפול רפואי כדי להבטיח שהפריחה אינה סימן למצב חמור יותר.

תרופות טבעיות לפריחות תינוקות

פריחות אצל תינוקות יכולות להוות אתגר לטיפול, אך ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע ולרפא גירויים בעור.ממשרות וקרמים ועד תה צמחים ומרחצאות, הסעדים של סבתא אלה מתקבלים ברחבי העולם ומוסמכים כ-יעיל לטיפול במגוון בעיות עור.להלן 12 תרופות טבעיות לפריחות תינוקות שיכולות לעזור לקטנטן שלך להרגיש הקלה מאי הנוחות שלהם.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להרגיע ולהפחית את הדלקת בפריחה.פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים ולסחוף אותו.מניחים את הבד על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות.חזור על תהליך זה לפי הצורך כדי לספק הקלה.

אמבט שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן עדינות ומרגיעות, ויכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 1 עד 2 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה ותן לתינוק שלך להשרות למשך 15 עד 20 דקות.הקפד לשטוף אותם עם מים פושרים אחר כך.

אמבטיות תה צמחים

ניתן להשתמש במרחצאות תה צמחים כדי לעזור להרגיע ולרפא גירויים בעור.פשוט תלול כוס 1 של תה קמומיל או קלנדולה בסיר מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה והוסיפו אותו למי האמבט של התינוק שלכם.תן לתינוק שלך להשרות למשך 15 עד 20 דקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס נהדר לריפוי גירויים בעור ופריחות.זה אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להרגיע ולרפא גירויים בעור.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע ולרפא גירויים בעור.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 חלק חומץ תפוחים עם 4 חלקים מים ומרחי אותו על האזור הפגוע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.פשוט מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 2 כפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

חמאת שיאה

חמאת שיאה היא קרם לחות טבעי ויכולה לעזור להרגיע ולרפא את גירויי העור.פשוט מרחי שכבה דקה של חמאת שיאה על האזור הפגוע.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.פשוט מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כוס מים ומורחים אותו על האזור המושפע.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית שמן לבנדר עם כוס מים ומורחים אותו על האזור הנגוע.

שמן קמומיל

שמן קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית שמן קמומיל עם כוס מים ומרחים אותו על האזור הנגוע.

סיכום

פריחות אצל תינוקות יכולות להוות אתגר לטיפול, אך ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע ולרפא גירויים בעור.החל משמחות וקרמים ועד תה צמחים ומרחצאות, הסעדים של סבתא אלה מתקבלים ברחבי העולם ומוסמכים כיעילים בטיפול במגוון בעיות עור.על ידי שימוש ב -12 תרופות טבעיות אלה, אתה יכול לספק לקטנה שלך את ההקלה שהם צריכים מגירוי העור שלהם.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר לפריחות תינוקות?

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לפריחות תינוקות הן קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל, אמבטיות תה צמחים, שמן קוקוס, אלוורה, דבש, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, חמאת שיאה, שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן קמומיל.

הם תרופות טבעיות בטוחות לשימוש על התינוק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן